(EU) 2024/1610Oprava nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2024/1610 ze dne 14. května 2024, kterým se mění nařízení (EU) 2019/1242, pokud jde o zpřísnění výkonnostních norem pro emise CO2 pro nová těžká vozidla a začlenění povinností vykazovat údaje, a nařízení (EU) 2018/858 a zrušuje nařízení (EU) 2018/956 (Úř. věst. L, 2024/1610, 6.6.2024)
Publikováno: | Úř. věst. L 90661, 29.10.2024 | Druh předpisu: | Oprava;Nařízení |
Přijato: | 29. října 2024 | Autor předpisu: | Evropský parlament; Rada Evropské unie |
Platnost od: | 29. října 2024 | Nabývá účinnosti: | 29. října 2024 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
Úřední věstník |
CS Řada L |
2024/90661 |
29.10.2024 |
Oprava nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2024/1610 ze dne 14. května 2024, kterým se mění nařízení (EU) 2019/1242, pokud jde o zpřísnění výkonnostních norem pro emise CO2 pro nová těžká vozidla a začlenění povinností vykazovat údaje, a nařízení (EU) 2018/858 a zrušuje nařízení (EU) 2018/956
( Úřední věstník Evropské unie L, 2024/1610, 6. června 2024 )
1. Strany 49 a 50, v bodě I přílohy I, nahrazujícím přílohu I nařízení (EU) 2019/1242, v tabulce 4.3.1. v řádcích týkajících se „Přípojných vozidel“ a „Návěsů“:
místo:
„
Cíle pro snížení emisí CO2 rfsg a rfpsg |
|||||
Podskupiny vozidel sg |
Vykazované období |
||||
2025 – 2029 |
2030 – 2034 |
2035 – 2039 |
od roku 2040 |
||
Přípojná vozidla |
111, 111V, 112, 112V, 113, 121, 121V, 122, 122V, 123, 123V, 124, 124V, 125, 126, 131, 131V, 132, 132V, 133 |
0 |
7,5 % |
7,5 % |
7,5 % |
Návěsy 421, 421v, 422, 422v, 423, 431, 431v, 432, 432v, 433, 611, 612, 611V, 612V, 621, 623, 621V, 622, 622V, 623V, 624, 624V, 625, 631, 631v, 632, 632v, 633 |
0 |
10 % |
10 % |
10 % |
Pro vykazovaná období před rokem 2025 se všechny cíle pro snížení emisí CO2 rfsg a rfpsg rovnají 0. |
“
má být:
„
Cíle pro snížení emisí CO2 rfsg a rfpsg |
|||||
Podskupiny vozidel sg |
Vykazované období |
||||
2025–2029 |
2030–2034 |
2035–2039 |
od roku 2040 |
||
Přípojná vozidla |
421, 421V, 422, 422V, 423, 431, 431V, 432, 432V, 433, 611, 611V, 612, 612V, 621, 621V, 622, 622V, 623, 623V, 624, 624V, 625, 631, 631V, 632, 632V, 633 |
0 |
7,5 % |
7,5 % |
7,5 % |
Návěsy |
111, 111V, 112, 112V, 113, 121, 121V, 122, 122V, 123, 123V, 124, 124V, 125, 126, 131, 131V, 132, 132V, 133 |
0 |
10 % |
10 % |
10 % |
Pro vykazovaná období před rokem 2025 se všechny cíle pro snížení emisí CO2 rfsg a rfpsg rovnají 0.;“.
2. |
Strana 13, čl. 3e odst. 1: |
místo:
„1. Veřejní zadavatelé a zadavatelé při zadávání veřejných zakázek na dodávky, jejichž předmětem je nákup, leasing, pronájem nebo splátkový prodej městských autobusů s nulovými emisemi, a zakázek na veřejné služby, jejichž hlavním předmětem je používání takovýchto městských autobusů, vycházejí z ekonomicky nejvýhodnější nabídky, která zahrnuje nejlepší poměr mezi cenou a kvalitou.“
má být:
„1. Veřejní zadavatelé a zadavatelé při zadávání veřejných zakázek na dodávky, jejichž předmětem je nákup, leasing, pronájem nebo splátkový prodej nových městských autobusů s nulovými emisemi, a zakázek na veřejné služby, jejichž hlavním předmětem je používání takovýchto městských autobusů, vycházejí z ekonomicky nejvýhodnější nabídky, která zahrnuje nejlepší poměr mezi cenou a kvalitou.“
ELI: http://data.europa.eu/eli/reg/2024/1610/corrigendum/2024-10-29/oj
ISSN 1977-0626 (electronic edition)