(EU) 2021/685Prováděcí nařízení Komise (EU) 2021/685 ze dne 22. dubna 2021, kterým se opravuje polské znění nařízení (EU) č. 1321/2014 o zachování letové způsobilosti letadel a leteckých výrobků, letadlových částí a zařízení a schvalování organizací a personálu zapojených do těchto úkolů (Text s významem pro EHP)
Publikováno: | Úř. věst. L 143, 27.4.2021, s. 6-7 | Druh předpisu: | Prováděcí nařízení |
Přijato: | 22. dubna 2021 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 17. května 2021 | Nabývá účinnosti: | 17. května 2021 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
27.4.2021 |
CS |
Úřední věstník Evropské unie |
L 143/6 |
PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2021/685
ze dne 22. dubna 2021,
kterým se opravuje polské znění nařízení (EU) č. 1321/2014 o zachování letové způsobilosti letadel a leteckých výrobků, letadlových částí a zařízení a schvalování organizací a personálu zapojených do těchto úkolů
(Text s významem pro EHP)
EVROPSKÁ KOMISE,
s ohledem na Smlouvu o fungování Evropské unie,
s ohledem na nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/1139 ze dne 4. července 2018 o společných pravidlech v oblasti civilního letectví a o zřízení Agentury Evropské unie pro bezpečnost letectví, kterým se mění nařízení (ES) č. 2111/2005, (ES) č. 1008/2008, (EU) č. 996/2010, (EU) č. 376/2014 a směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/30/EU a 2014/53/EU a kterým se zrušuje nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 552/2004 a (ES) č. 216/2008 a nařízení Rady (EHS) č. 3922/91 (1), a zejména na čl. 17 odst. 1 uvedeného nařízení,
vzhledem k těmto důvodům:
(1) |
Polské znění nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 (2) obsahuje chybu v bodě M.A.201 písm. a) bodě 1 přílohy I a v bodě ML.A.201 písm. a) bodě 1 přílohy Vb, pokud jde o rozsah požadavků, jež musí být splněny před jakýmkoli letem; chybu v bodě M.A.201 písm. a) bodě 3 přílohy I, v úvodní větě bodu M.A.901 přílohy I, v bodě ML.A.201 písm. a) bodě 3 přílohy Vb a v úvodní větě bodu ML.A.901 přílohy Vb, pokud jde o osvědčení letové způsobilosti; chybu v bodě M.A.302 písm. e) přílohy I, pokud jde o eskalované intervaly, jež může navrhnout vlastník nebo organizace řídící zachování letové způsobilosti letadla; chybu v bodě M.A.402 písm. e) přílohy I a bodě ML.A.402 písm. b) bodě 5 přílohy Vb, pokud jde o omezení, v jejichž rámci se provádí údržba; chybu v bodě M.A.901 písm. f) přílohy I, pokud jde o možnost prodloužit platnost osvědčení kontroly letové způsobilosti; chyby ve formulářích 15a EASA, 15b EASA a 15c EASA v dodatku III přílohy I a dodatku IV přílohy Vb, pokud jde o datum, k němuž se provedení osvědčení váže; a chybu v druhé větě bodu 145.A.55 písm. c) přílohy II, pokud jde o rozsah povinností organizace provádějící údržbu uchovávat kopii záznamů. |
(2) |
Kromě toho polské znění nařízení (EU) č. 1321/2014 obsahuje chyby v bodě M.A.201 písm. b) přílohy I, v bodě 3 druhé odrážce dodatku I přílohy I, v bodě ML.1 písm. c) bodě 3 podbodě ii) přílohy Vb, v bodě ML.A.201 písm. b) přílohy Vb, v písm. c) bodě 2 dodatku I přílohy Vb a v bodě CAO.1 bodě 2 podbodě ii) přílohy Vd, pokud jde o odkazy na pronájem letadla a nájemce letadla. |
(3) |
Polské znění nařízení (EU) č. 1321/2014 by proto mělo být odpovídajícím způsobem opraveno. Ostatních jazykových verzí se oprava netýká. |
(4) |
Opatření stanovená tímto nařízením jsou v souladu se stanoviskem výboru uvedeného v čl. 127 odst. 1 nařízení (EU) 2018/1139, |
PŘIJALA TOTO NAŘÍZENÍ:
Článek 1
(netýká se českého znění)
Článek 2
Toto nařízení vstupuje v platnost dvacátým dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.
Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.
V Bruselu dne 22. dubna 2021.
Za Komisi
předsedkyně
Ursula VON DER LEYEN
(1) Úř. věst. L 212, 22.8.2018, s. 1.
(2) Nařízení Komise (EU) č. 1321/2014 ze dne 26. listopadu 2014 o zachování letové způsobilosti letadel a leteckých výrobků, letadlových částí a zařízení a schvalování organizací a personálu zapojených do těchto úkolů (Úř. věst. L 362, 17.12.2014, s. 1).