(EU) 2023/737Prováděcí nařízení Komise (EU) 2023/737 ze dne 4. dubna 2023, kterým se opětovně ukládá konečné antidumpingové clo na dovoz určitých pneumatik, nových nebo protektorovaných, z kaučuku, používaných pro autobusy nebo nákladní automobily, s indexem zatížení převyšujícím 121 a pocházejících z Čínské lidové republiky v návaznosti na rozsudek Tribunálu ve spojených věcech T-30/19 a T-72/19

Publikováno: Úř. věst. L 96, 5.4.2023, s. 9-44 Druh předpisu: Prováděcí nařízení
Přijato: 4. dubna 2023 Autor předpisu: Evropská komise
Platnost od: 6. dubna 2023 Nabývá účinnosti: 8. května 2018
Platnost předpisu: Ne Pozbývá platnosti: 12. listopadu 2018
Konsolidované znění předpisu s účinností od 10. září 2024

Text aktualizovaného znění s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.



Tento dokument slouží výhradně k informačním účelům a nemá žádný právní účinek. Orgány a instituce Evropské unie nenesou za jeho obsah žádnou odpovědnost. Závazná znění příslušných právních předpisů, včetně jejich právních východisek a odůvodnění, jsou zveřejněna v Úředním věstníku Evropské unie a jsou k dispozici v databázi EUR-Lex. Tato úřední znění jsou přímo dostupná přes odkazy uvedené v tomto dokumentu

►B

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2023/737

ze dne 4. dubna 2023,

kterým se opětovně ukládá konečné antidumpingové clo na dovoz určitých pneumatik, nových nebo protektorovaných, z kaučuku, používaných pro autobusy nebo nákladní automobily, s indexem zatížení převyšujícím 121 a pocházejících z Čínské lidové republiky v návaznosti na rozsudek Tribunálu ve spojených věcech T-30/19 a T-72/19

(Úř. věst. L 096 5.4.2023, s. 9)

Ve znění:

 

 

Úřední věstník

  Č.

Strana

Datum

►M1

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2024/2219 ze dne 6. září 2024,

  L 2219

1

9.9.2024


Opraveno:

►C1

Oprava, Úř. věst. L 90069, 6.11.2023, s.  1 ((EU) 2023/737)




▼B

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2023/737

ze dne 4. dubna 2023,

kterým se opětovně ukládá konečné antidumpingové clo na dovoz určitých pneumatik, nových nebo protektorovaných, z kaučuku, používaných pro autobusy nebo nákladní automobily, s indexem zatížení převyšujícím 121 a pocházejících z Čínské lidové republiky v návaznosti na rozsudek Tribunálu ve spojených věcech T-30/19 a T-72/19



Článek 1

1.  
Ukládá se konečné antidumpingové clo na dovoz určitých pneumatik, nových nebo protektorovaných, z kaučuku, používaných pro autobusy nebo nákladní automobily, s indexem zatížení převyšujícím 121, v současnosti kódů KN 4011 20 90 a ex 4012 12 00 (kód TARIC 4012 12 00 10 ), pocházejících z Čínské lidové republiky, pokud jde o společnosti uvedené v odstavcích 2 a 3.
2.  

Sazby konečného antidumpingového cla v EUR na kus jsou pro výrobek popsaný v odstavci 1 a vyrobený níže uvedenými společnostmi stanoveny pro období od 8. května 2018 do 12. listopadu 2018 takto:



Společnost

Antidumpingové clo

Doplňkový kód TARIC

GITI Tire (Anhui) Company Ltd; GITI Tire (Fujian) Company Ltd; GITI Tire (Hualin) Company Ltd; GITI Tire (Yinchuan) Company Ltd

46,81

C332

Chongqing Hankook Tire Co., Ltd; Jiangsu Hankook Tire Co., Ltd

21,12

C334

Aeolus Tyre Co., Ltd, Aeolus Tyre (Taiyuan) Co., Ltd; Qingdao Yellow Sea Rubber Co., Ltd; Pirelli Tyre Co., Ltd

39,77

C877 (1)

Ostatní společnosti podléhající opětovnému uložení a spolupracující v antisubvenčním i antidumpingovém šetření uvedené v příloze

37,98

 

Zhongce Rubber Group Co., Ltd

49,31

C379

Weifang Yuelong Rubber Co., Ltd

61,76

C875

Hefei Wanli Tire Co., Ltd

61,76

C876

(1)   

Doplňkový kód TARIC C333 zaniká a pro celou skupinu platí kód C877.

3.  

Sazby konečného antidumpingového cla v EUR na kus jsou pro výrobek popsaný v odstavci 1 a vyrobený níže uvedenými společnostmi od 13. listopadu 2018 stanoveny takto:



Společnost

Antidumpingové clo

Doplňkový kód TARIC

▼M1

GITI Radial Tire (Anhui) Company Ltd.; GITI Tire (Fujian) Company Ltd.; GITI Tire (Hualin) Company Ltd.; GITI Tire (Yinchuan) Company Ltd.

35,74

C332

▼B

Chongqing Hankook Tire Co., Ltd; Jiangsu Hankook Tire Co., Ltd

17,37

C334

Aeolus Tyre Co., Ltd, Aeolus Tyre (Taiyuan) Co., Ltd; Qingdao Yellow Sea Rubber Co., Ltd; Pirelli Tyre Co., Ltd

0

C877 (1)

Ostatní společnosti podléhající opětovnému uložení a spolupracující v antisubvenčním i antidumpingovém šetření uvedené v příloze

10,29

 

Zhongce Rubber Group Co., Ltd

0

C379

Weifang Yuelong Rubber Co., Ltd

4,48

C875

Hefei Wanli Tire Co., Ltd

4,48

C876

(1)   

Doplňkový kód TARIC C333 zaniká a pro celou skupinu platí kód C877.

Článek 2

▼C1

Jakékoli konečné antidumpingové clo zaplacené v souvislosti s výrobky vyráběnými vyvážejícími výrobci uvedenými v čl. 1 odst. 2 a 3 podle prováděcího nařízení (EU) 2018/1579 nad rámec konečného antidumpingového cla stanoveného v článku 1 se vrátí nebo promine.

▼B

Žádost o vrácení nebo prominutí se podá u vnitrostátních celních orgánů v souladu s příslušnými celními předpisy. Jakékoli částky, které byly vráceny v návaznosti na rozhodnutí Tribunálu ve věcech T-30/19 a T-72/19 China Rubber Industry Association (CRIA) a China Chamber of Commerce of Metals, Minerals & Chemicals Importers & Exporters (CCCMC) v. Evropská Komise, musí orgány, které částky vrátily, vybrat až do výše částky stanovené v čl. 1 odst. 2. a 3.

Článek 3

Konečné antidumpingové clo uložené článkem 1 se vybere i u dovozu evidovaného podle čl. 1 odst. 3 prováděcího nařízení (EU) 2022/1175, kterým se zavádí celní evidence dovozu určitých pneumatik, nových nebo protektorovaných, z kaučuku, používaných pro autobusy nebo nákladní automobily a s indexem zatížení převyšujícím 121, pocházejících z Čínské lidové republiky v návaznosti na opětovné zahájení šetření za účelem vykonání rozsudků ze dne 4. května 2022 ve spojených věcech T-30/19 a T-72/19, v souvislosti s prováděcím nařízením (EU) 2018/1579 a prováděcím nařízením (EU) 2018/1690.

Článek 4

Celním orgánům se ukládá, aby ukončily celní evidenci dovozu zavedenou v souladu s čl. 1 odst. 1 prováděcího nařízení (EU) 2022/1175, které se zrušuje.

Článek 5

Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.

Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.




PŘÍLOHA

Společnosti spolupracující v antisubvenčním i antidumpingovém šetření a podléhající tomuto opětovnému uložení:



NÁZEV SPOLEČNOSTI

DOPLŇKOVÝ KÓD TARIC

Chaoyang Long March Tyre Co., Ltd

C338

Triangle Tyre Co., Ltd

C375

Shandong Wanda Boto Tyre Co., Ltd

C366

Qingdao Doublestar Tire Industrial Co., Ltd

C347

Ningxia Shenzhou Tire Co., Ltd

C345

Guizhou Tyre Co., Ltd

C340

Shandong Huasheng Rubber Co., Ltd

C360

Prinx Chengshan (Shandong) Tire Co., Ltd

C346

Shandong Linglong Tyre Co., Ltd

C363

Shandong Jinyu Tire Co., Ltd

C362

Sailun Group Co., Ltd

C351

Shandong Kaixuan Rubber Co., Ltd

C353

Weifang Shunfuchang Rubber And Plastic Products Co., Ltd

C377

Shandong Hengyu Science & Technology Co., Ltd

C358

Jiangsu General Science Technology Co., Ltd

C341

Shanghai Huayi Group Corp. Ltd; Double Coin Group (Jiang Su) Tyre Co., Ltd

C878 (1)

Qingdao GRT Rubber Co., Ltd

C350

(1)   

Ve sporném nařízení doplňkový kód TARIC C371 označuje následující vyvážející výrobce:


Shanghai Huayi Group Corp. Ltd. a Double Coin Group (Jiang Su) Tyre Co., Ltd.


Společnosti Double Coin Group (Jiang Su) Tyre Co., Ltd je přidělen nový doplňkový kód TARIC nařízením o celní evidenci uvedeným níže v 16. bodě odůvodnění tohoto nařízení

© Evropská unie, https://eur-lex.europa.eu/ , 1998-2022
Zavřít
MENU