(ES) č. 1043/2007Nařízení Komise (ES) č. 1043/2007 ze dne 11. září 2007 , kterým se mění nařízení Komise (ES) č. 474/2006 o vytvoření seznamu Společenství uvádějícího letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy ve Společenství (Text s významem pro EHP)
Publikováno: | Úř. věst. L 239, 12.9.2007, s. 50-60 | Druh předpisu: | Nařízení |
Přijato: | 11. září 2007 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 13. září 2007 | Nabývá účinnosti: | 13. září 2007 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č. 1043/2007
ze dne 11. září 2007,
kterým se mění nařízení Komise (ES) č. 474/2006 o vytvoření seznamu Společenství uvádějícího letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy ve Společenství
(Text s významem pro EHP)
KOMISE EVROPSKÝCH SPOLEČENSTVÍ,
s ohledem na Smlouvu o založení Evropského společenství,
s ohledem na nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 2111/2005 ze dne 14. prosince 2005 o vytvoření seznamu Společenství uvádějícího letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy ve Společenství, o informování cestujících v letecké dopravě o totožnosti provozujícího leteckého dopravce a o zrušení článku 9 směrnice 2004/36/ES (1), a zejména na článek 4 uvedeného nařízení,
vzhledem k těmto důvodům:
(1) |
Nařízením Komise (ES) č. 474/2006 (2) byl vytvořen seznam Společenství uvádějící letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy ve Společenství, uvedený v kapitole II nařízení (ES) č. 2111/2005. |
(2) |
V souladu s čl. 6 odst. 1 nařízení (ES) č. 2111/2005 přijaly tři členské státy výjimečná opatření, kterými uložily okamžitý zákaz provozování letecké dopravy na svém území a jejichž cílem je řešit nepředvídatelné bezpečnostní problémy. |
(3) |
V souladu s čl. 6 odst. 3 nařízení (ES) č. 2111/2005 a článkem 2 nařízení Komise (ES) č. 473/2006 ze dne 22. března 2006, kterým se stanoví prováděcí pravidla pro seznam Společenství uvádějící letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy ve Společenství, uvedený v kapitole II nařízení (ES) č. 2111/2005 (3), požádaly dva členské státy o aktualizaci seznamu Společenství. |
(4) |
Je zřejmé, že další provoz těchto dvou dopravců představuje vážné bezpečnostní riziko, a naléhavá opatření přijatá třemi dotyčnými členskými státy toto riziko nevyřešila úplně. |
(5) |
Komise informovala dotyčné letecké dopravce a uvedla zásadní skutečnosti a úvahy, které budou základem pro rozhodnutí uložit jim zákaz provozování letecké dopravy ve Společenství. |
(6) |
Protože jsou pro řešení této situace zapotřebí naléhavá opatření, nemusí Komise v souladu s čl. 4 odst. 3 nařízení (ES) č. 473/2006 dodržet ustanovení čl. 4 odst. 1 uvedeného nařízení. Komise však poskytla dotyčným leteckým dopravcům možnost konzultovat dokumenty předložené členskými státy, předložit písemné připomínky a přednést Komisi ústně své stanovisko do deseti pracovních dnů. |
(7) |
Orgány odpovědné za regulační dohled nad těmito leteckými dopravci byly rovněž konzultovány Komisí i některými členskými státy. |
(8) |
Existují ověřené důkazy o závažných bezpečnostních nedostatcích na straně leteckého dopravce Mahan Air, který získal osvědčení v Íránské islámské republice. Tyto nedostatky zjistilo Německo a Spojené království při prohlídkách na odbavovací ploše prováděných v rámci programu SAFA (4). Problémy zjištěné při těchto prohlídkách se opakují, což ukazuje na systémové bezpečnostní nedostatky. |
(9) |
Spojené království sdělilo Komisi, že ve smyslu čl. 6 odst. 1 nařízení (ES) č. 2111/2005 přijalo dne 20. července 2007 okamžitý zákaz provozování letecké dopravy pro celý letadlový park leteckého dopravce Mahan Air s přihlédnutím ke společným kritériím. |
(10) |
Letecký dopravce Mahan Air provozuje dvě letadla typu Airbus A-310 s poznávacími značkami F-OJHH a F-OJHI, která nemají na palubě vybavení EGPWS v souladu s odstavcem 6.15.3 přílohy 6 části 1 Chicagské úmluvy. Letadla, která nesplňují požadavky přílohy 6 Úmluvy ICAO, nemohou létat do jiné země, pokud od této země nezískají zvláštní schválení. Členské státy učinily rozhodnutí neudělit od 1. ledna 2007 povolení pro provoz letadel, která nemají na palubě vybavení EGPWS. Z těchto důvodů by výše uvedená letadla neměla provozovat dopravu do Společenství. |
(11) |
Existují závažné informace o událostech, ze kterých vyplývá, že dopravce není schopen zajistit bezpečný provoz, jak uvádí Spojené království. |
(12) |
Letecký dopravce Mahan Air neprokázal dostatečnou schopnost odstranit na žádost Spojeného království bezpečnostní nedostatky, o čemž svědčí jejich přetrvávání. |
(13) |
Příslušné orgány Íránské islámské republiky neprokázaly dostatečnou spolupráci s orgány civilního letectví Spojeného království v souvislosti s bezpečností provozu leteckého dopravce Mahan Air. |
(14) |
Leteckému dopravci Mahan Air byla poskytnuta příležitost ke slyšení před útvary Komise a příslušnými orgány Francie, Německa a Spojeného království dne 9. srpna. Dne 13. srpna předložil dopravce Komisi nápravný akční plán, který byl pro účely nápravy systematicky se opakujících bezpečnostních nedostatků považován za nedostatečný. |
(15) |
Dne 23. srpna provedly útvary Komise a příslušné orgány Francie, Německa a Spojeného království slyšení příslušných orgánů Íránské islámské republiky a podruhé proběhlo i slyšení leteckého dopravce Mahan Air. Tyto konzultace nevedly k uspokojivému řešení ohledně nápravy zjištěných bezpečnostních nedostatků v dohledné době. Komise vzala v úvahu závazek dopravce předložit pozměněný nápravný akční plán. Úroveň provádění tohoto plánu a další vývoj týkající se tohoto dopravce by měly být přezkoumány na příštím zasedání Výboru pro leteckou bezpečnost. |
(16) |
Na základě společných kritérií se soudí, že letecký dopravce Mahan Air nesplňuje příslušné bezpečnostní normy. Letecký dopravce by měl podléhat zákazu provozovat veškerou leteckou dopravu a měl by být zahrnut do přílohy A. |
(17) |
Existují ověřené důkazy o závažných bezpečnostních nedostatcích na straně leteckého dopravce Ukrainian Mediterranean Airlines, který získal osvědčení na Ukrajině. Tyto nedostatky zjistily Francie, Německo, Itálie, Rumunsko, Španělsko a Turecko při prohlídkách na odbavovací ploše prováděných v rámci programu SAFA (5). Problémy zjištěné při těchto prohlídkách se opakují, což ukazuje na systémové bezpečnostní nedostatky. |
(18) |
Německo a Itálie sdělily Komisi, že ve smyslu čl. 6 odst. 1 nařízení (ES) č. 2111/2005 přijaly dne 23. července a 13. července, okamžitý zákaz provozování letecké dopravy pro celý letadlový park leteckého dopravce Ukrainian Mediterranean Airlines s přihlédnutím ke společným kritériím. |
(19) |
Německo a Itálie kromě toho podaly dne 26. července Komisi žádost o aktualizaci seznamu Společenství v souladu s čl. 4 odst. 2 nařízení (ES) č. 2111/2005 a s postupem podle článku 6 nařízení (ES) č. 476/2006 s cílem uložit zákaz provozování letecké dopravy v Evropském společenství na celý letadlový park leteckého dopravce Ukrainian Mediterranean Airlines. |
(20) |
Letecký dopravce Ukrainian Mediterranean Airlines neprokázal dostatečnou schopnost odstranit na žádost Německa, Itálie a příslušných orgánů Ukrajiny bezpečnostní nedostatky, o čemž svědčí jejich přetrvávání. Dopravce předložil nápravný akční plán dne 6. srpna a pozměněný nápravný akční plán dne 22. srpna, nebyly však předloženy žádné důkazy ohledně účinného provádění tohoto plánu. Kromě toho uvedly příslušné orgány Ukrajiny, že tento plán nezohledňuje hlavní bezpečnostní nedostatky zjištěné při vnitrostátní inspekci v červenci 2007. |
(21) |
Po komplexním hloubkovém hodnocení leteckého dopravce uvedly příslušné orgány Ukrajiny, že nepovažují dopravce za bezpečného a že dopravce nedodržuje vnitrostátní letecké bezpečnostní standardy (technické a provozní), a sdělily Komisi svůj záměr pozastavit osvědčení leteckého provozovatele vydané tomuto dopravci. Toto opatření však nebylo účinně provedeno. |
(22) |
Na základě společných kritérií se soudí, že letecký dopravce Ukrainian Mediterranean Airlines nesplňuje příslušné bezpečnostní normy. Letecký dopravce by měl podléhat zákazu provozovat veškerou leteckou dopravu a měl by být zahrnut do přílohy A. Komise bere v úvahu nápravná opatření navržená leteckým dopravcem Ukrainian Mediterranean Airlines. Úroveň provádění tohoto plánu a další vývoj týkající se tohoto dopravce by měly být přezkoumány na příštím zasedání Výboru pro leteckou bezpečnost, |
PŘIJALA TOTO NAŘÍZENÍ:
Článek 1
Nařízení (ES) č. 474/2006 se mění takto:
1) |
Příloha A se nahrazuje přílohou A tohoto nařízení. |
2) |
Příloha B se nahrazuje přílohou B tohoto nařízení. |
Článek 2
Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.
Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.
V Bruselu dne 11. září 2007.
Za Komisi
Jacques BARROT
místopředseda
(1) Úř. věst. L 344, 27.12.2005, s. 15.
(2) Úř. věst. L 84, 23.3.2006, s. 14. Nařízení naposledy pozměněné nařízením (ES) č. 787/2007 (Úř. věst. L 175, 5.7.2007, s. 10).
(3) Úř. věst. L 84, 23.3.2006, s. 8.
(4) LBA/D-2004-124, LBA/D-2004-270, LBA/D-2004-291, LBA/D-2005-554, LBA/D-2006-56, LBA/D-2006-512, LBA/D-2006-760, LBA/D-2007-43, LBA/D-2007-154, LBA/D-2007-177, LBA/D-2007-376, LBA/D-2007-393, LBA/D-2007-405, LBA/D-2007-431, CAA-UK-2006-241, CAA-UK-2007-3, CAA-UK-2007-7, CAA-UK-2007-71, CAA-UK-2007-89.
(5) ACG-2007-2, BCAA-2007-49, CAA-NL-2004-174, CAO-2005-19, CAO-2007-14, DGCATR-2006-69, DGCATR-2007-142, DGCATR-2007-157, DGCATR-2007-191, DGAC-E-2006-1417, DGAC-E-2007-776, DGAC/F-2007-280, ENAC-IT-2004-68, ENAC-IT-2005-229, ENAC-IT-2005-541, ENAC-IT-2005-745, ENAC-IT-2005-872, ENAC-IT-2006-32, ENAC-IT-2007-231, ENAC-IT-2007-258, FOCA-2004-83, LBA/D-2005-334, LBA/D-2006-375, LBA/D-2006-507, LBA/D-2007-302, LBA/D-2007-365, LBA/D-2007-385, LBA/D-2007-389, RCAARO-2007-56, RCAARO-2007-59, RCAARO-2007-73.
PŘÍLOHA A
SEZNAM LETECKÝCH DOPRAVCŮ, KTEŘÍ PODLÉHAJÍ ÚPLNÉMU ZÁKAZU PROVOZOVAT LETECKOU DOPRAVU VE SPOLEČENSTVÍ (1)
Jméno právnické osoby leteckého dopravce, jak je uvedeno na jeho osvědčení leteckého provozovatele (AOC) (a jeho obchodní jméno, pokud je odlišné) |
Číslo osvědčení leteckého provozovatele (AOC) nebo číslo provozní licence |
Označení ICAO |
Stát provozovatele |
AIR KORYO |
Není známo |
KOR |
Korejská lidově demokratická republika (KLDR) |
AIR WEST CO. LTD |
004/A |
AWZ |
Súdán |
ARIANA AFGHAN AIRLINES |
009 |
AFG |
Afghánistán |
BLUE WING AIRLINES |
SRSH-01/2002 |
BWI |
Surinam |
MAHAN AIR |
FS 105 |
IRM |
Íránská islámská republika |
SILVERBACK CARGO FREIGHTERS |
Není známo |
VRB |
Rwanda |
TAAG ANGOLA AIRLINES |
001 |
DTA |
Angola |
UKRAINIAN MEDITERRANEAN AIRLINES |
164 |
UKM |
Ukrajina |
VOLARE AVIATION ENTREPRISE |
143 |
VRE |
Ukrajina |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Konžské demokratické republiky (KDR) odpovědných za regulační dohled, s výjimkou společnosti Hewa Bora Airways (2), včetně |
|
— |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AFRICA ONE |
409/CAB/MIN/TC/0114/2006 |
CFR |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AFRICAN AIR SERVICES COMMUTER SPRL |
409/CAB/MIN/TC/0005/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIGLE AVIATION |
409/CAB/MIN/TC/0042/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIR BENI |
409/CAB/MIN/TC/0019/2005 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIR BOYOMA |
409/CAB/MIN/TC/0049/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIR INFINI |
409/CAB/MIN/TC/006/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIR KASAI |
409/CAB/MIN/TC/0118/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIR NAVETTE |
409/CAB/MIN/TC/015/2005 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
AIR TROPIQUES SPRL |
409/CAB/MIN/TC/0107/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
BEL GLOB AIRLINES |
409/CAB/MIN/TC/0073/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
BLUE AIRLINES |
409/CAB/MIN/TC/0109/2006 |
BUL |
Konžská demokratická republika (KDR) |
BRAVO AIR CONGO |
409/CAB/MIN/TC/0090/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
BUSINESS AVIATION SPRL |
409/CAB/MIN/TC/0117/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
BUTEMBO AIRLINES |
409/CAB/MIN/TC/0056/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
CARGO BULL AVIATION |
409/CAB/MIN/TC/0106/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
CETRACA AVIATION SERVICE |
409/CAB/MIN/TC/037/2005 |
CER |
Konžská demokratická republika (KDR) |
CHC STELLAVIA |
409/CAB/MIN/TC/0050/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
COMAIR |
409/CAB/MIN/TC/0057/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
COMPAGNIE AFRICAINE D’AVIATION (CAA) |
409/CAB/MIN/TC/0111/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
DOREN AIR CONGO |
409/CAB/MIN/TC/0054/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
EL SAM AIRLIFT |
409/CAB/MIN/TC/0002/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
ESPACE AVIATION SERVICE |
409/CAB/MIN/TC/0003/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
FILAIR |
409/CAB/MIN/TC/0008/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
FREE AIRLINES |
409/CAB/MIN/TC/0047/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
GALAXY INCORPORATION |
409/CAB/MIN/TC/0078/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
GOMA EXPRESS |
409/CAB/MIN/TC/0051/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
GOMAIR |
409/CAB/MIN/TC/0023/2005 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
GREAT LAKE BUSINESS COMPANY |
409/CAB/MIN/TC/0048/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
I.T.A.B. — INTERNATIONAL TRANS AIR BUSINESS |
409/CAB/MIN/TC/0022/2005 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
KATANGA AIRWAYS |
409/CAB/MIN/TC/0088/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
KIVU AIR |
409/CAB/MIN/TC/0044/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
LIGNES AÉRIENNES CONGOLAISES |
Podpis ministra (nařízení 78/205) |
LCG |
Konžská demokratická republika (KDR) |
MALU AVIATION |
409/CAB/MIN/TC/0113/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
MALILA AIRLIFT |
409/CAB/MIN/TC/0112/2006 |
MLC |
Konžská demokratická republika (KDR) |
MANGO AIRLINES |
409/CAB/MIN/TC/0007/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
PIVA AIRLINES |
409/CAB/MIN/TC/0001/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
RWAKABIKA BUSHI EXPRESS |
409/CAB/MIN/TC/0052/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
SAFARI LOGISTICS SPRL |
409/CAB/MIN/TC/0076/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
SAFE AIR COMPANY |
409/CAB/MIN/TC/0004/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
SERVICES AIR |
409/CAB/MIN/TC/0115/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
SUN AIR SERVICES |
409/CAB/MIN/TC/0077/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
TEMBO AIR SERVICES |
409/CAB/MIN/TC/0089/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
THOM'S AIRWAYS |
409/CAB/MIN/TC/0009/2007 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
TMK AIR COMMUTER |
409/CAB/MIN/TC/020/2005 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
TRACEP CONGO |
409/CAB/MIN/TC/0055/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
TRANS AIR CARGO SERVICE |
409/CAB/MIN/TC/0110/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
TRANSPORTS AERIENS CONGOLAIS (TRACO) |
409/CAB/MIN/TC/0105/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
VIRUNGA AIR CHARTER |
409/CAB/MIN/TC/018/2005 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
WIMBI DIRA AIRWAYS |
409/CAB/MIN/TC/0116/2006 |
WDA |
Konžská demokratická republika (KDR) |
ZAABU INTERNATIONAL |
409/CAB/MIN/TC/0046/2006 |
Není známo |
Konžská demokratická republika (KDR) |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Rovníkové Guiney odpovědných za regulační dohled, včetně |
|
|
Rovníková Guinea |
EUROGUINEANA DE AVIACION Y TRANSPORTES |
2006/001/MTTCT/DGAC/SOPS |
EUG |
Rovníková Guinea |
GENERAL WORK AVIACION |
002/ANAC |
Nevztahuje se na tento seznam |
Rovníková Guinea |
GETRA — GUINEA ECUATORIAL DE TRANSPORTES AEREOS |
739 |
GET |
Rovníková Guinea |
GUINEA AIRWAYS |
738 |
Nevztahuje se na tento seznam |
Rovníková Guinea |
UTAGE — UNION DE TRANSPORT AEREO DE GUINEA ECUATORIAL |
737 |
UTG |
Rovníková Guinea |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Indonésie odpovědných za regulační dohled, včetně |
|
|
Indonésie |
ADAMSKY CONNECTION AIRLINES |
Není známo |
DHI |
Indonésie |
AIR TRANSPORT SERVICES |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
BALAI KALIBRASI PENERBANGAN |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
EKSPRES TRANSPORTASI ANTARBENUA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
GARUDA |
Není známo |
GIA |
Indonésie |
INDONESIA AIRASIA |
Není známo |
AWQ |
Indonésie |
KARTIKA AIRLINES |
Není známo |
KAE |
Indonésie |
LION MENTARI ARILINES |
Není známo |
LNI |
Indonésie |
MANDALA AIRLINES |
Není známo |
MDL |
Indonésie |
MANUNGGAL AIR SERVICE |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
MEGANTARA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
MERPATI NUSANTARA AIRLINES |
Není známo |
MNA |
Indonésie |
METRO BATAVIA |
Není známo |
BTV |
Indonésie |
PELITA AIR SERVICE |
Není známo |
PAS |
Indonésie |
PT. AIR PACIFIC UTAMA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. AIRFAST INDONESIA |
Není známo |
AFE |
Indonésie |
PT. ASCO NUSA AIR |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. ASI PUDJIASTUTI |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. AVIASTAR MANDIRI |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. ATLAS DELTASATYA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. DABI AIR NUSANTARA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. DERAYA AIR TAXI |
Není známo |
DRY |
Indonésie |
PT. DERAZONA AIR SERVICE |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. DIRGANTARA AIR SERVICE |
Není známo |
DIR |
Indonésie |
PT. EASTINDO |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. EKSPRES TRANSPORTASI ANTARBENUA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. GATARI AIR SERVICE |
Není známo |
GHS |
Indonésie |
PT. GERMANIA TRISILA AIR |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. HELIZONA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. KURA-KURA AVIATION |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. INDONESIA AIR TRANSPORT |
Není známo |
IDA |
Indonésie |
PT. INTAN ANGKASA AIR SERVICE |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. NATIONAL UTILITY HELICOPTER |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. PELITA AIR SERVICE |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. PENERBENGAN ANGKASA SEMESTA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. PURA WISATA BARUNA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. SAMPOERNA AIR NUSANTARA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. SAYAP GARUDA INDAH |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. SMAC |
Není známo |
SMC |
Indonésie |
PT. TRANSWISATA PRIMA AVIATION |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. TRAVIRA UTAMA |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
PT. TRIGANA AIR SERVICE |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
REPUBLIC EXPRESS AIRLINES |
Není známo |
RPH |
Indonésie |
RIAU AIRLINES |
Není známo |
RIU |
Indonésie |
SRIWIJAYA AIR |
Není známo |
SJY |
Indonésie |
SURVEI UDARA PENAS |
Není známo |
PNS |
Indonésie |
TRANS WISATA PRIMA AVIATION |
Není známo |
Není známo |
Indonésie |
TRAVEL EXPRESS AVIATION SERVICE |
Není známo |
XAR |
Indonésie |
TRI MG INTRA ASIA AIRLINES |
Není známo |
TMG |
Indonésie |
TRIGANA AIR SERVICE |
Není známo |
TGN |
Indonésie |
WING ABADI AIRLINES |
Není známo |
WON |
Indonésie |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Kyrgyzské republiky odpovědných za regulační dohled, včetně |
|
— |
Kyrgyzská republika |
AIR CENTRAL ASIA |
34 |
AAT |
Kyrgyzská republika |
AIR MANAS |
17 |
MBB |
Kyrgyzská republika |
ASIA ALPHA AIRWAYS |
32 |
SAL |
Kyrgyzská republika |
AVIA TRAFFIC COMPANY |
23 |
AVJ |
Kyrgyzská republika |
BISTAIR-FEZ BISHKEK |
08 |
BSC |
Kyrgyzská republika |
BOTIR AVIA |
10 |
BTR |
Kyrgyzská republika |
CLICK AIRWAYS |
11 |
CGK |
Kyrgyzská republika |
DAMES |
20 |
DAM |
Kyrgyzská republika |
EASTOK AVIA |
15 |
Není známo |
Kyrgyzská republika |
ESEN AIR |
2 |
ESD |
Kyrgyzská republika |
GALAXY AIR |
12 |
GAL |
Kyrgyzská republika |
GOLDEN RULE AIRLINES |
22 |
GRS |
Kyrgyzská republika |
INTAL AVIA |
27 |
INL |
Kyrgyzská republika |
ITEK AIR |
04 |
IKA |
Kyrgyzská republika |
KYRGYZ TRANS AVIA |
31 |
KTC |
Kyrgyzská republika |
KYRGYZSTAN |
03 |
LYN |
Kyrgyzská republika |
KYRGYZSTAN AIRLINES |
01 |
KGA |
Kyrgyzská republika |
MAX AVIA |
33 |
MAI |
Kyrgyzská republika |
OHS AVIA |
09 |
OSH |
Kyrgyzská republika |
S GROUP AVIATION |
6 |
Není známo |
Kyrgyzská republika |
SKY GATE INTERNATIONAL AVIATION |
14 |
SGD |
Kyrgyzská republika |
SKY WAY AIR |
21 |
SAB |
Kyrgyzská republika |
TENIR AIRLINES |
26 |
TEB |
Kyrgyzská republika |
TRAST AERO |
05 |
TSJ |
Kyrgyzská republika |
WORLD WING AVIATION |
35 |
WWM |
Kyrgyzská republika |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Libérie odpovědných za regulační dohled |
|
— |
Libérie |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Sierry Leone odpovědných za regulační dohled, včetně |
— |
— |
Sierra Leone |
AIR RUM, LTD |
Není známo |
RUM |
Sierra Leone |
BELLVIEW AIRLINES (S/L) LTD |
Není známo |
BVU |
Sierra Leone |
DESTINY AIR SERVICES, LTD |
Není známo |
DTY |
Sierra Leone |
HEAVYLIFT CARGO |
Není známo |
Není známo |
Sierra Leone |
ORANGE AIR SIERRA LEONE LTD |
Není známo |
ORJ |
Sierra Leone |
PARAMOUNT AIRLINES, LTD |
Není známo |
PRR |
Sierra Leone |
SEVEN FOUR EIGHT AIR SERVICES LTD |
Není známo |
SVT |
Sierra Leone |
TEEBAH AIRWAYS |
Není známo |
Není známo |
Sierra Leone |
Všichni letečtí dopravci, kteří získali osvědčení od orgánů Svazijska odpovědných za regulační dohled, včetně |
— |
— |
Svazijsko |
AERO AFRICA (PTY) LTD |
Není známo |
RFC |
Svazijsko |
JET AFRICA SWAZILAND |
Není známo |
OSW |
Svazijsko |
ROYAL SWAZI NATIONAL AIRWAYS CORPORATION |
Není známo |
RSN |
Svazijsko |
SCAN AIR CHARTER, LTD |
Není známo |
Není známo |
Svazijsko |
SWAZI EXPRESS AIRWAYS |
Není známo |
SWX |
Svazijsko |
SWAZILAND AIRLINK |
Není známo |
SZL |
Svazijsko |
(1) Všem leteckým dopravcům uvedeným v příloze A by mohlo být dovoleno uplatňovat práva provozování dopravy tím, že použijí letadlo pronajaté s posádkou od leteckého dopravce, na kterého se nevztahuje zákaz provozování letecké dopravy, za předpokladu, že jsou dodrženy příslušné bezpečnostní normy.
(2) Společnost Hewa Bora Airways má povoleno používat ke svému současnému provozu v Evropském společenství konkrétní letadla uvedená v příloze B.
PŘÍLOHA B
SEZNAM LETECKÝCH DOPRAVCŮ, KTEŘÍ PODLÉHAJÍ PROVOZNÍM OMEZENÍM VE SPOLEČENSTVÍ (1)
Jméno právnické osoby leteckého dopravce, jak je uvedeno na jeho osvědčení leteckého provozovatele (AOC) (a jeho obchodní jméno, pokud je odlišné) |
Číslo osvědčení leteckého provozovatele (AOC) |
Označení ICAO |
Stát provozovatele |
Typ letadla |
Poznávací značka/značky a případně výrobní číslo/čísla |
Stát zápisu letadla do rejstříku |
AIR BANGLADESH |
17 |
BGD |
Bangladéš |
B747-269B |
S2-ADT |
Bangladéš |
AIR SERVICE COMORES |
06-819/TA-15/DGACM |
KMD |
Komory |
Celý letadlový park s výjimkou: LET 410 UVP |
Celý letadlový park s výjimkou: D6-CAM (851336) |
Komory |
HEWA BORA AIRWAYS (HBA) (2) |
409/CAB/MIN/TC/0108/2006 |
ALX |
Konžská demokratická republika (KDR) |
Celý letadlový park s výjimkou: B767-266 ER |
Celý letadlový park s výjimkou: 9Q-CJD (výrobní číslo 23178) |
Konžská demokratická republika (KDR) |
PAKISTAN INTERNATIONAL AIRLINES |
003/96 AL |
PIA |
Pákistánská islámská republika |
Celý letadlový park s výjimkou: všechny B-777; 3 B-747-300; 2 B-747-200. 6 A-310 |
Celý letadlový park s výjimkou: AP-BHV, AP-BHW, AP-BHX, AP-BGJ, AP-BGK, AP-BGL, AP-BGY, AP-BGZ; AP-BFU, AP-BGG, AP-BFX, AP-BAK, AP-BAT, AP-BEU, AP-BGP, AP-BGR, AP-BGN, AP-BEC, AP-BEG |
Pákistánská islámská republika |
(1) Leteckým dopravcům uvedeným v příloze B by mohlo být dovoleno uplatňovat práva provozování dopravy tím, že použijí letadlo pronajaté s posádkou od leteckého dopravce, na kterého se nevztahuje zákaz provozování letecké dopravy, za předpokladu, že jsou dodrženy příslušné bezpečnostní normy.
(2) Hewa Bora Airways má povoleno používat ke svému současnému provozu v Evropském společenství konkrétní letadla uvedená v příloze B.