(EU) 2015/1403Prováděcí nařízení Komise (EU) 2015/1403 ze dne 18. srpna 2015, kterým se odvolává přijetí závazku jednoho vyvážejícího výrobce podle prováděcího rozhodnutí 2013/707/EU, kterým se potvrzuje přijetí závazku nabídnutého v souvislosti s antidumpingovým a antisubvenčním řízením týkajícím se dovozu krystalických křemíkových fotovoltaických modulů a jejich klíčových komponentů (tj. článků) pocházejících nebo odesílaných z Čínské lidové republiky po dobu uplatňování konečných opatření

Publikováno: Úř. věst. L 218, 19.8.2015, s. 1-13 Druh předpisu: Prováděcí nařízení
Přijato: 18. srpna 2015 Autor předpisu: Evropská komise
Platnost od: 20. srpna 2015 Nabývá účinnosti: 20. srpna 2015
Platnost předpisu: Ano Pozbývá platnosti:
Původní znění předpisu

Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.



PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2015/1403

ze dne 18. srpna 2015,

kterým se odvolává přijetí závazku jednoho vyvážejícího výrobce podle prováděcího rozhodnutí 2013/707/EU, kterým se potvrzuje přijetí závazku nabídnutého v souvislosti s antidumpingovým a antisubvenčním řízením týkajícím se dovozu krystalických křemíkových fotovoltaických modulů a jejich klíčových komponentů (tj. článků) pocházejících nebo odesílaných z Čínské lidové republiky po dobu uplatňování konečných opatření

EVROPSKÁ KOMISE,

s ohledem na Smlouvu o fungování Evropské unie (dále jen „Smlouva“),

s ohledem na nařízení Rady (ES) č. 1225/2009 ze dne 30. listopadu 2009 o ochraně před dumpingovým dovozem ze zemí, které nejsou členy Evropského společenství (1) (dále jen „základní antidumpingové nařízení“), a zejména na článek 8 uvedeného nařízení,

s ohledem na nařízení Rady (ES) č. 597/2009 ze dne 11. června 2009 o ochraně před dovozem subvencovaných výrobků ze zemí, které nejsou členy Evropského společenství (2) (dále jen „základní antisubvenční nařízení“), a zejména na článek 13 uvedeného nařízení,

Informujíc členské státy,

vzhledem k těmto důvodům:

A.   ZÁVAZEK A DALŠÍ STÁVAJÍCÍ OPATŘENÍ

(1)

Evropská komise (dále jen „Komise“) nařízením (EU) č. 513/2013 (3) uložila prozatímní antidumpingové clo na dovoz krystalických křemíkových fotovoltaických modulů (dále jen „moduly“) a jejich klíčových komponentů (tj. článků a destiček) pocházejících nebo odesílaných z Čínské lidové republiky (dále jen „ČLR“) do Evropské unie (dále jen „Unie“).

(2)

Skupina vyvážejících výrobců pověřila čínskou obchodní komoru pro dovoz a vývoz strojírenských a elektronických výrobků (China Chamber of Commerce for Import and Export of Machinery and Electronic Products, dále jen „CCCME“), aby jejich jménem předložila Komisi cenový závazek, což CCCME učinila. Ze stanovených podmínek uvedeného cenového závazku vyplývá, že jej tvoří soubor individuálních cenových závazků každého vyvážejícího výrobce, který je z praktických důvodů koordinován CCCME.

(3)

Komise rozhodnutím 2013/423/EU (4) uvedený cenový závazek přijala, pokud jde o prozatímní antidumpingové clo. Nařízením (EU) č. 748/2013 (5) změnila Komise nařízení (EU) č. 513/2013 a zavedla technické změny potřebné v souvislosti s přijetím závazku, pokud jde o prozatímní antidumpingové clo.

(4)

Prováděcím nařízením (EU) č. 1238/2013 (6) uložila Rada konečné antidumpingové clo na dovoz modulů a článků pocházejících nebo odesílaných z ČLR (dále jen „dotčený výrobek“) do Unie. Prováděcím nařízením (EU) č. 1239/2013 (7) uložila Rada rovněž konečné vyrovnávací clo na dovoz dotčeného výrobku do Unie.

(5)

Na základě oznámení o pozměněné verzi cenového závazku předloženého skupinou vyvážejících výrobců (dále jen „vyvážející výrobci“) a CCCME potvrdila Komise prostřednictvím prováděcího rozhodnutí 2013/707/EU (8), že přijímá cenový závazek v pozměněné podobě (dále jen „závazek“), a to po dobu uplatňování konečných opatření. Příloha tohoto rozhodnutí obsahuje seznam vyvážejících výrobců, pro něž byl závazek přijat, včetně ZNSHINE PV-TECH CO. LTD. společně s její společností ve spojení v Evropské unii pod společným doplňkovým kódem TARIC B923 (dále jen „ZNSHINE“).

(6)

Prováděcím rozhodnutím 2014/657/EU (9) Komise přijala návrh skupiny vyvážejících výrobců a CCCME, jenž se týkal upřesnění ohledně plnění závazku pro dotčený výrobek, na nějž se závazek vztahuje, tj. moduly a články pocházející nebo odesílané z ČLR, v současnosti kódů KN ex 8541 40 90 (kódy TARIC 8541409021, 8541409029, 8541409031 a 8541409039), vyráběné vyvážejícími výrobci (dále jen „výrobek, na nějž se vztahuje závazek“). Na antidumpingová a vyrovnávací cla uvedená ve 4. bodě odůvodnění výše se společně se závazkem odkazuje jako na „opatření“.

(7)

Komise prováděcím nařízením (EU) 2015/866 (10) odvolala přijetí závazku pro tři vyvážející výrobce.

B.   PODMÍNKY ZÁVAZKU

(8)

Vyvážející výrobci mimo jiné souhlasili, že nebudou prodávat výrobek, na nějž se vztahuje závazek, prvnímu nezávislému odběrateli v Unii pod určitou minimální dovozní cenou v mezích souvisejícího ročního objemu dovozu do Unie (dále jen „roční objem“) stanoveného v závazku. Vyvážející výrobci se kromě toho zavázali zajistit, že na všechny prodeje v rámci ročního objemu bude vystavena příslušným vyvážejícím výrobcem obchodní faktura a osvědčení o vývozním závazku vydané CCCME, které budou obsahovat informace uvedené v závazku.

(9)

V rámci závazku je rovněž uveden orientační seznam případů, které představují jeho porušení. Tento seznam konkrétně zahrnuje:

uvádění zavádějících údajů ohledně původu dotčeného výrobku,

změnu obchodního toku do Unie bez dostatečné příčiny nebo ekonomického opodstatnění, kromě uloženého opatření.

Vyvážející výrobce je odpovědný za porušení způsobené kteroukoli ze stran ve spojení, jež jsou vymezeny v rámci závazku.

(10)

Ze závazku pro vyvážející výrobce rovněž vyplývá povinnost poskytovat Komisi každého čtvrt roku podrobné informace o veškerém svém prodeji na vývoz do Unie a opětovném prodeji v Unii (dále jen „čtvrtletní zprávy“). To znamená, že údaje uváděné v těchto čtvrtletních zprávách o prodeji musí být úplné a správné a že nahlášené transakce musí být zcela v souladu s podmínkami závazku.

(11)

Za účelem zajištění dodržování závazku se vyvážející výrobci rovněž zavázali poskytovat veškeré informace, které Komise pokládá za nezbytné.

C.   MONITOROVÁNÍ VYVÁŽEJÍCÍCH VÝROBCŮ

(12)

Komise v rámci monitorování dodržování závazku ověřovala informace související se závazkem předkládané vyvážejícími výrobci. Komise rovněž požádala členské státy o pomoc na základě čl. 8 odst. 9 a čl. 14 odst. 7 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 9 a čl. 24 odst. 7 základního antisubvenčního nařízení.

(13)

Výsledná zjištění jsou uvedena ve 14. až 17. bodu odůvodnění a zabývají se problémy, které byly zjištěny u společnosti ZNSHINE a z nichž pro Komisi vyplývá povinnost v případě tohoto vyvážejícího výrobce odvolat přijetí závazku.

D.   DŮVODY PRO ODVOLÁNÍ PŘIJETÍ ZÁVAZKU

(14)

Celní orgány ve dvou členských státech požádaly o zaplacení antidumpingových a vyrovnávacích cel u určitého počtu transakcí souvisejících s dovozem solárních modulů. Solární moduly byly původně deklarovány s jiným původem než z Číny, a proto nespadaly do oblasti působnosti opatření. Celní orgány však zjistily, že solární moduly vyrobila společnost ZNSHINE a byly odeslány do Unie přes třetí zemi.

(15)

Na základě informací dostupných Komisi se do této činnosti zapojily společnosti ve spojení se společností ZNSHINE. Společnost ZNSHINE tak porušila podmínky závazku uvedené v 9. bodě odůvodnění.

(16)

Komise rovněž zjistila, že společnost ZNSHINE uváděla ve svých čtvrtletních zprávách zavádějící informace týkající se data, a to u značného počtu obchodních faktur během delšího časového období. Správné datum faktury má totiž zásadní význam pro stanovení, zda je dodržena minimální dovozní cena, která podléhá pravidelnému mechanismu úprav. Komise na základě informací předložených společností ZNSHINE shledala, že obchodní faktury předložené při celním odbavování do Unie byly ve výše uvedených případech vystaveny jiný den než den, použitý pro získání osvědčení o vývozním závazku ze strany CCCME. U příslušných faktur byla mezi těmito daty značná časová prodleva. Společnost ZNSHINE tvrdila, že rozdíl mezi daty faktur vznikl v důsledku technického pochybení způsobeného nezkušenými zaměstnanci. Takové odůvodnění nemůže Komise přijmout.

(17)

Komise analyzovala důsledky této nejednotnosti ve čtvrtletních zprávách společnosti ZNSHINE a dospěla k závěru, že společnost ZNSHINE porušila své povinnosti ohledně podávání zpráv v rámci závazku.

E.   POSOUZENÍ PROVEDITELNOSTI CELÉHO ZÁVAZKU

(18)

Závazek stanoví, že jeho porušení ze strany jednotlivého vyvážejícího výrobce automaticky nevede k odvolání přijetí závazku pro všechny vyvážející výrobce. V takovém případě Komise posoudí dopad daného porušení na proveditelnost závazku s ohledem na všechny vyvážející výrobce a CCCME.

(19)

Komise tudíž náležitě posoudila dopad porušení závazku ze strany společnosti ZNSHINE na proveditelnost závazku s ohledem na všechny vyvážející výrobce a CCCME.

(20)

Odpovědnost za porušení nese pouze dotčený vyvážející výrobce; monitorování neodhalilo žádné systematické porušování ze strany velkého počtu vyvážejících výrobců nebo CCCME.

(21)

Komise proto dospěla k závěru, že celkové fungování závazku není ohroženo a že neexistují důvody pro odvolání jeho přijetí u všech vyvážejících výrobců a CCCME.

F.   PÍSEMNÁ PODÁNÍ A SLYŠENÍ

(22)

Zúčastněné strany měly možnost zúčastnit se slyšení a k věci se vyjádřit v souladu s čl. 8 odst. 9 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 9 základního antisubvenčního nařízení. Připomínky předložila společnost ZNSHINE a jedna zúčastněná strana.

i)   Připomínky společnosti ZNSHINE

(23)

Společnost ZNSHINE tvrdila, že jedna ze společností účastnících se činností uvedených ve 14. a 15. bodu odůvodnění není stranou ve spojení, protože je pouze zákazníkem společnosti ZNSHINE ve třetí zemi. Dostupné informace, které Komise uvedla, popisují obchodní vztah společnosti ZNSHINE s tímto zákazníkem. Tento obchodní vztah však není nijak právně uznáván. Společnost ZNSHINE navíc tvrdila, že nemůže ovlivnit, komu tento zákazník výrobky prodává.

(24)

Komise toto tvrzení odmítá, protože společnost ZNSHINE nepředložila na podporu svého tvrzení žádné důkazy, například informace týkající se vlastnictví jejího údajného zákazníka, které by vyvrátily dostupné informace uvedené v 15. bodu odůvodnění. I kdyby však dotčená společnost byla nezávislým zákazníkem, což není, společnost ZNSHINE nepřijala žádná opatření zabraňující prodeji modulů tímto zákazníkem do Unie, a tak by porušila jiné ustanovení závazku.

(25)

Společnost ZNSHINE dále tvrdila, že Komise neposkytla dostatečné informace o totožnosti dovozce v Unii. Proto se společnost ZNSHINE nemohla vyjádřit k věcné správnosti. Společnost ZNSHINE také tvrdila, že dovozce v Unii lze považovat za stranu ve spojení, pouze pokud jsou společnost ZNSHINE nebo dovozce v Unii členem vedení nebo správní rady druhé společnosti. Tuto podmínku nelze změnit tím, že členem vedení nebo správní rady obou společností je třetí strana.

(26)

Komise výše uvedené tvrzení odmítá. Za prvé, Komise nesmí sdělit totožnost dovozce v Unii z důvodu důvěrnosti údajů. Za druhé, v souladu s ustálenou praxí Komise (11), čl. 143 odst. 1 písm. a) nařízení Komise (EHS) č. 2454/93 ze dne 2. července 1993, kterým se provádí nařízení Rady (EHS) č. 2913/92, kterým se vydává celní kodex Společenství (12) (dále jen „prováděcí předpis k celnímu kodexu“), jenž je v závazku základem pro vymezení stran ve spojení, je vykládán tak, že zahrnuje i situace, kdy dvě právnické osoby mají společné vedení nebo správní radu. To je daný případ. Situace je navíc popsána v čl. 143 odst. 1 písm. f) prováděcího předpisu k celnímu kodexu. Výraz „kontroluje“ použitý v tomto ustanovení znamená, že se má za to, že třetí osoba kontroluje jinou osobu, je-li taková třetí osoba z právního nebo provozního hlediska v postavení, jež jí dovoluje omezovat nebo usměrňovat druhou osobu. Tento výklad vyplývá ze znění výkladové poznámky k článku 15 Dohody o provádění článku VII Všeobecné dohody o clech a obchodu z roku 1994 (dohoda o celní hodnotě), která je základem definice osob ve spojení v čl. 143 odst. 1 prováděcího předpisu k celnímu kodexu. Vzhledem k míře zapojení společného vedení nebo správní rady v daných společnostech je zřejmé, že tato osoba je z právního nebo provozního hlediska v postavení, jež jí dovoluje omezovat nebo usměrňovat druhou osobu.

(27)

Společnost ZNSHINE také uvedla, že při konzultaci s Komisí po zjištění chyb při vykazování jednala v souladu s podmínkami závazku. Chyby vznikly v důsledku nezkušených pracovníků jednajících v dobré víře, což potvrdily nizozemské soudní orgány. Kromě toho společnost ZNSHINE tvrdila, že chyba při vykazování nevedla k porušení minimální dovozní ceny.

(28)

Komise tyto argumenty odmítá. Za prvé, společnost ZNSHINE citovala jednu větu rozsudku, avšak neposkytla Komisi rozsudek celý. Za druhé, Komise poskytla informace týkající se oznamovacích povinností při několika příležitostech, a to včetně vykazovaného období, kdy se chyba vyskytla. Společnost ZNSHINE kontaktovala Komisi až po zjištění problému vnitrostátními celními orgány. Ani tvrzení, že chyba při vykazování nevedla k porušení minimální dovozní ceny, nemá význam pro posouzení, zda došlo k porušení oznamovací povinnosti.

(29)

Komise proto trvá na svém stanovisku, že společnost ZNSHINE závazek porušila. Společnost ZNSHINE totiž nepopřela, že převážené solární moduly vyrobila.

ii)   Připomínky další zúčastněné strany

(30)

Jedna zúčastněná strana požadovala, aby odvolání závazku mělo pro tuto společnost zpětný účinek, protože se jedná o závažné porušení závazku společností ZNSHINE. Zúčastněná strana dále požadovala, aby se takové zpětné odvolání závazku použilo v obdobných případech v budoucnosti.

(31)

Zúčastněná strana měla za to, že vnitrostátní celní orgány vyšetřovaly společnost ZNSHINE a zabavily značné množství nesprávně hlášeného dovozu. Dále měla za to, že celková částka cla ušlého od tří vyvážejících výrobců, u nichž Komise závazek odvolala (13), a od společnosti ZNSHINE dosahuje výše několika set milionů EUR, což opravňuje k odvolání se zpětným účinkem.

(32)

Komise tuto žádost zamítá, protože pro takové odvolání se zpětným účinkem neexistuje právní základ. Vnitrostátní celní orgány navíc požadovaly zaplacení antidumpingového a vyrovnávacího cla na dotyčné transakce; odvolání se zpětným účinkem proto není nutné. Komise poukazuje i na to, že zúčastněná strana uvedla ve svém podání neopodstatněná tvrzení. Komise rovněž zamítá tvrzení zúčastněné strany o údajné částce ušlého cla jako neopodstatněné.

G.   ODVOLÁNÍ PŘIJETÍ ZÁVAZKU A ULOŽENÍ KONEČNÉHO CLA

(33)

Komise proto v souladu s čl. 8 odst. 7 a 9 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 7 a 9 základního antisubvenčního nařízení a rovněž v souladu s podmínkami závazku dospěla k závěru, že přijetí závazku pro společnost ZNSHINE musí být odvoláno.

(34)

V důsledku toho se v souladu s čl. 8 odst. 9 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 9 základního antisubvenčního nařízení automaticky uplatní konečné antidumpingové clo uložené článkem 1 prováděcího nařízení (EU) č. 1238/2013 a konečné vyrovnávací clo uložené článkem 1 prováděcího nařízení (EU) č. 1239/2013 na dovoz dotčeného výrobku pocházejícího nebo odesílaného z ČLR a vyrobeného společností ZNSHINE (doplňkový kód TARIC: B923), a to ode dne vstupu tohoto nařízení v platnost.

(35)

V tabulce v příloze tohoto nařízení jsou pro informaci uvedeni vyvážející výrobci, u nichž není přijetí závazku prováděcím rozhodnutím 2014/657/EU dotčeno,

PŘIJALA TOTO NAŘÍZENÍ:

Článek 1

Přijetí závazku týkajícího se společnosti ZNSHINE PV-TECH CO. LTD společně s její společností ve spojení v Evropské unii (společný doplňkový kód TARIC B923) se tímto odvolává.

Článek 2

Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.

Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.

V Bruselu dne 18. srpna 2015.

Za Komisi

předseda

Jean-Claude JUNCKER


(1)  Úř. věst. L 343, 22.12.2009, s. 51.

(2)  Úř. věst. L 188, 18.7.2009, s. 93.

(3)  Úř. věst. L 152, 5.6.2013, s. 5.

(4)  Úř. věst. L 209, 3.8.2013, s. 26.

(5)  Úř. věst. L 209, 3.8.2013, s. 1.

(6)  Úř. věst. L 325, 5.12.2013, s. 1.

(7)  Úř. věst. L 325, 5.12.2013, s. 66.

(8)  Úř. věst. L 325, 5.12.2013, s. 214.

(9)  Úř. věst. L 270, 11.9.2014, s. 6.

(10)  Úř. věst. L 139, 5.6.2015, s. 30.

(11)  14. a následující body odůvodnění prováděcího nařízení Rady (EU) č. 856/2010 ze dne 27. září 2010 o zastavení částečného prozatímního přezkumu nařízení (ES) č. 661/2008, kterým se ukládá konečné antidumpingové clo z dovozu dusičnanu amonného pocházejícího z Ruska (Úř. věst. L 254, 29.9.2010, s. 5).

(12)  Úř. věst. L 253, 11.10.1993, s. 1.

(13)  Úř. věst. L 139, 5.6.2015, s. 30.


PŘÍLOHA

Seznam společností:

Název společnosti

Doplňkový kód TARIC

Jiangsu Aide Solar Energy Technology Co. Ltd

B798

Alternative Energy (AE) Solar Co., Ltd

B799

Anhui Chaoqun Power Co., Ltd

B800

Anji DaSol Solar Energy Science & Technology Co., Ltd

B802

Anhui Schutten Solar Energy Co. Ltd

Quanjiao Jingkun Trade Co., Ltd.

B801

Anhui Titan PV Co. Ltd

B803

Xi'an SunOasis (Prime) Company Limited

TBEA SOLAR CO. LTD

XINJIANG SANG'O SOLAR EQUIPMENT

B804

Changzhou NESL Solartech Co. Ltd

B806

Changzhou Shangyou Lianyi Electronic Co. Ltd

B807

Changzhou Trina Solar Energy Co. Ltd

Trina Solar (Changzhou) Science & Technology Co. Ltd

Changzhou Youze Technology Co. Ltd

Trina Solar Energy (Shanghai) Co. Ltd

Yancheng Trina Solar Energy Technology Co. Ltd

B791

CHINALAND SOLAR ENERGY CO. LTD

B808

ChangZhou EGing Photovoltaic Technology Co. Ltd

B811

CIXI CITY RIXING ELECTRONICS CO. LTD

ANHUI RINENG ZHONGTIAN SEMICONDUCTOR DEVELOPMENT CO. LTD

HUOSHAN KEBO ENERGY & TECHNOLOGY CO. LTD

B812

CNPV Dongying Solar Power Co. Ltd

B813

CSG PVtech Co. Ltd

B814

China Sunergy (Nanjing) Co. Ltd

CEEG Nanjing Renewable Energy Co. Ltd

CEEG (Shanghai) Solar Science Technology Co. Ltd

China Sunergy (Yangzhou) Co. Ltd

China Sunergy (Shanghai) Co. Ltd

B809

Chint Solar (Zhejiang) Co. Ltd

B810

Delsolar (Wujiang) Ltd

B792

Dongfang Electric (Yixing) MAGI Solar Power Technology Co. Ltd

B816

EOPLLY New Energy Technology Co. Ltd

SHANGHAI EBEST SOLAR ENERGY TECHNOLOGY CO. LTD

JIANGSU EOPLLY IMPORT & EXPORT CO. LTD

B817

Era Solar Co. Ltd

B818

GD Solar Co. Ltd

B820

Greenway Solar-Tech (Shanghai) Co. Ltd

Greenway Solar-Tech (Huaian) Co. Ltd

B821

Konca Solar Cell Co. Ltd

Suzhou GCL Photovoltaic Technology Co. Ltd

Jiangsu GCL Silicon Material Technology Development Co. Ltd

Jiangsu Zhongneng Polysilicon Technology Development Co. Ltd

GCL-Poly (Suzhou) Energy Limited

GCL-Poly Solar Power System Integration (Taicang) Co. Ltd

GCL SOLAR POWER (SUZHOU) LIMITED

B850

Guodian Jintech Solar Energy Co. Ltd

B822

Hangzhou Bluesun New Material Co. Ltd

B824

Hangzhou Zhejiang University Sunny Energy Science and Technology Co. Ltd

Zhejiang Jinbest Energy Science and Technology Co. Ltd

B825

Hanwha SolarOne (Qidong) Co. Ltd

B826

Hengdian Group DMEGC Magnetics Co. Ltd

B827

HENGJI PV-TECH ENERGY CO. LTD

B828

Himin Clean Energy Holdings Co. Ltd

B829

Jetion Solar (China) Co. Ltd

Junfeng Solar (Jiangsu) Co. Ltd

Jetion Solar (Jiangyin) Co. Ltd

B830

Jiangsu Green Power PV Co. Ltd

B831

Jiangsu Hosun Solar Power Co. Ltd

B832

Jiangsu Jiasheng Photovoltaic Technology Co. Ltd

B833

Jiangsu Runda PV Co. Ltd

B834

Jiangsu Sainty Photovoltaic Systems Co. Ltd

Jiangsu Sainty Machinery Imp. And Exp. Corp. Ltd

B835

Jiangsu Seraphim Solar System Co. Ltd

B836

Jiangsu Shunfeng Photovoltaic Technology Co. Ltd

Changzhou Shunfeng Photovoltaic Materials Co. Ltd

Jiangsu Shunfeng Photovoltaic Electronic Power Co. Ltd

B837

Jiangsu Sinski PV Co. Ltd

B838

Jiangsu Sunlink PV Technology Co. Ltd

B839

Jiangsu Zhongchao Solar Technology Co. Ltd

B840

Jiangxi Risun Solar Energy Co. Ltd

B841

Jiangxi LDK Solar Hi-Tech Co. Ltd

LDK Solar Hi-Tech (Nanchang) Co. Ltd

LDK Solar Hi-Tech (Suzhou) Co. Ltd

B793

Jiangyin Hareon Power Co. Ltd

Hareon Solar Technology Co. Ltd

Taicang Hareon Solar Co. Ltd

Hefei Hareon Solar Technology Co. Ltd

Jiangyin Xinhui Solar Energy Co. Ltd

Altusvia Energy (Taicang) Co. Ltd

B842

Jiangyin Shine Science and Technology Co. Ltd

B843

JingAo Solar Co. Ltd

Shanghai JA Solar Technology Co. Ltd

JA Solar Technology Yangzhou Co. Ltd

Hefei JA Solar Technology Co. Ltd

Shanghai JA Solar PV Technology Co. Ltd

B794

Jinko Solar Co. Ltd

Jinko Solar Import and Export Co. Ltd

ZHEJIANG JINKO SOLAR CO. LTD

ZHEJIANG JINKO SOLAR TRADING CO. LTD

B845

Jinzhou Yangguang Energy Co. Ltd

Jinzhou Huachang Photovoltaic Technology Co. Ltd

Jinzhou Jinmao Photovoltaic Technology Co. Ltd

Jinzhou Rixin Silicon Materials Co. Ltd

Jinzhou Youhua Silicon Materials Co. Ltd

B795

Juli New Energy Co. Ltd

B846

Jumao Photonic (Xiamen) Co. Ltd

B847

King-PV Technology Co. Ltd

B848

Kinve Solar Power Co. Ltd (Maanshan)

B849

Lightway Green New Energy Co. Ltd

Lightway Green New Energy(Zhuozhou) Co. Ltd

B851

MOTECH (SUZHOU) RENEWABLE ENERGY CO. LTD

B852

Nanjing Daqo New Energy Co. Ltd

B853

NICE SUN PV CO. LTD

LEVO SOLAR TECHNOLOGY CO. LTD

B854

Ningbo Huashun Solar Energy Technology Co. Ltd

B856

Ningbo Jinshi Solar Electrical Science & Technology Co. Ltd

B857

Ningbo Komaes Solar Technology Co. Ltd

B858

Ningbo Osda Solar Co. Ltd

B859

Ningbo Qixin Solar Electrical Appliance Co. Ltd

B860

Ningbo South New Energy Technology Co. Ltd

B861

Ningbo Sunbe Electric Ind Co. Ltd

B862

Ningbo Ulica Solar Science & Technology Co. Ltd

B863

Perfectenergy (Shanghai) Co. Ltd

B864

Perlight Solar Co. Ltd

B865

Phono Solar Technology Co. Ltd

Sumec Hardware & Tools Co. Ltd

B866

RISEN ENERGY CO. LTD

B868

SHANDONG LINUO PHOTOVOLTAIC HI-TECH CO. LTD

B869

SHANGHAI ALEX SOLAR ENERGY SCIENCE & TECHNOLOGY CO. LTD

SHANGHAI ALEX NEW ENERGY CO. LTD

B870

Shanghai BYD Co. Ltd

BYD(Shangluo)Industrial Co. Ltd

B871

Shanghai Chaori Solar Energy Science & Technology Co. Ltd

Shanghai Chaori International Trading Co. Ltd

B872

Propsolar (Zhejiang) New Energy Technology Co. Ltd

Shanghai Propsolar New Energy Co. Ltd

B873

SHANGHAI SHANGHONG ENERGY TECHNOLOGY CO. LTD

B874

SHANGHAI SOLAR ENERGY S&T CO. LTD

Shanghai Shenzhou New Energy Development Co. Ltd

Lianyungang Shenzhou New Energy Co. Ltd

B875

Shanghai ST Solar Co. Ltd

Jiangsu ST Solar Co. Ltd

B876

Shenzhen Sacred Industry Co.Ltd

B878

Shenzhen Topray Solar Co. Ltd

Shanxi Topray Solar Co. Ltd

Leshan Topray Cell Co. Ltd

B880

Sopray Energy Co. Ltd

Shanghai Sopray New Energy Co. Ltd

B881

SUN EARTH SOLAR POWER CO. LTD

NINGBO SUN EARTH SOLAR POWER CO. LTD

Ningbo Sun Earth Solar Energy Co. Ltd

B882

SUZHOU SHENGLONG PV-TECH CO. LTD

B883

TDG Holding Co. Ltd

B884

Tianwei New Energy Holdings Co. Ltd

Tianwei New Energy (Chengdu) PV Module Co. Ltd

Tianwei New Energy (Yangzhou) Co. Ltd

B885

Wenzhou Jingri Electrical and Mechanical Co. Ltd

B886

Shanghai Topsolar Green Energy Co. Ltd

B877

Shenzhen Sungold Solar Co. Ltd

B879

Wuhu Zhongfu PV Co. Ltd

B889

Wuxi Saijing Solar Co. Ltd

B890

Wuxi Shangpin Solar Energy Science and Technology Co. Ltd

B891

Wuxi Solar Innova PV Co. Ltd

B892

Wuxi Suntech Power Co. Ltd

Suntech Power Co. Ltd

Wuxi Sunshine Power Co. Ltd

Luoyang Suntech Power Co. Ltd

Zhenjiang Rietech New Energy Science Technology Co. Ltd

Zhenjiang Ren De New Energy Science Technology Co. Ltd

B796

Wuxi Taichang Electronic Co. Ltd

Wuxi Machinery & Equipment Import & Export Co. Ltd

Wuxi Taichen Machinery & Equipment Co. Ltd

B893

Xi'an Huanghe Photovoltaic Technology Co. Ltd

State-run Huanghe Machine-Building Factory Import and Export Corporation

Shanghai Huanghe Fengjia Photovoltaic Technology Co. Ltd

B896

Xi'an LONGi Silicon Materials Corp.

Wuxi LONGi Silicon Materials Co. Ltd

B897

Years Solar Co. Ltd

B898

Yingli Energy (China) Co. Ltd

Baoding Tianwei Yingli New Energy Resources Co. Ltd

Hainan Yingli New Energy Resources Co. Ltd

Hengshui Yingli New Energy Resources Co. Ltd

Tianjin Yingli New Energy Resources Co. Ltd

Lixian Yingli New Energy Resources Co. Ltd

Baoding Jiasheng Photovoltaic Technology Co. Ltd

Beijing Tianneng Yingli New Energy Resources Co. Ltd

Yingli Energy (Beijing) Co. Ltd

B797

Yuhuan BLD Solar Technology Co. Ltd

Zhejiang BLD Solar Technology Co. Ltd

B899

Yuhuan Sinosola Science & Technology Co.Ltd

B900

Zhangjiagang City SEG PV Co. Ltd

B902

Zhejiang Fengsheng Electrical Co. Ltd

B903

Zhejiang Global Photovoltaic Technology Co. Ltd

B904

Zhejiang Heda Solar Technology Co. Ltd

B905

Zhejiang Jiutai New Energy Co. Ltd

Zhejiang Topoint Photovoltaic Co. Ltd

B906

Zhejiang Kingdom Solar Energy Technic Co. Ltd

B907

Zhejiang Koly Energy Co. Ltd

B908

Zhejiang Mega Solar Energy Co. Ltd

Zhejiang Fortune Photovoltaic Co. Ltd

B910

Zhejiang Shuqimeng Photovoltaic Technology Co. Ltd

B911

Zhejiang Shinew Photoelectronic Technology Co. Ltd

B912

Zhejiang Sunflower Light Energy Science & Technology Limited Liability Company

Zhejiang Yauchong Light Energy Science & Technology Co. Ltd

B914

Zhejiang Sunrupu New Energy Co. Ltd

B915

Zhejiang Tianming Solar Technology Co. Ltd

B916

Zhejiang Trunsun Solar Co. Ltd

Zhejiang Beyondsun PV Co. Ltd

B917

Zhejiang Wanxiang Solar Co. Ltd

WANXIANG IMPORT & EXPORT CO LTD

B918

Zhejiang Xiongtai Photovoltaic Technology Co. Ltd

B919

ZHEJIANG YUANZHONG SOLAR CO. LTD

B920

Zhongli Talesun Solar Co. Ltd

B922


© Evropská unie, https://eur-lex.europa.eu/ , 1998-2022
Zavřít
MENU