3)
|
Následující položky se doplňují nebo vkládají podle číselného pořadí kódů KN a TARIC ve druhém a třetím sloupci:
Výrobní číslo
|
Kód KN
|
TARIC
|
Popis zboží
|
Všeobecná celní sazba
|
Doplňková jednotka
|
Předpokládané datum povinného přezkumu
|
„0.8826
|
ex 2713 20 00
|
10
|
Ropná pryskyřice obsahující:
—
|
více než 98 % hmotnostních asfaltu (CAS RN 8052-42-4)
|
—
|
a méně než 2 % hmotnostní hydratovaného amorfního oxidu křemičitého (CAS RN 112926-00-8)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8865
|
ex 2811 22 00
|
80
|
Amorfní oxid křemičitý (CAS RN 112926-00-8),
—
|
o čistotě 98 % hmotnostních nebo vyšší,
|
—
|
o průměrné velikosti zrn 150 μm nebo větší, avšak nejvýše 250 μm,
|
—
|
s 90 % částic o průměru více než 3 μm,
|
pro použití při výrobě pneumatik (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8803
|
ex 2903 99 80
|
10
|
4-Brom-2-fluorobifenyl (CAS RN 41604-19-7) o čistotě 99 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8862
|
ex 2909 49 80
|
50
|
2,2’-[Oxybis(methylen)]bis[2-ethylpropan-1,3-diol] (CAS RN 23235-61-2) o čistotě 95 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8863
|
ex 2916 14 00
|
40
|
Butylmethakrylát (CAS RN 97-88-1) o čistotě 99 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8861
|
ex 2918 30 00
|
43
|
Ethyl-4-oxovalerát (CAS RN 539-88-8) o čistotě 98 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8511
|
ex 2920 90 10
|
85
|
Diethyl-karbonát (CAS RN 105-58-8) o čistotě 99,9 % hmotnostních nebo vyšší
|
3,2 %
|
—
|
31.12.2025
|
0.8832
|
ex 2922 29 00
|
18
|
Bis[(4-methoxyfenyl)methyl]amin (CAS RN 17061-62-0) o čistotě 96 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8873
|
ex 2925 29 00
|
80
|
Ethyl-4-[[(methylfenylamin)methylen]amino]benzoát (CAS RN 57834-33-0) o čistotě 99 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8831
|
ex 2933 39 99
|
16
|
terc-Butyl-(3R)-3-aminopiperidin-1-karboxylát (CAS RN 188111-79-7) o čistotě 96 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8833
|
ex 2933 39 99
|
17
|
2,4-Dichlor-3-nitropyridin (CAS RN 5975-12-2) o čistotě 99 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8834
|
ex 2933 59 95
|
56
|
Ruxolitinib-fosfát (INNM) (CAS RN 1092939-17-7) o čistotě 99 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8804
|
ex 2933 99 80
|
29
|
1,1-Dimethylethyl-(4S)-3-amino-2-(4-fluoro-3,5-dimethylfenyl)-2,4,6,7-tetrahydro-4-methyl-5H-pyrazolo[4,3-c]pyridin-5-karboxylát (CAS RN 2212021-59-3) o čistotě 99 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8805
|
ex 2933 99 80
|
31
|
2-(2H-Benzotriazol-2-yl)-6-(2-fenylpropan-2-yl)-4-(2,4,4-trimethylpentan-2-yl)fenol (CAS RN 73936-91-1) o čistotě 97 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8809
|
ex 2933 99 80
|
62
|
6-O-terc-Butyl-4a-O-methyl-(4a)-1-(4-fluorofenyl)-4,5,7,8-tetrahydropyrazolo[3,4-g]isochinolin-4a,6-dikarboxylát (CAS RN 864972-21-4) o čistotě 95 % hmotnostních nebo vyšší
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8817
|
ex 2933 99 80
|
74
|
N,N-Dimethyl-N-oktadecyl-1-oktadekanamin-(SP-4-2)-[29H,31H-ftalocyanin-2-sulfonato-N29,N30,N31,N32]kuprát (CAS RN 70750-63-9) o čistotě nejméně 90 % hmotnostních
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8888
|
ex 3204 13 00
|
85
|
Směs obsahující:
—
|
25 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 40 % hmotnostních barviva C.I. Basic Blue 3 (CAS RN 33203-82-6) a
|
—
|
25 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 40 % hmotnostních barviva C.I. Basic Blue 159 (CAS RN 105953-73-9)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8842
|
ex 3204 15 00
|
25
|
Směs barviv C.I. v poměru 3:2 obsahující: Vat Blue 1 draselná sůl (CAS RN 835912-68-0) a C.I. Vat Blue 1 sodná sůl (CAS RN 894-86-0) a přípravky na ní založené s kombinovaným obsahem barviv C.I. Vat Blue 1 – soli o 40 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8827
|
ex 3204 17 00
|
51
|
Barvivo C.I. Pigment Yellow 174 (CAS RN 78952-72-4) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Yellow 174 o nejméně 50 % hmotnostních.
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8798
|
ex 3204 17 00
|
52
|
Barvivo C.I. Pigment Red 112 (CAS RN 6535-46-2) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Red 112 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8795
|
ex 3204 17 00
|
53
|
Barvivo C.I. Pigment Red 122 (CAS RN 980-26-7) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Red 122 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8801
|
ex 3204 17 00
|
54
|
Barvivo C.I. Pigment Yellow 65 (CAS RN 6528-34-3) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Yellow 65 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8816
|
ex 3204 17 00
|
56
|
Barvivo C.I. Pigment Red 146 (CAS RN 5280-68-2) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Red 146 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8821
|
ex 3204 17 00
|
57
|
Barvivo C.I. Pigment Yellow 13 (CAS RN 5102-83-0) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Yellow 13 o 50 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8892
|
ex 3204 17 00
|
58
|
Barvivo C.I. Pigment Yellow 17 (CAS RN 4531-49-1) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Yellow 17 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8877
|
ex 3204 17 00
|
59
|
Barvivo C.I. Pigment Yellow 180 (CAS RN 77804-81-0) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Yellow 180 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8881
|
ex 3204 19 00
|
74
|
Barvivo C.I. Solvent Red 135 (CAS RN 71902-17-5) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Solvent Red 135 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8883
|
ex 3204 19 00
|
76
|
Barvivo C.I. Solvent Red 52 (CAS RN 81-39-0) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Solvent Red 52 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8880
|
ex 3204 19 00
|
78
|
Barvivo C.I. Solvent Yellow 114 (CAS RN 17772-51-9) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Solvent Yellow 114 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8874
|
ex 3206 41 00
|
10
|
Barvivo C.I. Pigment Blue 29 (CAS RN 57455-37-5) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Blue 29 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8800
|
ex 3206 49 70
|
60
|
Barvivo C.I. Pigment Yellow 164 (CAS RN 68412-38-4) a přípravky na něm založené s obsahem barviva C.I. Pigment Yellow 164 o 90 % hmotnostních nebo více
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8830
|
ex 3809 91 00
|
20
|
Vodná směs pentoxidu antimonitého obsahující:
—
|
48 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 55 % hmotnostních pentoxidu antimonitého (CAS RN 1314-60-9),
|
—
|
1 % hmotnostní nebo více, avšak nejvýše 5 % hmotnostních trietanolaminu (CAS RN 102-71-6)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8872
|
ex 3812 39 90
|
23
|
Stabilizátor UV obsahující:
—
|
více než 97 %, avšak nejvýše 99,8 % hmotnostních bis(2,4-dikumylfenyl)pentaerythritol difosfitu (CAS RN 154862-43-8) a
|
—
|
0,2 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 2 % hmotnostní triisopropanolaminu (CAS RN 122-20-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8806
|
ex 3812 39 90
|
28
|
Stabilizátor UV založený na směsi:
—
|
reakční směsi Poly(oxy-1,2-ethanediyl), alfa.-[3-[3-(2H-benzotriazol-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]-1-oxopropyl]-.omega.-hydroxy- a Poly(oxy-1,2-ethanediyl), alfa.-[3-[3-(2H-benzotriazol-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]-1-oxopropyl]-.omega.-[3-[3-(2H-benzotriazol-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]-1-oxopropoxy] (číslo ES 400-830-7) o čistotě nejméně 60 % hmotnostních, avšak nejvýše 80 % hmotnostních, a
|
—
|
reakční směsi bis(1,2,2,6,6-pentamethyl-4-piperidyl) sebakátu a methyl-1,2,2,6,6-pentamethyl-4-piperidyl sebakátu (CAS RN 1065336-91-5) o čistotě nejméně 25 % hmotnostních, avšak nejvýše 40 % hmotnostních
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8807
|
ex 3812 39 90
|
33
|
Stabilizátor UV založený:
—
|
na směsi rozvětvených a lineárních alkylů C7-C9 3-[3-(2H-benzotriazol-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]propionátů (CAS RN 127519-17-9) o obsahu 40 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 60 % hmotnostních, a
|
—
|
směsi: bis(2,2,6,6-tetramethyl-1-oktyloxypiperidin-4-yl)-1,10-dekanedioátu a 1,8-bis[(2,2,6,6-tetramethyl-4-((2,2,6,6-tetramethyl-1-oktyloxypiperidin-4-yl)-dekan-1,10-dioyl)piperidin-1-yl)oxy]oktanu (CAS RN 129757-67-1) o obsahu nejméně 40 % hmotnostních, avšak nejvýše 60 % hmotnostních
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8864
|
ex 3812 39 90
|
38
|
Stabilizátor UV obsahující:
—
|
75 % nebo více, avšak nejvýše 95 % hmotnostních reakčního produktu 2-(4,6-bis(2,4-dimethylfenyl)-1,3,5-triazin-2-yl)-5-hydroxyfenolu s ((C10-16, bohatým na C12-13 alkyloxy) methyl) oxyranem
|
—
|
5 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 25 % hmotnostních 1-methoxy-2-propanolu (CAS RN 107-98-2)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8870
|
ex 3812 39 90
|
43
|
Reakční směs obsahující:
—
|
více než 45 %, avšak nejvýše 49 % hmotnostních oktyl 3-[3-terc-butyl-4-hydroxy-5-(5-chlor-2H-benzotriazol-2-yl)fenyl]propionátu (CAS RN 83044-89-7) a
|
—
|
více než 49 %, avšak nejvýše 53 % hmotnostních 2-ethylhexyl 3-[3-terc-butyl-4-hydroxy-5-(5-chlor-2H-benzotriazol-2-yl) fenyl]propionátu (CAS RN 83044-90-0)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8840
|
ex 3815 90 90
|
55
|
Katalytická aditiva pro fluidní katalytické krakování (FCC), která neobsahují zeolit typu Y (CAS RN 308079-79-0) a nejsou základním katalyzátorem FCC (fluidního katalytického krakování), ve formě prášku, sestávající ze směsi jedné nebo více následujících účinných látek:
—
|
uhličitan vápenatý (CAS RN 471-34-1),
|
—
|
oxid měďnatý (CAS RN 1217-38-0),
|
—
|
oxid železitý (CAS RN 1309-37-1),
|
—
|
oxid hlinito-hořečnato-vanadičný (CAS RN 70621-8-0),
|
—
|
oxid vanadičný (CAS RN 1314-62-1),
|
—
|
fosforečnan hlinitý (CAS RN 7784-30-7),
|
—
|
oxid ceričitý (CAS RN 1306-38-3),
|
—
|
zeolit typu ZSM-5 (CAS RN 308081-08-5)
|
a jedné nebo více následujících inertních látek:
—
|
oxid hořečnatý (CAS RN 1309-48-8),
|
—
|
oxid hlinitý (CAS RN 1344-28-1),
|
—
|
kaolin (CAS RN 1332-58-7)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8835
|
ex 3824 99 92
|
25
|
Směs obsahující:
—
|
55 % nebo více, avšak nejvýše 65 % hmotnostních (2S,3S,4S,5R,6R)-2-(((2R,3R,5S,6R)-4-(((2R,3S,4S,5R,6R)-3-acetoxy-4,5-bis(benzyloxy)-6-((benzyloxy)methyl)tetrahydro-2H-pyran-2-yl)oxy)-3,5-bis(benzyloxy)-6-(4-methoxy-4-oxobutoxy)tetrahydro-2H-pyran-2-yl)methoxy)-6-((((2S,3S,4S,5R,6R)-3-acetoxy-4,5-bis(benzyloxy)-6-((benzyloxy)methyl)tetrahydro-2H-pyran-2-yl)oxy)methyl)tetrahydro-2H-pyran-3,4,5-triyl tribenzoátu (CAS RN 1233475-58-5),
|
—
|
35 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 45 % hmotnostních toluenu (CAS RN 108-88-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8886
|
ex 3824 99 92
|
28
|
Přípravek obsahující:
—
|
30 % nebo více, avšak nejvýše 60 % hmotnostních 3a,4,4a,5,8,8a,9,9a-oktahydro-4,9:5,8-dimethano-1H-benz[f]indenu (CAS RN 7158-25-0),
|
—
|
10 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 50 % hmotnostních 3a,4,7,7a-tetrahydro-4,7-methanoindenu (CAS RN 77-73-6) a
|
—
|
10 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 40 % hmotnostních ropné uhlovodíkové pryskyřice (CAS RN 68132-00-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8887
|
ex 3824 99 92
|
48
|
Přípravek obsahující:
—
|
80 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 90 % hmotnostních 3a,4,7,7a-tetrahydro-4,7-methanoindenu (CAS RN 77-73-6) a
|
—
|
nejvýše 10 % hmotnostních 3a,4,4a,5,8,8a,9,9a-oktahydro-1H-4,9:5,8-dimethanocyklopenta[b]naftalenu (CAS RN 7158-25-0) a
|
—
|
0,5 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 3 % hmotnostní 2,6-di-terc-butyl-p-kresolu (CAS RN 128-37-0)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8875
|
ex 3824 99 96
|
66
|
Vulkanizační činidlo obsahující:
—
|
78 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 82 % hmotnostních nerozpustné síry (CAS RN 9035-99-8),
|
—
|
18 % hmotnostních nebo více, avšak nejvýše 22 % hmotnostních naftenického oleje (CAS RN 64742-52-5) a
|
—
|
nejvýše 0,2 % hmotnostních methylstyrenu (CAS RN 98-83-9)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8828
|
ex 3906 90 90
|
71
|
Kopolymer styrenu, akrylonitrilu a akrylátu ve formě granulí obsahující:
—
|
48 % hmotnostních styrenu,
|
—
|
22 % hmotnostních akrylonitrilu,
|
—
|
29 % hmotnostních butylakrylátu a
|
—
|
1 % hmotnostní dihydrodicyklopentadienylakrylátu
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8882
|
ex 3907 29 11
|
30
|
Směs obsahující:
—
|
75 % hmotnostních nebo více polyethylenglykolu modifikovaného butyl-2-kyano-3-(4-hydroxy-3-methoxyfenyl) akrylátu s délkou ethylenoxidového řetězce nejvýše 30 (CAS RN 780763-40-8)
|
—
|
nejvýše 25 % hmotnostních ethoxylovaného sorbitantrioleátu (CAS RN 9005-70-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8896
|
ex 3907 29 11
|
40
|
Ethoxylovaný glycerol (CAS RN 31694-55-0) s hydroxylovým číslem 541 nebo vyšším, avšak nejvýše 587 (ASTM 4274)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8848
|
ex 3920 30 00
|
30
|
Neprůhledná vrstva, též s potiskem, biaxiálně orientovaná, vysoce odolná polystyrenová fólie v rolích s těmito vlastnostmi:
—
|
tloušťka 0,229 mm nebo větší, avšak nejvýše 0,279 mm,
|
—
|
obsah oxidu titaničitého 3 % hmotnostní nebo více, avšak nejvýše 3,5 % hmotnostních,
|
—
|
na jedné straně vysoce hydrofobní, chemicky neutrální a nereaktivní povlak
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8839
|
ex 3920 62 19
|
85
|
Třívrstvá průhledná plastová fólie sestávající z 15μm vrstvy fluorovaného polymeru (FCC) (EVA), 275μm vrstvy polyethylentereftalátu (PET) a 25μm vrstvy fluorovaného polymeru (FCC) s těmito vlastnostmi:
—
|
celková tloušťka 300 μm nebo větší, avšak nejvýše 330 μm,
|
—
|
pevnost v tahu 375 N/cm nebo vyšší v podélném i příčném směru (ASTM D-882),
|
—
|
nízké tepelné smrštění 1 % nebo méně při 150 oC po dobu 30 minut,
|
—
|
nízká propustnost pro vodní páru 2,5 g/m2-d nebo méně a
|
—
|
vysoké průrazné napětí 18 kV nebo více a
|
—
|
částečné vybíjecí napětí 1 500 VDC nebo vyšší (BG/T 123542.2-2009),
|
pro použití jako ochranná vrstva na zadní straně fotovoltaických modulů
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8860
|
ex 7007 19 80
|
86
|
K instalaci připravené, kruhové odstupňované tvrzené sklo krytu sestavy dvířek u praček s těmito vlastnostmi:
—
|
s propustností světla 34,2 % nebo vyšší, avšak nejvýše 37,8 %,
|
—
|
průměr 477,2 mm nebo větší, avšak nejvýše 477,8 mm,
|
—
|
tloušťka 2,9 mm nebo větší, avšak nejvýše 3,5 mm,
|
—
|
hmotnost 1 345 g nebo větší, avšak nejvýše 1 445 g,
|
—
|
třízónová struktura včetně barevné zóny s potiskem Euro Deep Gray (2)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8858
|
ex 7019 80 10
|
30
|
Vakuový izolační panel sestávající z plynotěsného krytu z hliníkové fólie obklopujícího tuhé jádro bez přístupu vzduchu s těmito vlastnostmi:
—
|
tloušťka 5,6 mm nebo větší, avšak nejvýše 32,4 mm,
|
—
|
délka 195 mm nebo větší, avšak nejvýše 1 835 mm,
|
—
|
šířka 155 mm nebo větší, avšak nejvýše 545 mm,
|
—
|
tepelná vodivost nižší než 2,5 mW/mK,
|
—
|
teplota prostředí během provozu –50 oC nebo vyšší, avšak nejvýše 70 oC
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8903
|
ex 7019 90 00
|
60
|
Vakuový izolační panel sestávající z plynotěsného krytu z hliníkové fólie obklopujícího tuhé jádro bez přístupu vzduchu s těmito vlastnostmi:
—
|
výplň ze skelných vláken,
|
—
|
tloušťka 5,6 mm nebo větší, avšak nejvýše 32,4 mm,
|
—
|
délka 195 mm nebo větší, avšak nejvýše 1 835 mm,
|
—
|
šířka 155 mm nebo větší, avšak nejvýše 545 mm,
|
—
|
tepelná vodivost nižší než 2,5 mW/mK,
|
—
|
teplota prostředí během provozu –50 oC nebo vyšší, avšak nejvýše 70 oC
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8818
|
ex 8406 81 00
|
10
|
Průmyslová parní turbína:
—
|
s výkonem převyšujícím 40 MW, avšak nejvýše 90 MW,
|
—
|
konstruovaná pro tlak nejvýše 165 barů a teplotu nejvýše 565 oC,
|
—
|
opatřená na straně ostré páry dvousedlovými ventily ovládanými hydraulickým servopohonem o tlaku nepřesahujícím 30 barů
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8851
|
ex 8412 21 80
|
30
|
Lineární hydraulický válec typu používaného ve strojích pro manipulaci s nákladními kontejnery:
—
|
o hmotnosti 45 kg nebo více, avšak nejvýše 57 kg,
|
—
|
o průměru 119 mm nebo větším, avšak nejvýše 149 mm,
|
—
|
o délce 779 mm nebo větší, avšak nejvýše 1 141 mm,
|
—
|
o zdvihu 450 mm nebo větším, avšak nejvýše 610 mm,
|
—
|
uzpůsobený pro práci s hydraulickým olejem při pracovním tlaku 22 MPa nebo vyšším, avšak nejvýše 23 MPa,
|
—
|
též s bezúdržbovým ložiskem bez nutnosti mazání
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8850
|
ex 8412 21 80
|
40
|
Lineární hydraulický válec typu používaného v ramenech strojů pro manipulaci s nákladními kontejnery:
—
|
o hmotnosti 827 kg nebo více, avšak nejvýše 935 kg,
|
—
|
o průměru 250 mm nebo větším, avšak nejvýše 330 mm,
|
—
|
délka 3 480 mm nebo větší, avšak nejvýše 4 115 mm,
|
—
|
o zdvihu 2 750 mm nebo větším, avšak nejvýše 3 180 mm,
|
—
|
uzpůsobený pro práci s hydraulickým olejem při pracovním tlaku 23 MPa,
|
—
|
též s bezúdržbovým ložiskem bez nutnosti mazání
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8899
|
ex 8414 30 89
|
40
|
Elektrický kompresor pro klimatizační systém motorových vozidel:
—
|
s výstupním výkonem vyšším než 0,4 kW, avšak nejvýše 10 kW,
|
pro použití při výrobě motorových vozidel položky 8703 40 (2)
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8785
|
ex 8414 90 00
|
45
|
Čelní deska rotoru nebo kryt elektrického kompresoru litá pod tlakem:
—
|
otryskaná a opracovaná,
|
—
|
s tvrdostí 60 nebo vyšší na Brinellově Wolframově stupnici (HBW) (2,5 /62,5 , v souladu s ISO 6506),
|
—
|
s pevností v tahu 240 N/mm2 nebo vyšší,
|
—
|
o výšce 22 mm nebo větší, avšak nejvýše 26 mm,
|
—
|
o průměru 128 mm nebo větším, avšak nejvýše 136 mm,
|
—
|
o hmotnosti 220 g nebo více, avšak nejvýše 250 g
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8856
|
ex 8418 99 90
|
40
|
Výparník, jenž je typem tepelného výměníku, sestávající z hliníkových trubek s měděnými konci připojenými k hliníkovým chladičům:
—
|
o rozměrech 403 x 276 x 70 mm nebo větší, avšak nejvýše 464 x 399 x 83 mm,
|
—
|
o celkové hmotnosti 236 g nebo více, avšak nejvýše 1 010 g,
|
—
|
s 2, 5 nebo 7 ovládacími a napájecími kolíky zakončenými zásuvkou pro připojení teplotního snímače, topného tělesa nebo pojistky,
|
pro použití při výrobě produktů položek 8418 10 , 8418 21 , 8418 40 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8853
|
ex 8431 20 00
|
70
|
Kontejnerový roznášeč pro zvedání prázdných 20’ a 40’ nákladních kontejnerů:
—
|
bez integrovaného vozíku,
|
—
|
vhodný pro stroje s nosností do 11 000 kg,
|
—
|
určený pro přepravu jednoho nebo dvou kontejnerů najednou,
|
—
|
s horním nebo bočním uchopením,
|
—
|
s povrchovou antikorozní vrstvou,
|
—
|
o hmotnosti 3 200 kg nebo více, avšak nejvýše 4 000 kg
|
pro použití při výrobě samojízdných kontejnerových manipulátorů (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8814
|
ex 8481 80 59
|
80
|
Elektromagnetický ventil pro olejové čerpadlo spalovacího motoru pro regulaci množství oleje v čerpadle:
—
|
s kabelem o délce 550 mm nebo větší, avšak nejvýše 700 mm, jehož součástí je elektrický konektor,
|
—
|
s provozním tlakem nejvýše 5,5 baru,
|
—
|
se stejnosměrným provozním napětím 9 V nebo vyšším, avšak nejvýše 16 V,
|
—
|
o šířce základny ventilu 22 mm nebo větší, avšak nejvýše 27 mm,
|
—
|
o délce ventilu 55 mm nebo větší, avšak nejvýše 110 mm,
|
pro použití při výrobě motorů motorových vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8784
|
ex 8481 90 00
|
25
|
Pouzdro z hliníku litého pod tlakem pro elektronické ovládání škrticí klapky nebo systémy recirkulace výfukových plynů s vlastnostmi:
—
|
odlitek z hliníku EN AC-46000, odlévaný pod vysokým tlakem
|
—
|
otryskaný a opracovaný,
|
—
|
výška 100 mm nebo větší, avšak nejvýše 135 mm,
|
—
|
šířka 115 mm nebo větší, avšak nejvýše 150 mm,
|
—
|
hmotnost 210 g nebo více, avšak nejvýše 500 g
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8857
|
ex 8483 10 95
|
50
|
Hřídel bubnu pro přenos točivého momentu, z oceli (jakosti SM45C pro hřídel a STS430 pro kroužek):
—
|
o délce 137,8 mm nebo větší, avšak nejvýše 138,2 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 23 mm nebo větší, avšak nejvýše 48,025 mm,
|
—
|
o hmotnosti 1,0245 kg nebo více, avšak nejvýše 1,0445 kg,
|
—
|
s tvrdostí hřídele 40 nebo více dle Rockwellovy stupnici tvrdosti C (HRC), avšak nejvýše 50 HRC,
|
—
|
s tvrdosti kroužku 90 nebo více na Rockwellově stupnici tvrdosti B (HRB), avšak nejvýše 120 HRB,
|
—
|
s vnějším drážkováním s 37 drážkami a vnějším průměrem 41 mm nebo větším, avšak nejvýše 48 mm
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8847
|
ex 8501 31 00
|
52
|
Elektrický bezkomutátorový motor na stejnosměrný proud s povrchovou úpravou z biokompatibilních materiálů, jako např. nerezová ocel specifikace 17-4 PH nebo jakosti 303, 316L, 400:
—
|
s výstupním výkonem nejvýše 280 W,
|
—
|
o délce s převodovkou 116,1 mm nebo větší, avšak nejvýše 117,2 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 13,86 mm nebo větším, avšak nejvýše 13,92 mm,
|
—
|
s maximálním kroutícím momentem motoru s převodovkou 246,6 mNm při teplotě 25 oC,
|
—
|
s otáčkami motoru s převodovkou bez zatížení 9 900 ot/min při napětí 24 V a teplotě 25 oC,
|
—
|
o hmotnosti motoru s převodovkou 70,5 g nebo více, avšak nejvýš 71,5 g, odolnost vůči špičkové teplotě 140 oC nebo vyšší (neprovozní), s maximálním únikem vzduchu mezi hřídelí a těsněním hřídele 15 Pa/s při daném tlaku 2 bary,
|
—
|
se 14 funkčními piny pro napájení a řízení,
|
—
|
s pružnou deskou plošných spojů o délce 245 mm, avšak nejvýše 255 mm, s osazeným 8pinovým konektorem
|
pro použití při výrobě zdravotnických prostředků s pravolevou rotací a oscilační funkcí (2)
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8855
|
ex 8501 31 00
|
54
|
Bezkomutátorový motor na stejnosměrný proud:
—
|
o jmenovitém napětí 310 V,
|
—
|
s jmenovitým výkonem 350 W nebo vyšším, avšak nejvýše 368 W,
|
—
|
s příkonem 500 W nebo vyšším, avšak nejvýše 550 W,
|
—
|
s výstupním výkonem 350 W nebo vyšším, avšak nejvýše 400 W,
|
—
|
o vnějším průměru bez konzoly konektoru a řemenice 143,2 mm nebo větším, avšak nejvýše 143,8 mm,
|
—
|
s jmenovitými otáčkami 16 300 ot/min nebo vyššími, avšak nejvýše 16 500 ot/min,
|
—
|
o hmotnosti 2,33 kg nebo více, avšak nejvýše 2,40 kg,
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8844
|
ex 8501 51 00
|
25
|
Elektrický synchronní motor s permanentními magnety:
—
|
s výstupním výkonem 550 W,
|
—
|
s rotorem s 8 póly tvořenými permanentními magnety složenými převážně z neodymu -železa - boru (podle normy GB/T 13560), uzavřenými v polyethylenovém pouzdře,
|
—
|
o vnějším průměru konce magnetické hřídele motoru 10,001 mm nebo větším, avšak nejvýše 10,007 mm,
|
—
|
se svorkami umístěnými v místě o poloměru 32,5 mm a oddělenými úhlem 21,8 o,
|
—
|
kryt motoru vyrobený z hliníkové slitiny ADC12 nebo AC46000 odlité pod tlakem se složením hliník-křemík-měď (dle normy JIS H5302 nebo EN1706),
|
—
|
s konstantou zpětné elektromotorické síly (Ke) 0,03306 V-s/rad nebo vyšší, avšak nejvýše 0,03654 V-s/rad,
|
—
|
s harmonickou složkou zpětné elektromotorické síly – 5. řádu nejvýše 0,38 % (základní složky) a 7. řádu nejvýše 0,25 % (základní složky),
|
—
|
s kroutícím momentem nejvýše 13 mNm,
|
—
|
s třecím momentem při okolní teplotě nejvýše 22 mNm,
|
—
|
s maximální provozní teplotou motoru nejvýše 200 oC
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8845
|
ex 8501 51 00
|
35
|
Elektrický synchronní motor s permanentními magnety:
—
|
s výstupním výkonem 600 W,
|
—
|
s rotorem s 8 póly tvořenými permanentními magnety složenými převážně z neodymu - železa - boru a dysprosia uzavřenými v hliníkovém pouzdře,
|
—
|
o vnějším průměru konce magnetické hřídele motoru 10,001 mm nebo větším, avšak nejvýše 10,007 mm,
|
—
|
se svorkami umístěnými v místě o průměru 59,2 mm a oddělenými úhlem 30,0 o,
|
—
|
kryt motoru vyrobený z galvanicky pozinkované oceli (dle normy JIS G3313 jakosti SECE) pomocí hlubokotažného lisování,
|
—
|
o průměru nepřesahujícím 88,600 mm avšak nejméně 88,546 mm na rozhraní sestavy motoru a systému,
|
—
|
s konstantou zpětné elektromotorické síly (Ke) 0,03277 V-s/rad nebo vyšší, avšak nejvýše 0,03623 V-s/rad,
|
—
|
s harmonickou složkou zpětné elektromotorické síly – 5. řádu nejvýše 0,35 % (základní složky) a 7. řádu nejvýše 0,30 % (základní složky),
|
—
|
s kroutícím momentem nejvýše 12 mNm,
|
—
|
s třecím momentem při okolní teplotě nejvýše 23 mNm,
|
—
|
s maximální provozní teplotou motoru nejvýše 200 oC
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8902
|
ex 8501 52 20
|
70
|
Bezkomutátorový trvale buzený synchronní motor na střídavý proud určený pro automobilový průmysl:
—
|
s jmenovitými otáčkami nejvýše 7 000 ot/min,
|
—
|
o výkonu 750 W nebo vyšším, avšak nejvýše 1,8 kW (při 12 V),
|
—
|
o průměru příruby 80 mm nebo větším, avšak nejvýše 200 mm,
|
—
|
o délce nejvýše 335 mm, měřeno od začátku hřídele po vnější ukončení,
|
—
|
o délce pouzdra nejvýše 265 mm, měřeno od příruby po vnější ukončení,
|
—
|
se základním krytem z ocelového plechu nebo hliníku litého pod tlakem sestávajícího nejvýše ze dvou částí, včetně elektrických součástí a příruby se dvěma nebo více, avšak nejvýše 11 otvory, též s těsnicím spojením (drážka s O-kroužkem a ochranným mazivem nebo rozhraním s kapalinovým těsněním),
|
—
|
se statorem s patkou ve tvaru T a jedním vinutím s topologií 9/6, 12/10 nebo 12/8 a povrchovými magnety,
|
—
|
též s elektronickým řízením výkonu,
|
—
|
též se snímačem úhlu natočení rotoru
|
|
0 %
|
p/st
|
30.06.2030
|
0.8846
|
ex 8501 52 20
|
80
|
Elektrický synchronní motor s permanentními magnety:
—
|
s výstupním výkonem 850 W,
|
—
|
s rotorem s 8 póly tvořenými permanentními magnety složenými převážně z neodymu - železa - boru (dle normy GB/T 13560), uzavřenými v polyethylenovém pouzdře,
|
—
|
o vnějším průměru konce magnetické hřídele motoru 10,001 mm nebo větší, avšak nejvýše 10,007 mm,
|
—
|
se svorkami umístěnými v místě o poloměru 26,2 mm a oddělenými úhlem 30,0 o,
|
—
|
kryt vyrobený z hliníkové slitiny ADC12 nebo AC46000 odlité pod tlakem se složením hliník-křemík-měď (dle normy JIS H5302 nebo EN1706) a eloxovaným povlakem (dle normy ASTM B580 typ E),
|
—
|
s konstantou zpětné elektromotorické síly (Ke) 0,04009 V-s/rad nebo vyšší, avšak nejvýše 0,04431 V-s/rad,
|
—
|
s harmonickou složkou zpětné elektromotorické síly – 5. řádu nejvýše 0,36 % (základní složky) a 7.řádu nejvýše 0,24 % (základní složky),
|
—
|
s kroutícím momentem nejvýše 20 mNm,
|
—
|
s třecím momentem při okolní teplotě nejvýše 26,5 mNm,
|
—
|
s maximální provozní teplotou motoru nejvýše 200 oC
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8841
|
ex 8537 10 91
|
75
|
Deska plošných spojů vybavená mikrokontrolérem pro provozní a/nebo řídicí účely
—
|
též s ovládacími prvky, signálními prvky a displejem,
|
—
|
pro provozní napětí 5 V DC nebo vyšší, avšak nejvýše 12 V DC nebo 220 V AC nebo vyšší, avšak nejvýše 400 V AC,
|
pro použití při výrobě domácích spotřebičů položek 7321 11 , 8414 60 , 8418 10 , 8418 21 , 8418 29 , 8418 40 , 8422 11 , 8450 11 , 8450 12 , 8450 19 , 8450 20 , 8451 21 , 8451 29 , 8516 60 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8849
|
ex 8544 30 00
|
20
|
Izolovaný elektrický vícežilový kabel pro systém EPS (elektrický posilovač řízení) pro motorová:
—
|
o délce 170 mm nebo větší, avšak nejvýše 301 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 4,5 mm nebo větším, avšak nejvýše 7 mm,
|
—
|
s provozní teplotou –40 oC nebo vyšší, avšak nejvýše + 125 oC,
|
—
|
s izolačním materiálem ze zesítěného polyethylenu (XLPE) nebo termoplastického polyesterového elastomeru (TPE-E),
|
—
|
pro provozní napětí 5 V,
|
—
|
na obou koncích opatřený konektory,
|
—
|
též pozlacený nebo pocínovaný
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8859
|
ex 8544 42 90
|
55
|
Svazek vodičů pro přenos signálů a/nebo elektrické energie,
—
|
s 26pinovými nebo 28pinovými konektory pro připojení vodičů k desce pomocí krimpovací technologie,
|
—
|
spojený pryžovou, vinylovou nebo elektrickou páskou nebo elektroinstalační trubicí, opletem z extrudovaných vláken nebo jejich kombinací,
|
pro připojení napájecího zdroje k sestavě hlavní desky plošných spojů (PBA) a k elektrickým součástem chladničky nebo pračky (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8820
|
ex 8708 40 20
|
25
|
Sestava převodovky sestávající:
—
|
z planetového mechanismu řazení s dvojitým pastorkem,
|
—
|
ze sportovního sekvenčního řazení se 7 rychlostmi nebo více, avšak nejvýše 10,
|
—
|
šířka 280 mm nebo větší, avšak nejvýše 470 mm,
|
—
|
výška 350 mm nebo větší, avšak nejvýše 595 mm,
|
—
|
délka 410 mm nebo větší, avšak nejvýše 690 mm,
|
—
|
hmotnost 70 kg nebo více, avšak nejvýše 110 kg,
|
pro použití při výrobě vozidel položek 8703 22 a 8703 23 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8819
|
ex 8708 40 50
|
25
|
Sestava převodovky obsahující uvnitř 3 další hřídele, obsahuje otočný spínač polohy a sestává z:
—
|
dvou elektrických strojních zařízení a převodů,
|
—
|
o šířce 280 mm nebo větší, avšak nejvýše 470 mm,
|
—
|
o výšce 350 mm nebo větší, avšak nejvýše 595 mm,
|
—
|
o délce 410 mm nebo větší, avšak nejvýše 690 mm,
|
pro použití při výrobě motorových vozidel položek 8703 40 a 8703 60 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8812
|
ex 8708 91 35
|
40
|
Chladiče:
—
|
s ochranou proti korozi,
|
—
|
pro tlaky do 1 034 kPa (150 PSI),
|
—
|
s jednotlivými vyměnitelnými chladicími trubkami z mosazi nebo mědi
|
pro použití při výrobě chlazení motoru a plnicího vzduchu s hmotností 265 kg nebo více, ale nejvýše 599 kg (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8775
|
ex 8708 94 99
|
10
|
Ozubený náboj z uhlíkové oceli válcované za studena (dle ASTM A1008), zalitý do plastu a nalisovaný na pastorek:
—
|
o vnějším průměru 81,2 mm nebo větším, avšak nejvýše 82,55 mm,
|
—
|
o vnitřním průměru 25,9 mm nebo větším, avšak nejvýše 25,97 mm,
|
—
|
o výšce dolní strany vnitřního průměru 11,63 mm nebo větší, avšak nejvýše 12,13 mm,
|
—
|
o výšce horní strany vnitřního průměru 3,25 mm nebo větší, avšak nejvýše 3,5 mm,
|
—
|
o celkové výšce 11,63 mm nebo větší, avšak nejvýše 19,5 mm,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8777
|
ex 8708 94 99
|
20
|
Vložená hřídel řízení tvořící součást sloupku řízení:
—
|
o torzní tuhosti 25 Nm/stupeň nebo vyšší,
|
—
|
s trubkovou vnější hřídelí ze svařované trubky z uhlíkové oceli (dle GB/T 699 jakosti 20),
|
—
|
s trubkovou vnitřní hřídelí ze svařované trubky z uhlíkové oceli (dle GB/T 699 jakosti 20),
|
—
|
se dvěma univerzálními křížovými klouby z chromové legované oceli (dle GB/T 5216 jakosti 20CrMnTiH),
|
—
|
o délce ve jmenovité poloze teleskopu 396 mm nebo větší, avšak nejvýše 467 mm,
|
—
|
s drážkovými spojkami s vnitřními drážkami na obou koncích,
|
—
|
se dvěma kardanovými klouby na obou stranách,
|
—
|
s funkcí teleskopické hřídele s rozsahem 74 mm nebo větším, avšak nejvýše 115 mm,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8778
|
ex 8708 94 99
|
30
|
Spodní pomocná hřídel jako součást sloupku řízení z uhlíkové oceli (dle GB/T699 jakosti 45 nebo JIS G4051 jakosti S45C):
—
|
s mezním zatížením v krutu 325 Nm nebo vyšším a s hodnotou Johnsonovy zdánlivé meze pružnosti (J.A.E.L) 275 Nm nebo vyšší,
|
—
|
o délce 66,39 mm nebo větší, avšak nejvýše 88,64 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 27,47 mm nebo větším, avšak nejvýše 28,38 mm,
|
—
|
s vnitřním otvorem o průměru 6,50 mm nebo větším, avšak nejvýše 6,58 mm,
|
—
|
s vnějším drážkováním s 26 drážkami o velkém průměru 21,18 mm nebo větším, avšak nejvýše 21,44 mm,
|
—
|
s drážkováním na části vnějšího povrchu velkém průměru 26,0 mm nebo větším, avšak nejvýše 26,1 mm,
|
—
|
též s vnějším drážkováním s 24 drážkami s velkým průměrem 24,75 mm nebo větším, avšak nejvýše 25 mm,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8779
|
ex 8708 94 99
|
40
|
Horní pomocná hřídel jako součást sloupku řízení z uhlíkové oceli (dle GB/T699 jakosti 45) s těmito vlastnostmi:
—
|
s mezním zatížením v krutu 325 Nm nebo vyšším a s hodnotou Johnsonovy zdánlivé meze pružnosti (J.A.E.L) 275 Nm nebo vyšší,
|
—
|
o délce 165,3 mm nebo větší, avšak nejvýše 204,2 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 22,87 mm nebo větším, avšak nejvýše 22,92 mm,
|
—
|
s vnitřním otvorem o průměru 6,50 mm nebo větším, avšak nejvýše 6,58 mm,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8780
|
ex 8708 94 99
|
50
|
Spodní hřídel jako součást sloupku řízení vyrobená z hliníkové slitiny (dle ASTM B221M, jakosti 6105), kalená vzduchem a popouštěná:
—
|
s mezí pevnosti v krutu 260 Nm nebo vyšší,
|
—
|
o délce 296,7 mm nebo větší, avšak nejvýše 297,8 mm,
|
—
|
s vnějším drážkováním s 18 drážkami po celé délce hřídele s velkým průměrem 28,7 mm nebo větším, avšak nejvýše 29 mm,
|
—
|
s vnitřním drážkováním s 18 drážkami a malým průměrem 19,7 mm nebo větším, avšak nejvýše 20 mm,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8782
|
ex 8708 94 99
|
60
|
Torzní tyč jako součást sloupku řízení z uhlíkové legované oceli (dle SAE J1268 jakosti 5160H s modifikovaným chemickým složením pro obsah uhlíku 0,53 nebo více, avšak nejvýše 0,56 ):
—
|
s torzní tuhostí hřídele 2,5 Nm/stupeň nebo vyšší, avšak nejvýše 2,7 Nm/stupeň,
|
—
|
o délce 107,75 mm nebo větší, avšak nejvýše 108,25 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 6,38 mm nebo větším, avšak nejvýše 6,42 mm,
|
—
|
s vnějším drážkováním s 18 drážkami na obou koncích hřídele s velkým průměrem 6,70 mm nebo větším, avšak nejvýše 6,85 mm, jako styčné plochy pro lisování s matováním vstupního a výstupního hřídele,
|
—
|
s celým povrchem zpevněným kuličkováním,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8781
|
ex 8708 94 99
|
70
|
Trubková hřídel řízení jako součást sloupku řízení vyrobená ze svařované trubky z uhlíkové oceli (dle EN 10305/2, E235 + C nebo GB/T699 jakosti 20):
—
|
s mezní pevností v krutu 300 Nm nebo vyšší a s hodnotou Johnsonovy zdánlivé meze pružnosti (J.A.E.L) 275 Nm nebo vyšší,
|
—
|
o délce 245,48 mm nebo větší, avšak nejvýše 287,5 mm,
|
—
|
o vnějším průměru 23,95 mm nebo větším, avšak nejvýše 32,25 mm,
|
—
|
přizpůsobená pro připojení volantu buď ve formě vnějšího drážkování se 40 drážkami o velkém průměru 17,1 mm nebo větším, avšak nejvýše 17,5 mm a s vnitřním závitem M12x1,75 -6H, nebo ve formě vnějšího šestihranu s krátkou úhlopříčkou 15,05 mm nebo větší, avšak nejvýše 15,35 mm a s vnitřním závitem M10x1,5 -6H,
|
—
|
se styčnou plochou buď ve formě vnitřního drážkování s 10 drážkami o délce 98,0 mm nebo větší, avšak nejvýše 160 mm, s malým průměrem 16,1 mm nebo větším, avšak nejvýše 16,4 mm, nebo ve formě vnitřního drážkování se 48 drážkami o délce 151 mm nebo větší, avšak nejvýše 160 mm, s malým průměrem 23,2 mm nebo větším, avšak nejvýše 23,3 mm,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8771
|
ex 8708 99 97
|
43
|
Vnější spojovací tyč s pouzdrem z oceli AISI 4137 (SCM435) nebo z oceli EN10083/2 – C45R + N nebo z nízkolegované oceli JIS G4053-SCM435:
—
|
s kulovým čepem vyrobeným z oceli EN 10263/4 – 41CrS4 Q + T nebo z oceli AISI 4137 (SCM435) nebo z oceli EN10083/3-42CrMoS4Q + T nebo z nízkolegované oceli JIS G4053-SCM435,
|
—
|
s kuličkovým sedlem z polyoxymethylenu,
|
—
|
se vzdáleností mezi koncem otvoru se závitem a středem kulového čepu 124 mm nebo více, avšak nejvýše 194 mm,
|
—
|
o průměru příruby 21,98 mm nebo větším, avšak nejvýše 22 mm,
|
—
|
s hloubkou závitového otvoru 40,5 mm nebo větší, avšak nejvýše 52 mm se závitem M14x1,5 ,
|
—
|
s chráničem těsnění sloupku a pojistným kroužkem,
|
pro použití při výrobě systémů řízení vozidel (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
|