1999/28/ESSměrnice Komise 1999/28/ES ze dne 21. dubna 1999, kterou se mění příloha směrnice Rady 92/14/EHS o omezení provozu letadel uvedených v části II kapitoly 2 svazku 1 přílohy 16 k Úmluvě o mezinárodním civilním letectví, druhé vydání (1988) (Text s významem pro EHP)
Publikováno: | Úř. věst. L 118, 6.5.1999, s. 53-54 | Druh předpisu: | Směrnice |
Přijato: | 21. dubna 1999 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 26. května 1999 | Nabývá účinnosti: | 26. května 1999 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
Směrnice Komise 1999/28/ES ze dne 21. dubna 1999, kterou se mění příloha směrnice Rady 92/14/EHS o omezení provozu letadel uvedených v části II kapitoly 2 svazku 1 přílohy 16 k Úmluvě o mezinárodním civilním letectví, druhé vydání (1988) (Text s významem pro EHP) KOMISE EVROPSKÝCH SPOLEČENSTVÍ, s ohledem na Smlouvu o založení Evropského společenství, s ohledem na směrnici Rady 92/14/EHS ze dne 2. března 1992 o omezení provozu letadel uvedených v části II kapitoly 2 svazku 1 přílohy 16 k Úmluvě o mezinárodním civilním letectví, druhé vydání (1988) [1], naposledy pozměněnou směrnicí 98/20/ES [2], a zejména na článek 9a uvedené směrnice, (1) vzhledem k tomu, že článek 3 směrnice 92/14/EHS stanoví pro letadla uvedená v příloze této směrnice výjimku, zejména pokud jsou nadále používána fyzickými nebo právnickými osobami usazenými ve státě registrace v daném období; (2) vzhledem k tomu, že s ohledem na zajištění plného souladu s kritériíem způsobilosti stanoví článek 9a směrnice 92/14/EHS zjednodušený postup pro změny přílohy; (3) vzhledem k tomu, že některá letadla uvedená v příloze byla zničena a jiná byla vymazána z registru daných rozvojových států; že je proto nutné přílohu změnit; (4) vzhledem k tomu, že ustanovení této směrnice jsou v souladu se stanoviskem Výboru pro řízení letové bezpečnosti zřízeného nařízením Rady (EHS) č. 3922/91 [3] [4] ve znění nařízení Komise (ES) č. 2176/96 [5], PŘIJALA TUTO SMĚRNICI: Článek 1 Příloha směrnice 92/14/EHS se mění v souladu s přílohou této směrnice. Článek 2 1. Členské státy uvedou v účinnost právní a správní předpisy nezbytné pro dosažení souladu s touto směrnicí nejpozději do 1. září 1999. Neprodleně o nich uvědomí Komisi. Tyto předpisy přijaté členskými státy musí obsahovat odkaz na tuto směrnici nebo musí být takový odkaz učiněn při jejich úředním vyhlášení. Způsob odkazu si určí členské státy. 2. Členské státy sdělí Komisi znění hlavních ustanovení vnitrostátního práva, která přijmou v oblasti působnosti této směrnice. Článek 3 Tato směrnice vstupuje v platnost dvacátým dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropských společenství. Článek 4 Tato směrnice je určena členským státům. V Bruselu dne 21. dubna 1999. Za Komisi Neil Kinnock člen Komise [1] Úř. věst. L 76, 23.3.1992, s. 21. [2] Úř. věst. L 107, 7.4.1998, s. 4. [3] Úř. věst. L 373, 31.12.1991, s. 4. [4] Výbor pro řízení letové bezpečnosti na své schůzi 2. února 1999. [5] Úř. věst. L 291, 14.11.1996, s. 15. -------------------------------------------------- PŘÍLOHA V příloze se vypouštějí tato letadla: EGYPT Výrobní číslo | Typ | Registrace | Provozovatel | 19843 | B-707-336CEMT | SU-PBA | Air Memphis | LIBANON Výrobní číslo | Typ | Registrace | Provozovatel | 20260 | B-707-3B4C | OD-AFE | MEA | 19967 | B-707-347C | AD-AGV | MEA | LIBÉRIE Výrobní číslo | Typ | Registrace | Provozovatel | 45686 | DC8F-55 | EL-AJQ | Lieberia World Airlines | MAROKO Výrobní číslo | Typ | Registrace | Provozovatel | 20471 | B727-2B6 | CN-CCG | Royal Air Maroc | 21214 | B737-2B6 | CN-RMI | Royal Air Maroc | 21215 | B737-2B6 | CN-RMJ | Royal Air Maroc | 21216 | B737-2B6 | CN-RMK | Royal Air Maroc | NIGÉRIE Výrobní číslo | Typ | Registrace | Provozovatel | 19664 | B707-338C | 5N-VRG | Air Tours | ZIMBABWE Výrobní číslo | Typ | Registrace | Provozovatel | 18930 | B707-330B | Z-WKU | Air Zimbabwe | 45821 | DC8F-55 | Z-WMJ | Affretair | --------------------------------------------------