2004/104/ESOprava směrnice Komise 2004/104/ES ze dne 14. října 2004 o přizpůsobení technickému postupu směrnice Rady 72/245/EHS o sbližování právních předpisů členských států týkajících se potlačení vysokofrekvenčního rušení způsobovaného zážehovými motory namontovanými do motorových vozidel a doplnění směrnice 70/156/EHS o sbližování právních předpisů členských států týkajících se schvalování typu motorových vozidel a jejich přípojných vozidel (Úř. věst. L 337 ze dne 13.11.2004)
Publikováno: | Úř. věst. L 56, 2.3.2005, s. 35-35 | Druh předpisu: | Oprava |
Přijato: | 2. března 2005 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 2. března 2005 | Nabývá účinnosti: | 2. března 2005 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
Oprava směrnice Komise 2004/104/ES ze dne 14. října 2004 o přizpůsobení technickému postupu směrnice Rady 72/245/EHS o sbližování právních předpisů členských států týkajících se potlačení vysokofrekvenčního rušení způsobovaného zážehovými motory namontovanými do motorových vozidel a doplnění směrnice 70/156/EHS o sbližování právních předpisů členských států týkajících se schvalování typu motorových vozidel a jejich přípojných vozidel
( Úřední věstník Evropské unie L 337 ze dne 13. listopadu 2004 )
1. |
V názvech grafů přílohy I se zrušuje číslo směrnice a následná odrážka:
|
2. |
Strana 35, příloha II A, nadpis: |
místo:
„směrnicí Komise 2004/78/ES“,
má být:
„směrnicí 2004/104/ES“.
3. |
Strana 38, příloha II B, nadpis: |
místo:
„směrnicí Komise 95/54/ES“,
má být:
„směrnicí 2004/104/ES“.
4. |
Strana 40, příloha III a, nadpis: |
místo:
„směrnicí Komise 95/54/ES“,
má být:
„směrnicí 2004/104/ES“.
5. |
Strana 42, příloha III B, nadpis: |
místo:
„směrnicí Komise 95/54/ES“,
má být:
„směrnicí 2004/104/ES“.
6. |
Strana 43, příloha III C, šestý odstavec: |
místo:
„směrnicí 2004/XX/ES“,
má být:
„směrnicí 2004/104/ES“.
7. |
Na straně 45 se vkládá nový odstavec, který zní: |
„1.3 |
Nejprve se průměrným detektorem změří úrovně záření u rádiové antény motorového vozidla v kmitočtovém pásmu FM (76–108 MHz). Pokud není úroveň uvedená v odstavci 6.3.2.4 přílohy I překročena, je motorové vozidlo shledáno jako vyhovující požadavkům uvedené přílohy, pokud jde o kmitočtové pásmo, a celý test se nemusí provádět.“ |