Povinné/volitelné
|
Oblast působnosti (filtr)
|
Proměnná
|
Povinné proměnné
|
|
(1)
|
hlavní ekonomická činnost podniku v předchozím kalendářním roce
|
(2)
|
průměrný počet zaměstnanců a osob sebezaměstnaných v předchozím kalendářním roce
|
(3)
|
celková hodnota obratu (v peněžním vyjádření, bez DPH) v předchozím kalendářním roce
|
(4)
|
počet zaměstnanců a osob sebezaměstnaných, nebo procento z celkového počtu zaměstnanců a osob sebezaměstnaných, majících přístup k internetu pro pracovní účely
|
(5)
|
zaměstnání specialistů v oblasti IKT
|
(6)
|
poskytování jakéhokoli typu školení na rozvoj dovedností souvisejících s informačními a komunikačními technologiemi pro specialisty v oblasti IKT zaměstnané v podniku, v předchozím kalendářním roce
|
(7)
|
poskytování jakéhokoli typu školení na rozvoj dovedností souvisejících s informačními a komunikačními technologiemi pro ostatní zaměstnané osoby, v předchozím kalendářním roce
|
(8)
|
nábor nebo pokus o nábor specialistů v oblasti IKT, v předchozím kalendářním roce
|
|
ii)
|
za podniky se zaměstnanci a osobami sebezaměstnanými majícími přístup k internetu pro pracovní účely:
|
|
(9)
|
používání jakéhokoli typu pevného připojení k internetu
|
(10)
|
existence vlastních internetových stránek
|
(11)
|
používání sociálních médií (tj. s uživatelským profilem nebo účtem)
|
(12)
|
uskutečňování internetového prodeje zboží či služeb prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací podniku (včetně extranetu), v předchozím kalendářním roce
|
(13)
|
uskutečňování internetového prodeje zboží či služeb prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací elektronického tržiště používaných několika podniky pro obchodování se zbožím či službami, v předchozím kalendářním roce
|
(14)
|
za podniky, které v předchozím kalendářním roce uskutečnily prodej zboží nebo služeb prostřednictvím elektronické výměny dat (EDI)
|
(15)
|
používání softwaru pro plánování podnikových zdrojů (ERP) k řízení zdrojů sdílením informací mezi různými funkčními oblastmi, jako je účetnictví, plánování, výroba, marketing
|
(16)
|
používání softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) za účelem správy informací o zákaznících, jako jsou vztahy nebo transakce
|
(17)
|
používání softwaru pro podnikové zpravodajství (Business Intelligence (BI)) pro přístup k údajům, jako jsou data z datových skladů a datových jezer z interních IT systémů nebo externích zdrojů, a analýzu těchto údajů, a pro prezentaci analytických zjištění ve zprávách, souhrnech, přehledech, grafech, diagramech či mapách s cílem poskytnout uživatelům podrobný vhled pro rozhodování nebo strategické plánování
|
(18)
|
elektronické sdílení údajů s dodavateli nebo zákazníky v dodavatelském řetězci, například prostřednictvím internetových stránek či aplikací, systémů typu EDI a čidel či sledování v reálném čase
|
(19)
|
datová analýza (na základě interních a externích zdrojů údajů) je prováděna vlastními zaměstnanci
|
(20)
|
datová analýza je pro daný podnik prováděna externím podnikem nebo organizací (včetně datové analýzy založené na údajích z interních a externích zdrojů)
|
(21)
|
používání technologií umělé inteligence (AI) provádějících analýzu písemného jazyka (například vytěžování textů)
|
(22)
|
používání technologií AI převádějících mluvenou řeč do strojově čitelného formátu (rozpoznávání řeči)
|
(23)
|
používání technologií AI generujících psanou či mluvenou formu jazyka nebo programové kódy (generování přirozeného jazyka, syntéza řeči)
|
(24)
|
používání technologií AI generujících obrázky, videa, zvuk/audio
|
(25)
|
používání technologií AI identifikujících předměty nebo osoby na základě obrazu nebo videa (rozpoznání obrazu, zpracování obrazu)
|
(26)
|
používání strojového učení (například hlubokého učení) k analýze dat
|
(27)
|
používání technologií AI automatizujících různé pracovní procesy nebo napomáhajících při rozhodování (například robotické automatizace procesů s využitím softwaru založeného na AI)
|
(28)
|
používání technologií AI umožňujících fyzický pohyb strojů prostřednictvím autonomních rozhodnutí na základě detekce okolí (autonomní roboti, samořízená vozidla, autonomní drony)
|
(29)
|
používání placených služeb cloud computingu
|
(30)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: autentizace na základě kombinace alespoň dvou mechanismů autentizace (tj. kombinace například uživatelsky definovaného hesla, jednorázového hesla (OTP), kódu vygenerovaného prostřednictvím bezpečnostního tokenu nebo přijatého prostřednictvím chytrého telefonu, biometrické metody (např. na základě otisků prstů, hlasu, obličeje))
|
(31)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: šifrování dat, dokumentů nebo e-mailů
|
(32)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: zálohování dat na odděleném zálohovacím místě (včetně zálohování na cloudu)
|
(33)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: systém monitorování bezpečnosti v oblasti IKT používaný k odhalování podezřelé aktivity (jako je systém detekce narušení nebo systém prevence narušení, které sledují chování uživatelů nebo zařízení, síťový provoz), s výjimkou antivirového softwaru a výchozího řešení firewall, jež je součástí operačního systému osobních počítačů a routerů
|
(34)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: posuzování rizik IKT, tj. pravidelné posuzování pravděpodobnosti a následků bezpečnostních incidentů v oblasti IKT
|
(35)
|
informování zaměstnaných osob o jejich povinnostech v otázkách týkajících se bezpečnosti IKT prostřednictvím dobrovolných školení nebo interně dostupných informací (např. informací na intranetu)
|
(36)
|
informování zaměstnaných osob o jejich povinnostech v otázkách týkajících se bezpečnosti IKT prostřednictvím povinných vzdělávacích kurzů nebo sledování povinného materiálu
|
(37)
|
informování zaměstnaných osob o jejich povinnostech v otázkách týkajících se bezpečnosti IKT prostřednictvím smlouvy (např. pracovní smlouva)
|
(38)
|
bezpečnostní incidenty v oblasti IKT, k nimž došlo v předchozím kalendářním roce a které vedly k těmto důsledkům: nedostupnost služeb IKT způsobená útokem zvenčí, např. útokem ransomware nebo útokem typu „denial of service“
|
(39)
|
bezpečnostní incidenty v oblasti IKT, k nimž došlo v předchozím kalendářním roce a které vedly k těmto důsledkům: zničení nebo poškození dat v důsledku napadení škodlivým softwarem nebo neoprávněným vniknutím
|
(40)
|
bezpečnostní incidenty v oblasti IKT, k nimž došlo v předchozím kalendářním roce a které vedly k těmto důsledkům: zveřejnění důvěrných dat v důsledku vniknutí, pharmingového a phishingového útoku, úmyslné činnosti vlastních zaměstnanců
|
|
iii)
|
za podniky, jež používají jakýkoli typ pevného internetového připojení:
|
|
(41)
|
maximální smluvně stanovená rychlost stahování nejrychlejšího pevného internetového připojení v rozsahu: [0 Mbit/s, < 30 Mbit/s], [30 Mbit/s, < 100 Mbit/s], [100 Mbit/s, < 500 Mbit/s], [500 Mbit/s, < 1 Gbit/s], [≥ 1 Gbit/s]
|
|
iv)
|
za podniky, jež v předchozím kalendářním roce uskutečňovaly internetový prodej zboží a služeb prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací podniku a/nebo prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací elektronického tržiště používaných několika podniky pro obchodování se zbožím či službami:
|
|
(42)
|
hodnota internetového prodeje zboží či služeb, nebo procento z celkového obratu plynoucího z internetového prodeje zboží a služeb, v předchozím kalendářním roce
|
(43)
|
procento z hodnoty internetového prodeje plynoucí z internetového prodeje soukromým spotřebitelům (obchod mezi podnikem a spotřebitelem: B2C), v předchozím kalendářním roce
|
(44)
|
procento z hodnoty internetového prodeje plynoucí z internetového prodeje jiným podnikům (obchod mezi podniky: B2B) a veřejnému sektoru (obchod mezi podnikem a veřejnou správou: B2G), v předchozím kalendářním roce
|
|
v)
|
za podniky, jež v předchozím kalendářním roce uskutečňovaly internetový prodej zboží a služeb prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací podniku a prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací elektronického tržiště používaných několika podniky pro obchodování se zbožím či službami:
|
|
(45)
|
procento z hodnoty internetového prodeje zboží či služeb plynoucí z prodeje prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací podniku (včetně extranetu), v předchozím kalendářním roce
|
(46)
|
procento z hodnoty internetového prodeje zboží či služeb plynoucí z prodeje prostřednictvím internetových stránek nebo aplikací elektronického tržiště používaných několika podniky pro obchodování se zbožím či službami, v předchozím kalendářním roce
|
|
vi)
|
za podniky, které v předchozím kalendářním roce uskutečnily prodej zboží a služeb prostřednictvím EDI:
|
|
(47)
|
hodnota prodeje zboží či služeb prostřednictvím EDI, nebo procento z celkového obratu plynoucího z prodeje zboží či služeb prostřednictvím EDI, v předchozím kalendářním roce
|
|
vii)
|
za podniky, jež provedly nábor nebo se pokusily o nábor specialistů v oblasti IKT, v předchozím kalendářním roce:
|
|
(48)
|
volná pracovní místa pro specialisty v oblasti IKT, jež bylo těžké obsadit
|
|
viii)
|
za podniky, v nichž je datová analýza (na základě interních a externích zdrojů údajů) prováděna vlastními zaměstnanci:
|
|
(49)
|
provádění datové analýzy na základě údajů ze záznamů o transakcích, jako jsou podrobnosti o prodeji, záznamy o platbách (například z ERP, internetového obchodu podniku)
|
(50)
|
provádění datové analýzy na základě údajů o zákaznících, jako jsou informace o nákupech zákazníků, místo, kde se nacházejí, a jejich preference, recenze zákazníků, vyhledávání (například ze systému CRM nebo z internetových stránek podniku)
|
(51)
|
provádění datové analýzy na základě údajů ze sociálních médií, včetně údajů z vlastních profilů podniku v sociálních médiích (jako jsou osobní informace, komentáře, video, audio, obrázky)
|
(52)
|
provádění datové analýzy na základě internetových dat (jako jsou trendy, pokud jde o vyhledávače, údaje z automatického stahování z internetových stránek („web scraping“))
|
(53)
|
provádění datové analýzy na základě lokalizačních údajů z používání přenosných zařízení nebo vozidel (jako jsou přenosná zařízení využívající mobilní telefonní sítě, bezdrátové připojení nebo GPS)
|
(54)
|
provádění datové analýzy na základě údajů z inteligentních zařízení nebo senzorů (jako jsou komunikace stroj-stroj (M2M), senzory instalované ve strojních zařízeních, výrobní senzory, inteligentní měřiče, etikety rádiové identifikace (RFID))
|
(55)
|
provádění datové analýzy na základě veřejně přístupných dat vládních orgánů (např. veřejné záznamy o podnicích, povětrnostní podmínky, topografické podmínky, údaje o dopravě, údaje o bydlení, údaje o budovách)
|
(56)
|
provádění datové analýzy na základě družicových dat (jako jsou satelitní snímky, navigační signály, polohové signály), včetně dat získaných z vlastní infrastruktury podniku nebo z externě poskytovaných služeb (např. pozemní stanice AWS) a s výjimkou lokalizačních údajů z používání přenosných zařízení nebo vozidel využívajících GPS)
|
|
ix)
|
za podniky používající technologie AI, zejména pokud jde o povinné proměnné (21) až (28), akvizice AI:
|
|
(57)
|
software/systémy byly vyvinuty vlastními zaměstnanci (včetně zaměstnanců mateřského nebo přidruženého podniku)
|
(58)
|
software/systémy byly vyvinuty externími poskytovateli pro podnik
|
(59)
|
software s otevřeným zdrojovým kódem byl používán zdarma nebo za poplatek
|
(60)
|
software s uzavřeným zdrojovým kódem byl používán zdarma nebo za poplatek
|
|
x)
|
za podniky používající software s otevřeným nebo zavřeným kódem:
|
|
(61)
|
úpravy softwaru nebo systémů AI vlastními zaměstnanci (včetně zaměstnanců mateřského nebo přidruženého podniku) a/nebo externími poskytovateli
|
|
xi)
|
za podniky používající placené služby cloud computingu:
|
|
(62)
|
používání elektronické pošty v podobě placené cloudové služby
|
(63)
|
používání kancelářského softwaru (např. textových procesorů nebo tabulek) v podobě placené cloudové služby
|
(64)
|
používání finančních nebo účetních softwarových aplikací v podobě placené cloudové služby
|
(65)
|
používání softwarových aplikací ERP v podobě placené cloudové služby
|
(66)
|
používání softwarových aplikací CRM v podobě placené cloudové služby
|
(67)
|
používání bezpečnostních softwarových aplikací (např. antivirový program, řízení přístupu k síti) v podobě placené cloudové služby
|
(68)
|
používání hostování databáze (databází) podniku v podobě placené cloudové služby
|
(69)
|
používání ukládání souborů v podobě placené cloudové služby
|
(70)
|
používání výpočetní kapacity pro provozování vlastního softwaru podniku v podobě placené cloudové služby
|
(71)
|
používání výpočetní platformy poskytující hostované prostředí pro vývoj, testování nebo zavádění aplikací (jako jsou opakovaně použitelné softwarové moduly, aplikační programovací rozhraní (API)) v podobě placené cloudové služby
|
(72)
|
používání softwaru a systémů AI generujících text, obrázky, video a audio obsah nebo kód v podobě placené cloudové služby
|
|
Nepovinné proměnné
|
|
(1)
|
vykonávání činností IKT (např. údržba infrastruktury IKT, podpora kancelářského softwaru, vývoj nebo podpora softwaru/systémů pro řízení podniku a/nebo webových řešení, bezpečnost a ochrana údajů) vlastními zaměstnanci podniku (včetně zaměstnanců pracujících v mateřském nebo přidruženém podniku), v předchozím kalendářním roce
|
(2)
|
vykonávání činností IKT (např. údržba infrastruktury IKT, podpora kancelářského softwaru, vývoj nebo podpora softwaru/systémů pro řízení podniku a/nebo webových řešení, bezpečnost a ochrana údajů) externími poskytovateli, v předchozím kalendářním roce
|
|
ii)
|
za podniky se zaměstnanci a osobami sebezaměstnanými majícími přístup k internetu pro pracovní účely:
|
|
(3)
|
platba za reklamu na internetu (jako je reklama ve vyhledávačích, na sociálních médiích, na jiných internetových stránkách nebo aplikacích)
|
(4)
|
prodej jakýchkoli vlastních dat podniku (např. údajů o preferencích zákazníků podniku, dat z chytrých zařízení nebo čidel podniku) nebo přístup k nim, v předchozím kalendářním roce
|
(5)
|
nákup jakýchkoli dat (např. údajů o preferencích zákazníků jiného podniku, dat z chytrých zařízení nebo čidel jiného podniku) nebo přístup k nim, v předchozím kalendářním roce
|
(6)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: autentizace prostřednictvím silného hesla (např. minimální délka, použití čísel a zvláštních znaků, pravidelné změny)
|
(7)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: autentizace prostřednictvím biometrických metod používaných pro přístup k podnikovému systému IKT (např. autentizace na základě otisků prstů, hlasu, obličeje)
|
(8)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: řízení přístupu k síti (správa uživatelských práv v podnikové síti)
|
(9)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: virtuální soukromá síť (VPN), jež rozšiřuje soukromou síť přes veřejnou síť s cílem umožnit bezpečnou výměnu dat přes veřejnou síť
|
(10)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: uchovávání přihlašovacích protokolů pro účely analýzy po bezpečnostních incidentech v oblasti IKT
|
(11)
|
uplatňování bezpečnostních opatření v oblasti IKT týkajících se podnikových systémů IKT: testy bezpečnosti IKT (např. provádění penetračního testování, testování bezpečnostního varovného systému, revize bezpečnostních opatření, testování zálohovacích systémů)
|
(12)
|
faktury odesílané v elektronické podobě, ve standardní struktuře vhodné pro automatizované zpracování (e-faktury), kromě přenosu souborů PDF, v předchozím kalendářním roce
|
(13)
|
faktury odesílané v elektronické podobě nevhodné pro automatizované zpracování, včetně přenosu souborů PDF, v předchozím kalendářním roce
|
(14)
|
faktury odesílané v papírové podobě, v předchozím kalendářním roce
|
|
iii)
|
za podniky platící za reklamu na internetu:
|
|
(15)
|
využívání cílené reklamy na základě obsahu nebo klíčových slov vyhledávaných uživateli internetu
|
(16)
|
využívání cílené reklamy na základě sledování minulých aktivit nebo profilu uživatelů internetu
|
(17)
|
využívání cílené reklamy na základě geolokalizace uživatelů internetu
|
(18)
|
využívání jakékoli jiné metody cílené reklamy na internetu, než jsou metody uvedené v nepovinných proměnných (15), (16) nebo (17)
|
|
iv)
|
za podniky s volnými pracovními místy pro specialisty v oblasti IKT, jež bylo těžké obsadit, když se pokusily o nábor takových specialistů v předchozím kalendářním roce:
|
|
(19)
|
obtíže při náboru specialistů v oblasti IKT z důvodu nedostatku žádostí, v předchozím kalendářním roce
|
(20)
|
obtíže při náboru specialistů v oblasti IKT z důvodu nedostatečných příslušných kvalifikací žadatelů v oblasti IKT dosažených prostřednictvím vzdělávání a/nebo odborné přípravy, v předchozím kalendářním roce
|
(21)
|
obtíže při náboru specialistů v oblasti IKT z důvodu nedostatečné příslušné odborné praxe žadatelů, v předchozím kalendářním roce
|
(22)
|
obtíže při náboru specialistů v oblasti IKT z důvodu příliš vysokého platového očekávání žadatelů, v předchozím kalendářním roce
|
|
v)
|
za podniky používající technologie AI, zejména pokud jde o povinné proměnné (21) až (28), druh účelů:
|
|
(23)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro marketing nebo prodej (jako je vytváření profilů zákazníků, optimalizace cen, personalizované marketingové nabídky, analýza trhu na základě strojového učení, chatovací roboti fungující na principu zpracování přirozeného jazyka pro zákaznickou podporu, autonomní roboti pro zpracování objednávek, robo-poradce pro automatizované plánování, například investic (1))
|
(24)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro výrobní nebo servisní procesy (jako je prediktivní údržba nebo optimalizace procesů na základě strojového učení, nástroje pro klasifikaci výrobků nebo detekci závad výrobků fungující na principu počítačového vidění, autonomní drony pro úkoly sledování, bezpečnosti a kontroly výroby, montážní práce prováděné autonomními roboty, úvěrové hodnocení na základě strojového učení (2))
|
(25)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro organizaci postupů obchodní správy nebo řízení podniku (jako jsou virtuální obchodní asistenti fungující na principu strojového učení a/nebo zpracování přirozeného jazyka (například pro tvorbu dokumentů), analýza dat nebo strategické rozhodování na základě strojového učení (například posouzení rizik), plánování nebo tvorba obchodních prognóz na základě strojového učení, řízení lidských zdrojů na základě strojového učení nebo zpracování přirozeného jazyka (například předběžný výběr uchazečů, vytváření profilů zaměstnanců nebo analýza výkonnosti))
|
(26)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro logistiku (jako jsou autonomní roboti pro vychystávání a balení ve skladech pro doručování, sledování, distribuci nebo třídění zásilek, optimalizace trasy na základě strojového učení)
|
(27)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro bezpečnost IKT (jako je rozpoznávání obličeje na základě počítačového vidění pro ověřování uživatelů IKT, odhalování a prevence kybernetických útoků na základě strojového učení)
|
(28)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro účetnictví, kontrolu nebo finanční řízení (jako je strojové učení k analýze údajů, které pomáhá při přijímání finančních rozhodnutí, zpracování faktur na základě strojového učení, strojové učení nebo zpracování přirozeného jazyka používané pro účetní úkoly)
|
(29)
|
používání softwaru nebo systémů AI pro výzkum a vývoj nebo pro inovační činnost, s výjimkou výzkumu v oblasti umělé inteligence (jako je analýza údajů pro provádění výzkumu, řešení problémů týkajících se výzkumu, vývoj nových nebo výrazně zdokonalených produktů/služeb na základě strojového učení)
|
(30)
|
zpracování údajů (např. pohlaví, věk, rasový nebo etnický původ, zdravotní postižení, náboženské vyznání nebo přesvědčení, sexuální orientace, zobrazení obličeje, záznamy o nákupu, povolání nebo adrese) o jednotlivcích (jako jsou zaměstnanci, uchazeči o zaměstnání nebo zákazníci) za použití technologií AI
|
|
vi)
|
za podniky, jež používaly technologie AI ke zpracování údajů o jednotlivcích:
|
|
(31)
|
opatření (jako je analýza výsledků různých modelů strojového učení, zkoumání datového souboru, který byl použit k přípravě modelu strojového učení, rozšíření dat, které zahrnuje techniky umělého generování dodatečných datových bodů ze stávajících dat, tj. syntetických dat) pro kontrolu výsledků generovaných technologiemi AI z hlediska možných předsudků vůči jednotlivcům na základě pohlaví, věku, rasového nebo etnického původu, zdravotního postižení, náboženského vyznání nebo přesvědčení, sexuální orientace
|
|
vii)
|
za podniky, jež nepoužívaly žádné technologie AI, zejména pokud jde o povinné proměnné (21) až (28):
|
|
(32)
|
zvážení používání některých z technologií AI, zejména pokud jde o povinné proměnné (21) až (28)
|
|
viii)
|
za podniky, jež nepoužívaly žádné technologie AI, ale jejich používání zvažovaly, zejména pokud jde o povinné proměnné (21) až (28):
|
|
(33)
|
technologie AI nepoužívány, neboť náklady se jeví jako příliš vysoké
|
(34)
|
technologie AI nepoužívány z důvodu nedostatku odborných znalostí v podniku
|
(35)
|
technologie AI nepoužívány z důvodu neslučitelnosti se stávajícím zařízením, softwarem nebo systémy
|
(36)
|
technologie AI nepoužívány kvůli potížím s dostupností nebo kvalitou potřebných údajů
|
(37)
|
technologie AI nepoužívány kvůli obavám souvisejícím s porušováním ochrany údajů a soukromí
|
(38)
|
technologie AI nepoužívány z důvodu nejasných právních důsledků (např. odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku používání umělé inteligence)
|
(39)
|
technologie AI nepoužívány z etických důvodů
|
(40)
|
technologie AI nepoužívány z důvodu neužitečnosti pro podnik
|
|
|
ix)
|
za podniky, které odeslaly faktury v elektronické podobě, ve standardní struktuře vhodné pro automatizované zpracování (e-faktury), kromě přenosu souborů PDF, v předchozím kalendářním roce
|
|
(41)
|
procentní podíl e-faktur ze všech odeslaných faktur nebo procentní podíl e-faktur ze všech faktur odeslaných v těchto rozmezích: [0,< 10], [10,< 25], [25,< 50], [50,< 75], [>=75], v předchozím kalendářním roce
|
|