(EU) 2015/1403Prováděcí nařízení Komise (EU) 2015/1403 ze dne 18. srpna 2015, kterým se odvolává přijetí závazku jednoho vyvážejícího výrobce podle prováděcího rozhodnutí 2013/707/EU, kterým se potvrzuje přijetí závazku nabídnutého v souvislosti s antidumpingovým a antisubvenčním řízením týkajícím se dovozu krystalických křemíkových fotovoltaických modulů a jejich klíčových komponentů (tj. článků) pocházejících nebo odesílaných z Čínské lidové republiky po dobu uplatňování konečných opatření
Publikováno: | Úř. věst. L 218, 19.8.2015, s. 1-13 | Druh předpisu: | Prováděcí nařízení |
Přijato: | 18. srpna 2015 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 20. srpna 2015 | Nabývá účinnosti: | 20. srpna 2015 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2015/1403
ze dne 18. srpna 2015,
kterým se odvolává přijetí závazku jednoho vyvážejícího výrobce podle prováděcího rozhodnutí 2013/707/EU, kterým se potvrzuje přijetí závazku nabídnutého v souvislosti s antidumpingovým a antisubvenčním řízením týkajícím se dovozu krystalických křemíkových fotovoltaických modulů a jejich klíčových komponentů (tj. článků) pocházejících nebo odesílaných z Čínské lidové republiky po dobu uplatňování konečných opatření
EVROPSKÁ KOMISE,
s ohledem na Smlouvu o fungování Evropské unie (dále jen „Smlouva“),
s ohledem na nařízení Rady (ES) č. 1225/2009 ze dne 30. listopadu 2009 o ochraně před dumpingovým dovozem ze zemí, které nejsou členy Evropského společenství (1) (dále jen „základní antidumpingové nařízení“), a zejména na článek 8 uvedeného nařízení,
s ohledem na nařízení Rady (ES) č. 597/2009 ze dne 11. června 2009 o ochraně před dovozem subvencovaných výrobků ze zemí, které nejsou členy Evropského společenství (2) (dále jen „základní antisubvenční nařízení“), a zejména na článek 13 uvedeného nařízení,
Informujíc členské státy,
vzhledem k těmto důvodům:
A. ZÁVAZEK A DALŠÍ STÁVAJÍCÍ OPATŘENÍ
(1) |
Evropská komise (dále jen „Komise“) nařízením (EU) č. 513/2013 (3) uložila prozatímní antidumpingové clo na dovoz krystalických křemíkových fotovoltaických modulů (dále jen „moduly“) a jejich klíčových komponentů (tj. článků a destiček) pocházejících nebo odesílaných z Čínské lidové republiky (dále jen „ČLR“) do Evropské unie (dále jen „Unie“). |
(2) |
Skupina vyvážejících výrobců pověřila čínskou obchodní komoru pro dovoz a vývoz strojírenských a elektronických výrobků (China Chamber of Commerce for Import and Export of Machinery and Electronic Products, dále jen „CCCME“), aby jejich jménem předložila Komisi cenový závazek, což CCCME učinila. Ze stanovených podmínek uvedeného cenového závazku vyplývá, že jej tvoří soubor individuálních cenových závazků každého vyvážejícího výrobce, který je z praktických důvodů koordinován CCCME. |
(3) |
Komise rozhodnutím 2013/423/EU (4) uvedený cenový závazek přijala, pokud jde o prozatímní antidumpingové clo. Nařízením (EU) č. 748/2013 (5) změnila Komise nařízení (EU) č. 513/2013 a zavedla technické změny potřebné v souvislosti s přijetím závazku, pokud jde o prozatímní antidumpingové clo. |
(4) |
Prováděcím nařízením (EU) č. 1238/2013 (6) uložila Rada konečné antidumpingové clo na dovoz modulů a článků pocházejících nebo odesílaných z ČLR (dále jen „dotčený výrobek“) do Unie. Prováděcím nařízením (EU) č. 1239/2013 (7) uložila Rada rovněž konečné vyrovnávací clo na dovoz dotčeného výrobku do Unie. |
(5) |
Na základě oznámení o pozměněné verzi cenového závazku předloženého skupinou vyvážejících výrobců (dále jen „vyvážející výrobci“) a CCCME potvrdila Komise prostřednictvím prováděcího rozhodnutí 2013/707/EU (8), že přijímá cenový závazek v pozměněné podobě (dále jen „závazek“), a to po dobu uplatňování konečných opatření. Příloha tohoto rozhodnutí obsahuje seznam vyvážejících výrobců, pro něž byl závazek přijat, včetně ZNSHINE PV-TECH CO. LTD. společně s její společností ve spojení v Evropské unii pod společným doplňkovým kódem TARIC B923 (dále jen „ZNSHINE“). |
(6) |
Prováděcím rozhodnutím 2014/657/EU (9) Komise přijala návrh skupiny vyvážejících výrobců a CCCME, jenž se týkal upřesnění ohledně plnění závazku pro dotčený výrobek, na nějž se závazek vztahuje, tj. moduly a články pocházející nebo odesílané z ČLR, v současnosti kódů KN ex 8541 40 90 (kódy TARIC 8541409021, 8541409029, 8541409031 a 8541409039), vyráběné vyvážejícími výrobci (dále jen „výrobek, na nějž se vztahuje závazek“). Na antidumpingová a vyrovnávací cla uvedená ve 4. bodě odůvodnění výše se společně se závazkem odkazuje jako na „opatření“. |
(7) |
Komise prováděcím nařízením (EU) 2015/866 (10) odvolala přijetí závazku pro tři vyvážející výrobce. |
B. PODMÍNKY ZÁVAZKU
(8) |
Vyvážející výrobci mimo jiné souhlasili, že nebudou prodávat výrobek, na nějž se vztahuje závazek, prvnímu nezávislému odběrateli v Unii pod určitou minimální dovozní cenou v mezích souvisejícího ročního objemu dovozu do Unie (dále jen „roční objem“) stanoveného v závazku. Vyvážející výrobci se kromě toho zavázali zajistit, že na všechny prodeje v rámci ročního objemu bude vystavena příslušným vyvážejícím výrobcem obchodní faktura a osvědčení o vývozním závazku vydané CCCME, které budou obsahovat informace uvedené v závazku. |
(9) |
V rámci závazku je rovněž uveden orientační seznam případů, které představují jeho porušení. Tento seznam konkrétně zahrnuje:
Vyvážející výrobce je odpovědný za porušení způsobené kteroukoli ze stran ve spojení, jež jsou vymezeny v rámci závazku. |
(10) |
Ze závazku pro vyvážející výrobce rovněž vyplývá povinnost poskytovat Komisi každého čtvrt roku podrobné informace o veškerém svém prodeji na vývoz do Unie a opětovném prodeji v Unii (dále jen „čtvrtletní zprávy“). To znamená, že údaje uváděné v těchto čtvrtletních zprávách o prodeji musí být úplné a správné a že nahlášené transakce musí být zcela v souladu s podmínkami závazku. |
(11) |
Za účelem zajištění dodržování závazku se vyvážející výrobci rovněž zavázali poskytovat veškeré informace, které Komise pokládá za nezbytné. |
C. MONITOROVÁNÍ VYVÁŽEJÍCÍCH VÝROBCŮ
(12) |
Komise v rámci monitorování dodržování závazku ověřovala informace související se závazkem předkládané vyvážejícími výrobci. Komise rovněž požádala členské státy o pomoc na základě čl. 8 odst. 9 a čl. 14 odst. 7 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 9 a čl. 24 odst. 7 základního antisubvenčního nařízení. |
(13) |
Výsledná zjištění jsou uvedena ve 14. až 17. bodu odůvodnění a zabývají se problémy, které byly zjištěny u společnosti ZNSHINE a z nichž pro Komisi vyplývá povinnost v případě tohoto vyvážejícího výrobce odvolat přijetí závazku. |
D. DŮVODY PRO ODVOLÁNÍ PŘIJETÍ ZÁVAZKU
(14) |
Celní orgány ve dvou členských státech požádaly o zaplacení antidumpingových a vyrovnávacích cel u určitého počtu transakcí souvisejících s dovozem solárních modulů. Solární moduly byly původně deklarovány s jiným původem než z Číny, a proto nespadaly do oblasti působnosti opatření. Celní orgány však zjistily, že solární moduly vyrobila společnost ZNSHINE a byly odeslány do Unie přes třetí zemi. |
(15) |
Na základě informací dostupných Komisi se do této činnosti zapojily společnosti ve spojení se společností ZNSHINE. Společnost ZNSHINE tak porušila podmínky závazku uvedené v 9. bodě odůvodnění. |
(16) |
Komise rovněž zjistila, že společnost ZNSHINE uváděla ve svých čtvrtletních zprávách zavádějící informace týkající se data, a to u značného počtu obchodních faktur během delšího časového období. Správné datum faktury má totiž zásadní význam pro stanovení, zda je dodržena minimální dovozní cena, která podléhá pravidelnému mechanismu úprav. Komise na základě informací předložených společností ZNSHINE shledala, že obchodní faktury předložené při celním odbavování do Unie byly ve výše uvedených případech vystaveny jiný den než den, použitý pro získání osvědčení o vývozním závazku ze strany CCCME. U příslušných faktur byla mezi těmito daty značná časová prodleva. Společnost ZNSHINE tvrdila, že rozdíl mezi daty faktur vznikl v důsledku technického pochybení způsobeného nezkušenými zaměstnanci. Takové odůvodnění nemůže Komise přijmout. |
(17) |
Komise analyzovala důsledky této nejednotnosti ve čtvrtletních zprávách společnosti ZNSHINE a dospěla k závěru, že společnost ZNSHINE porušila své povinnosti ohledně podávání zpráv v rámci závazku. |
E. POSOUZENÍ PROVEDITELNOSTI CELÉHO ZÁVAZKU
(18) |
Závazek stanoví, že jeho porušení ze strany jednotlivého vyvážejícího výrobce automaticky nevede k odvolání přijetí závazku pro všechny vyvážející výrobce. V takovém případě Komise posoudí dopad daného porušení na proveditelnost závazku s ohledem na všechny vyvážející výrobce a CCCME. |
(19) |
Komise tudíž náležitě posoudila dopad porušení závazku ze strany společnosti ZNSHINE na proveditelnost závazku s ohledem na všechny vyvážející výrobce a CCCME. |
(20) |
Odpovědnost za porušení nese pouze dotčený vyvážející výrobce; monitorování neodhalilo žádné systematické porušování ze strany velkého počtu vyvážejících výrobců nebo CCCME. |
(21) |
Komise proto dospěla k závěru, že celkové fungování závazku není ohroženo a že neexistují důvody pro odvolání jeho přijetí u všech vyvážejících výrobců a CCCME. |
F. PÍSEMNÁ PODÁNÍ A SLYŠENÍ
(22) |
Zúčastněné strany měly možnost zúčastnit se slyšení a k věci se vyjádřit v souladu s čl. 8 odst. 9 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 9 základního antisubvenčního nařízení. Připomínky předložila společnost ZNSHINE a jedna zúčastněná strana. |
i) Připomínky společnosti ZNSHINE
(23) |
Společnost ZNSHINE tvrdila, že jedna ze společností účastnících se činností uvedených ve 14. a 15. bodu odůvodnění není stranou ve spojení, protože je pouze zákazníkem společnosti ZNSHINE ve třetí zemi. Dostupné informace, které Komise uvedla, popisují obchodní vztah společnosti ZNSHINE s tímto zákazníkem. Tento obchodní vztah však není nijak právně uznáván. Společnost ZNSHINE navíc tvrdila, že nemůže ovlivnit, komu tento zákazník výrobky prodává. |
(24) |
Komise toto tvrzení odmítá, protože společnost ZNSHINE nepředložila na podporu svého tvrzení žádné důkazy, například informace týkající se vlastnictví jejího údajného zákazníka, které by vyvrátily dostupné informace uvedené v 15. bodu odůvodnění. I kdyby však dotčená společnost byla nezávislým zákazníkem, což není, společnost ZNSHINE nepřijala žádná opatření zabraňující prodeji modulů tímto zákazníkem do Unie, a tak by porušila jiné ustanovení závazku. |
(25) |
Společnost ZNSHINE dále tvrdila, že Komise neposkytla dostatečné informace o totožnosti dovozce v Unii. Proto se společnost ZNSHINE nemohla vyjádřit k věcné správnosti. Společnost ZNSHINE také tvrdila, že dovozce v Unii lze považovat za stranu ve spojení, pouze pokud jsou společnost ZNSHINE nebo dovozce v Unii členem vedení nebo správní rady druhé společnosti. Tuto podmínku nelze změnit tím, že členem vedení nebo správní rady obou společností je třetí strana. |
(26) |
Komise výše uvedené tvrzení odmítá. Za prvé, Komise nesmí sdělit totožnost dovozce v Unii z důvodu důvěrnosti údajů. Za druhé, v souladu s ustálenou praxí Komise (11), čl. 143 odst. 1 písm. a) nařízení Komise (EHS) č. 2454/93 ze dne 2. července 1993, kterým se provádí nařízení Rady (EHS) č. 2913/92, kterým se vydává celní kodex Společenství (12) (dále jen „prováděcí předpis k celnímu kodexu“), jenž je v závazku základem pro vymezení stran ve spojení, je vykládán tak, že zahrnuje i situace, kdy dvě právnické osoby mají společné vedení nebo správní radu. To je daný případ. Situace je navíc popsána v čl. 143 odst. 1 písm. f) prováděcího předpisu k celnímu kodexu. Výraz „kontroluje“ použitý v tomto ustanovení znamená, že se má za to, že třetí osoba kontroluje jinou osobu, je-li taková třetí osoba z právního nebo provozního hlediska v postavení, jež jí dovoluje omezovat nebo usměrňovat druhou osobu. Tento výklad vyplývá ze znění výkladové poznámky k článku 15 Dohody o provádění článku VII Všeobecné dohody o clech a obchodu z roku 1994 (dohoda o celní hodnotě), která je základem definice osob ve spojení v čl. 143 odst. 1 prováděcího předpisu k celnímu kodexu. Vzhledem k míře zapojení společného vedení nebo správní rady v daných společnostech je zřejmé, že tato osoba je z právního nebo provozního hlediska v postavení, jež jí dovoluje omezovat nebo usměrňovat druhou osobu. |
(27) |
Společnost ZNSHINE také uvedla, že při konzultaci s Komisí po zjištění chyb při vykazování jednala v souladu s podmínkami závazku. Chyby vznikly v důsledku nezkušených pracovníků jednajících v dobré víře, což potvrdily nizozemské soudní orgány. Kromě toho společnost ZNSHINE tvrdila, že chyba při vykazování nevedla k porušení minimální dovozní ceny. |
(28) |
Komise tyto argumenty odmítá. Za prvé, společnost ZNSHINE citovala jednu větu rozsudku, avšak neposkytla Komisi rozsudek celý. Za druhé, Komise poskytla informace týkající se oznamovacích povinností při několika příležitostech, a to včetně vykazovaného období, kdy se chyba vyskytla. Společnost ZNSHINE kontaktovala Komisi až po zjištění problému vnitrostátními celními orgány. Ani tvrzení, že chyba při vykazování nevedla k porušení minimální dovozní ceny, nemá význam pro posouzení, zda došlo k porušení oznamovací povinnosti. |
(29) |
Komise proto trvá na svém stanovisku, že společnost ZNSHINE závazek porušila. Společnost ZNSHINE totiž nepopřela, že převážené solární moduly vyrobila. |
ii) Připomínky další zúčastněné strany
(30) |
Jedna zúčastněná strana požadovala, aby odvolání závazku mělo pro tuto společnost zpětný účinek, protože se jedná o závažné porušení závazku společností ZNSHINE. Zúčastněná strana dále požadovala, aby se takové zpětné odvolání závazku použilo v obdobných případech v budoucnosti. |
(31) |
Zúčastněná strana měla za to, že vnitrostátní celní orgány vyšetřovaly společnost ZNSHINE a zabavily značné množství nesprávně hlášeného dovozu. Dále měla za to, že celková částka cla ušlého od tří vyvážejících výrobců, u nichž Komise závazek odvolala (13), a od společnosti ZNSHINE dosahuje výše několika set milionů EUR, což opravňuje k odvolání se zpětným účinkem. |
(32) |
Komise tuto žádost zamítá, protože pro takové odvolání se zpětným účinkem neexistuje právní základ. Vnitrostátní celní orgány navíc požadovaly zaplacení antidumpingového a vyrovnávacího cla na dotyčné transakce; odvolání se zpětným účinkem proto není nutné. Komise poukazuje i na to, že zúčastněná strana uvedla ve svém podání neopodstatněná tvrzení. Komise rovněž zamítá tvrzení zúčastněné strany o údajné částce ušlého cla jako neopodstatněné. |
G. ODVOLÁNÍ PŘIJETÍ ZÁVAZKU A ULOŽENÍ KONEČNÉHO CLA
(33) |
Komise proto v souladu s čl. 8 odst. 7 a 9 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 7 a 9 základního antisubvenčního nařízení a rovněž v souladu s podmínkami závazku dospěla k závěru, že přijetí závazku pro společnost ZNSHINE musí být odvoláno. |
(34) |
V důsledku toho se v souladu s čl. 8 odst. 9 základního antidumpingového nařízení a čl. 13 odst. 9 základního antisubvenčního nařízení automaticky uplatní konečné antidumpingové clo uložené článkem 1 prováděcího nařízení (EU) č. 1238/2013 a konečné vyrovnávací clo uložené článkem 1 prováděcího nařízení (EU) č. 1239/2013 na dovoz dotčeného výrobku pocházejícího nebo odesílaného z ČLR a vyrobeného společností ZNSHINE (doplňkový kód TARIC: B923), a to ode dne vstupu tohoto nařízení v platnost. |
(35) |
V tabulce v příloze tohoto nařízení jsou pro informaci uvedeni vyvážející výrobci, u nichž není přijetí závazku prováděcím rozhodnutím 2014/657/EU dotčeno, |
PŘIJALA TOTO NAŘÍZENÍ:
Článek 1
Přijetí závazku týkajícího se společnosti ZNSHINE PV-TECH CO. LTD společně s její společností ve spojení v Evropské unii (společný doplňkový kód TARIC B923) se tímto odvolává.
Článek 2
Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.
Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.
V Bruselu dne 18. srpna 2015.
Za Komisi
předseda
Jean-Claude JUNCKER
(1) Úř. věst. L 343, 22.12.2009, s. 51.
(2) Úř. věst. L 188, 18.7.2009, s. 93.
(3) Úř. věst. L 152, 5.6.2013, s. 5.
(4) Úř. věst. L 209, 3.8.2013, s. 26.
(5) Úř. věst. L 209, 3.8.2013, s. 1.
(6) Úř. věst. L 325, 5.12.2013, s. 1.
(7) Úř. věst. L 325, 5.12.2013, s. 66.
(8) Úř. věst. L 325, 5.12.2013, s. 214.
(9) Úř. věst. L 270, 11.9.2014, s. 6.
(10) Úř. věst. L 139, 5.6.2015, s. 30.
(11) 14. a následující body odůvodnění prováděcího nařízení Rady (EU) č. 856/2010 ze dne 27. září 2010 o zastavení částečného prozatímního přezkumu nařízení (ES) č. 661/2008, kterým se ukládá konečné antidumpingové clo z dovozu dusičnanu amonného pocházejícího z Ruska (Úř. věst. L 254, 29.9.2010, s. 5).
(12) Úř. věst. L 253, 11.10.1993, s. 1.
(13) Úř. věst. L 139, 5.6.2015, s. 30.
PŘÍLOHA
Seznam společností:
Název společnosti |
Doplňkový kód TARIC |
Jiangsu Aide Solar Energy Technology Co. Ltd |
B798 |
Alternative Energy (AE) Solar Co., Ltd |
B799 |
Anhui Chaoqun Power Co., Ltd |
B800 |
Anji DaSol Solar Energy Science & Technology Co., Ltd |
B802 |
Anhui Schutten Solar Energy Co. Ltd Quanjiao Jingkun Trade Co., Ltd. |
B801 |
Anhui Titan PV Co. Ltd |
B803 |
Xi'an SunOasis (Prime) Company Limited TBEA SOLAR CO. LTD XINJIANG SANG'O SOLAR EQUIPMENT |
B804 |
Changzhou NESL Solartech Co. Ltd |
B806 |
Changzhou Shangyou Lianyi Electronic Co. Ltd |
B807 |
Changzhou Trina Solar Energy Co. Ltd Trina Solar (Changzhou) Science & Technology Co. Ltd Changzhou Youze Technology Co. Ltd Trina Solar Energy (Shanghai) Co. Ltd Yancheng Trina Solar Energy Technology Co. Ltd |
B791 |
CHINALAND SOLAR ENERGY CO. LTD |
B808 |
ChangZhou EGing Photovoltaic Technology Co. Ltd |
B811 |
CIXI CITY RIXING ELECTRONICS CO. LTD ANHUI RINENG ZHONGTIAN SEMICONDUCTOR DEVELOPMENT CO. LTD HUOSHAN KEBO ENERGY & TECHNOLOGY CO. LTD |
B812 |
CNPV Dongying Solar Power Co. Ltd |
B813 |
CSG PVtech Co. Ltd |
B814 |
China Sunergy (Nanjing) Co. Ltd CEEG Nanjing Renewable Energy Co. Ltd CEEG (Shanghai) Solar Science Technology Co. Ltd China Sunergy (Yangzhou) Co. Ltd China Sunergy (Shanghai) Co. Ltd |
B809 |
Chint Solar (Zhejiang) Co. Ltd |
B810 |
Delsolar (Wujiang) Ltd |
B792 |
Dongfang Electric (Yixing) MAGI Solar Power Technology Co. Ltd |
B816 |
EOPLLY New Energy Technology Co. Ltd SHANGHAI EBEST SOLAR ENERGY TECHNOLOGY CO. LTD JIANGSU EOPLLY IMPORT & EXPORT CO. LTD |
B817 |
Era Solar Co. Ltd |
B818 |
GD Solar Co. Ltd |
B820 |
Greenway Solar-Tech (Shanghai) Co. Ltd Greenway Solar-Tech (Huaian) Co. Ltd |
B821 |
Konca Solar Cell Co. Ltd Suzhou GCL Photovoltaic Technology Co. Ltd Jiangsu GCL Silicon Material Technology Development Co. Ltd Jiangsu Zhongneng Polysilicon Technology Development Co. Ltd GCL-Poly (Suzhou) Energy Limited GCL-Poly Solar Power System Integration (Taicang) Co. Ltd GCL SOLAR POWER (SUZHOU) LIMITED |
B850 |
Guodian Jintech Solar Energy Co. Ltd |
B822 |
Hangzhou Bluesun New Material Co. Ltd |
B824 |
Hangzhou Zhejiang University Sunny Energy Science and Technology Co. Ltd Zhejiang Jinbest Energy Science and Technology Co. Ltd |
B825 |
Hanwha SolarOne (Qidong) Co. Ltd |
B826 |
Hengdian Group DMEGC Magnetics Co. Ltd |
B827 |
HENGJI PV-TECH ENERGY CO. LTD |
B828 |
Himin Clean Energy Holdings Co. Ltd |
B829 |
Jetion Solar (China) Co. Ltd Junfeng Solar (Jiangsu) Co. Ltd Jetion Solar (Jiangyin) Co. Ltd |
B830 |
Jiangsu Green Power PV Co. Ltd |
B831 |
Jiangsu Hosun Solar Power Co. Ltd |
B832 |
Jiangsu Jiasheng Photovoltaic Technology Co. Ltd |
B833 |
Jiangsu Runda PV Co. Ltd |
B834 |
Jiangsu Sainty Photovoltaic Systems Co. Ltd Jiangsu Sainty Machinery Imp. And Exp. Corp. Ltd |
B835 |
Jiangsu Seraphim Solar System Co. Ltd |
B836 |
Jiangsu Shunfeng Photovoltaic Technology Co. Ltd Changzhou Shunfeng Photovoltaic Materials Co. Ltd Jiangsu Shunfeng Photovoltaic Electronic Power Co. Ltd |
B837 |
Jiangsu Sinski PV Co. Ltd |
B838 |
Jiangsu Sunlink PV Technology Co. Ltd |
B839 |
Jiangsu Zhongchao Solar Technology Co. Ltd |
B840 |
Jiangxi Risun Solar Energy Co. Ltd |
B841 |
Jiangxi LDK Solar Hi-Tech Co. Ltd LDK Solar Hi-Tech (Nanchang) Co. Ltd LDK Solar Hi-Tech (Suzhou) Co. Ltd |
B793 |
Jiangyin Hareon Power Co. Ltd Hareon Solar Technology Co. Ltd Taicang Hareon Solar Co. Ltd Hefei Hareon Solar Technology Co. Ltd Jiangyin Xinhui Solar Energy Co. Ltd Altusvia Energy (Taicang) Co. Ltd |
B842 |
Jiangyin Shine Science and Technology Co. Ltd |
B843 |
JingAo Solar Co. Ltd Shanghai JA Solar Technology Co. Ltd JA Solar Technology Yangzhou Co. Ltd Hefei JA Solar Technology Co. Ltd Shanghai JA Solar PV Technology Co. Ltd |
B794 |
Jinko Solar Co. Ltd Jinko Solar Import and Export Co. Ltd ZHEJIANG JINKO SOLAR CO. LTD ZHEJIANG JINKO SOLAR TRADING CO. LTD |
B845 |
Jinzhou Yangguang Energy Co. Ltd Jinzhou Huachang Photovoltaic Technology Co. Ltd Jinzhou Jinmao Photovoltaic Technology Co. Ltd Jinzhou Rixin Silicon Materials Co. Ltd Jinzhou Youhua Silicon Materials Co. Ltd |
B795 |
Juli New Energy Co. Ltd |
B846 |
Jumao Photonic (Xiamen) Co. Ltd |
B847 |
King-PV Technology Co. Ltd |
B848 |
Kinve Solar Power Co. Ltd (Maanshan) |
B849 |
Lightway Green New Energy Co. Ltd Lightway Green New Energy(Zhuozhou) Co. Ltd |
B851 |
MOTECH (SUZHOU) RENEWABLE ENERGY CO. LTD |
B852 |
Nanjing Daqo New Energy Co. Ltd |
B853 |
NICE SUN PV CO. LTD LEVO SOLAR TECHNOLOGY CO. LTD |
B854 |
Ningbo Huashun Solar Energy Technology Co. Ltd |
B856 |
Ningbo Jinshi Solar Electrical Science & Technology Co. Ltd |
B857 |
Ningbo Komaes Solar Technology Co. Ltd |
B858 |
Ningbo Osda Solar Co. Ltd |
B859 |
Ningbo Qixin Solar Electrical Appliance Co. Ltd |
B860 |
Ningbo South New Energy Technology Co. Ltd |
B861 |
Ningbo Sunbe Electric Ind Co. Ltd |
B862 |
Ningbo Ulica Solar Science & Technology Co. Ltd |
B863 |
Perfectenergy (Shanghai) Co. Ltd |
B864 |
Perlight Solar Co. Ltd |
B865 |
Phono Solar Technology Co. Ltd Sumec Hardware & Tools Co. Ltd |
B866 |
RISEN ENERGY CO. LTD |
B868 |
SHANDONG LINUO PHOTOVOLTAIC HI-TECH CO. LTD |
B869 |
SHANGHAI ALEX SOLAR ENERGY SCIENCE & TECHNOLOGY CO. LTD SHANGHAI ALEX NEW ENERGY CO. LTD |
B870 |
Shanghai BYD Co. Ltd BYD(Shangluo)Industrial Co. Ltd |
B871 |
Shanghai Chaori Solar Energy Science & Technology Co. Ltd Shanghai Chaori International Trading Co. Ltd |
B872 |
Propsolar (Zhejiang) New Energy Technology Co. Ltd Shanghai Propsolar New Energy Co. Ltd |
B873 |
SHANGHAI SHANGHONG ENERGY TECHNOLOGY CO. LTD |
B874 |
SHANGHAI SOLAR ENERGY S&T CO. LTD Shanghai Shenzhou New Energy Development Co. Ltd Lianyungang Shenzhou New Energy Co. Ltd |
B875 |
Shanghai ST Solar Co. Ltd Jiangsu ST Solar Co. Ltd |
B876 |
Shenzhen Sacred Industry Co.Ltd |
B878 |
Shenzhen Topray Solar Co. Ltd Shanxi Topray Solar Co. Ltd Leshan Topray Cell Co. Ltd |
B880 |
Sopray Energy Co. Ltd Shanghai Sopray New Energy Co. Ltd |
B881 |
SUN EARTH SOLAR POWER CO. LTD NINGBO SUN EARTH SOLAR POWER CO. LTD Ningbo Sun Earth Solar Energy Co. Ltd |
B882 |
SUZHOU SHENGLONG PV-TECH CO. LTD |
B883 |
TDG Holding Co. Ltd |
B884 |
Tianwei New Energy Holdings Co. Ltd Tianwei New Energy (Chengdu) PV Module Co. Ltd Tianwei New Energy (Yangzhou) Co. Ltd |
B885 |
Wenzhou Jingri Electrical and Mechanical Co. Ltd |
B886 |
Shanghai Topsolar Green Energy Co. Ltd |
B877 |
Shenzhen Sungold Solar Co. Ltd |
B879 |
Wuhu Zhongfu PV Co. Ltd |
B889 |
Wuxi Saijing Solar Co. Ltd |
B890 |
Wuxi Shangpin Solar Energy Science and Technology Co. Ltd |
B891 |
Wuxi Solar Innova PV Co. Ltd |
B892 |
Wuxi Suntech Power Co. Ltd Suntech Power Co. Ltd Wuxi Sunshine Power Co. Ltd Luoyang Suntech Power Co. Ltd Zhenjiang Rietech New Energy Science Technology Co. Ltd Zhenjiang Ren De New Energy Science Technology Co. Ltd |
B796 |
Wuxi Taichang Electronic Co. Ltd Wuxi Machinery & Equipment Import & Export Co. Ltd Wuxi Taichen Machinery & Equipment Co. Ltd |
B893 |
Xi'an Huanghe Photovoltaic Technology Co. Ltd State-run Huanghe Machine-Building Factory Import and Export Corporation Shanghai Huanghe Fengjia Photovoltaic Technology Co. Ltd |
B896 |
Xi'an LONGi Silicon Materials Corp. Wuxi LONGi Silicon Materials Co. Ltd |
B897 |
Years Solar Co. Ltd |
B898 |
Yingli Energy (China) Co. Ltd Baoding Tianwei Yingli New Energy Resources Co. Ltd Hainan Yingli New Energy Resources Co. Ltd Hengshui Yingli New Energy Resources Co. Ltd Tianjin Yingli New Energy Resources Co. Ltd Lixian Yingli New Energy Resources Co. Ltd Baoding Jiasheng Photovoltaic Technology Co. Ltd Beijing Tianneng Yingli New Energy Resources Co. Ltd Yingli Energy (Beijing) Co. Ltd |
B797 |
Yuhuan BLD Solar Technology Co. Ltd Zhejiang BLD Solar Technology Co. Ltd |
B899 |
Yuhuan Sinosola Science & Technology Co.Ltd |
B900 |
Zhangjiagang City SEG PV Co. Ltd |
B902 |
Zhejiang Fengsheng Electrical Co. Ltd |
B903 |
Zhejiang Global Photovoltaic Technology Co. Ltd |
B904 |
Zhejiang Heda Solar Technology Co. Ltd |
B905 |
Zhejiang Jiutai New Energy Co. Ltd Zhejiang Topoint Photovoltaic Co. Ltd |
B906 |
Zhejiang Kingdom Solar Energy Technic Co. Ltd |
B907 |
Zhejiang Koly Energy Co. Ltd |
B908 |
Zhejiang Mega Solar Energy Co. Ltd Zhejiang Fortune Photovoltaic Co. Ltd |
B910 |
Zhejiang Shuqimeng Photovoltaic Technology Co. Ltd |
B911 |
Zhejiang Shinew Photoelectronic Technology Co. Ltd |
B912 |
Zhejiang Sunflower Light Energy Science & Technology Limited Liability Company Zhejiang Yauchong Light Energy Science & Technology Co. Ltd |
B914 |
Zhejiang Sunrupu New Energy Co. Ltd |
B915 |
Zhejiang Tianming Solar Technology Co. Ltd |
B916 |
Zhejiang Trunsun Solar Co. Ltd Zhejiang Beyondsun PV Co. Ltd |
B917 |
Zhejiang Wanxiang Solar Co. Ltd WANXIANG IMPORT & EXPORT CO LTD |
B918 |
Zhejiang Xiongtai Photovoltaic Technology Co. Ltd |
B919 |
ZHEJIANG YUANZHONG SOLAR CO. LTD |
B920 |
Zhongli Talesun Solar Co. Ltd |
B922 |