429/2004 Sb.Vyhláška, kterou se stanoví pravidla jednání investičního zprostředkovatele se zákazníky, administrativní postupy a mechanizmus vnitřní kontroly nezbytné pro řádný výkon činnosti investičního zprostředkovatele

Částka: 140 Druh předpisu: Vyhláška
Rozeslána dne: 21. července 2004 Autor předpisu: Komise pro cenné papíry
Přijato: 23. června 2004 Nabývá účinnosti: 26. července 2004 s výjimkou
Platnost předpisu: Zrušen předpisem 237/2008 Sb. Pozbývá platnosti: 1. července 2008
Původní znění předpisu

Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.


Ukázka textu předpisu:
429

VYHLÁŠKA
ze dne 23. června 2004,
kterou se stanoví pravidla jednání investičního zprostředkovatele se zákazníky, administrativní postupy
a mechanizmus vnitřní kontroly nezbytné pro řádný výkon činnosti investičního zprostředkovatele



        Komise pro cenné papíry stanoví podle § 199 odst. 2 písm. h) zákona č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu, (dále jen "zákon"):

ČÁST PRVNÍ

PRAVIDLA JEDNÁNÍ INVESTIČNÍHO
ZPROSTŘEDKOVATELE SE ZÁKAZNÍKY

§ 1

Kvalifikované, čestné a spravedlivé poskytování
investiční služby

        Investiční zprostředkovatel poskytuje své služby kvalifikovaně, čestně a spravedlivě, v nejlepším zájmu zákazníků, a to zejména tím, že

       a) je poskytuje prostřednictvím důvěryhodných a odborně způsobilých zaměstnanců, společníků či členů,
       b) investiční zprostředkovatel 1. úrovně zajistí výkon činností podle § 29 odst. 1 zákona prostřednictvím důvěryhodných a odborně způsobilých investičních zprostředkovatelů 2. úrovně,
       c) postupuje podle vnitřních předpisů a podkladů podle § 9 odst. 5 a zajišťuje kontrolu tohoto postupu,
       d) informuje zákazníka o postupu uplatňování reklamací a stížností a jejich vyřizování,
       e) jasným a srozumitelným způsobem informuje zákazníka o způsobu odměňování investičního zprostředkovatele,
       f) v jednání se zákazníkem v nejvyšší možné míře přihlíží k jeho individuálním podmínkám,
       g) činí potřebná opatření, aby zabránil střetu zájmů mezi ním a jeho zákazníky, a
       h) poskytuje zákazníkům rovné a spravedlivé zacházení.
. . .

Obsah předpisu:
ČÁST PRVNÍ - PRAVIDLA JEDNÁNÍ INVESTIČNÍHO ZPROSTŘEDKOVATELE SE ZÁKAZNÍKY
§ 1 - Kvalifikované, čestné a spravedlivé poskytování investiční služby
§ 2 - Pravidla navázání kontaktu se zákazníkem
§ 3 - Pravidla vyžadování informací od zákazníka
§ 4 - Pravidla informování o podstatných skutečnostech souvisejících s poskytnutím investiční služby
§ 5 - Pravidla propagace služeb
ČÁST DRUHÁ - ADMINISTRATIVNÍ POSTUPY
§ 6 - Administrativní postupy
§ 7 - Kontrolní a bezpečnostní opatření pro zpracování a evidenci dat
ČÁST TŘETÍ - MECHANIZMUS VNITŘNÍ KONTROLY
§ 8 - Mechanizmus vnitřní kontroly
ČÁST ČTVRTÁ - SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
§ 9 - Společná ustanovení
§ 10 - Účinnost
Zavřít
MENU