(EU) č. 691/2010Oprava nařízení Komise (EU) č. 691/2010 ze dne 29. července 2010 , kterým se stanoví systém sledování výkonnosti letových navigačních služeb a funkcí sítě a mění nařízení (ES) č. 2096/2005, kterým se stanoví společné požadavky pro poskytování letových navigačních služeb ( Úř. věst. L 201 ze dne 3.8.2010 )

Publikováno: Úř. věst. L 229, 6.9.2011, s. 18-19 Druh předpisu: Oprava
Přijato: 6. září 2011 Autor předpisu: Evropská komise
Platnost od: 6. září 2011 Nabývá účinnosti: 6. září 2011
Platnost předpisu: Ano Pozbývá platnosti:
Původní znění předpisu

Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.



Oprava nařízení Komise (EU) č. 691/2010 ze dne 29. července 2010, kterým se stanoví systém sledování výkonnosti letových navigačních služeb a funkcí sítě a mění nařízení (ES) č. 2096/2005, kterým se stanoví společné požadavky pro poskytování letových navigačních služeb

( Úřední věstník Evropské unie L 201 ze dne 3. srpna 2010 )

1.

Strana 7, čl. 11 odst. 3:

místo:

„příslušnými ustanoveními článku 11 odst. 1 a 2 nařízení (ES) č. 1794/2006“,

má být:

„příslušnými ustanoveními článku 11a nařízení (ES) č. 1794/2006“.

2.

Strana 7, čl. 13 odst. 2:

místo:

„členskému státu (členským státům)“,

má být:

„dotčenému členskému státu (členským státům)“.

3.

Strana 8, čl. 14 odst. 2:

místo:

„členskému státu (členským státům)“,

má být:

„dotčenému členskému státu (členským státům)“.

4.

Strana 8, článek 15, titulek:

místo:

„Plány výkonnosti a výkonnostní cíle po začátku referenčního období“,

má být:

„Plány výkonnosti nebo nápravná opatření přijatá po začátku referenčního období“.

5.

Netýká se českého znění.

6.

Strana 13, příloha I, oddíl 2, bod 1 písm. a), poslední věta:

místo:

„klíčové ukazatele výkonnosti“,

má být:

„tento klíčový ukazatel výkonnosti“.

7.

Netýká se českého znění.

8.

Strana 14, příloha I, oddíl 2, bod 4.2:

místo:

„druhý vnitrostátní klíčový ukazatel výkonnosti/klíčový ukazatel výkonnosti pro FAB v oblasti kapacity“,

má být:

„druhý vnitrostátní klíčový ukazatel výkonnosti/klíčový ukazatel výkonnosti pro FAB v oblasti efektivity nákladů“.

9.

Strana 15, příloha II, bod 1.2:

místo:

„(prognóza dopravy, vývoj jednotkových sazeb atd.)“,

má být:

„(prognóza dopravy atd.)“.

10.

Strana 18, příloha IV, bod 2, druhá věta:

místo:

„pod mezní hodnotu tohoto čl. 1 odst. 2“,

má být:

„pod mezní hodnotu čl. 1 odst. 3“.

11.

Strana 18, příloha IV, bod 2.1 písm. b):

místo:

„nařízení o společných požadavcích“,

má být:

„nařízení (ES) č. 2096/2005“.

12.

Strana 20, příloha IV, bod 3.1 písm. p):

místo:

„ „typem letu“ se rozumí „IFR“ u letadla, které letí podle pravidel pro let podle přístrojů podle ustanovení přílohy 2 Chicagské úmluvy z roku 1944 (desáté vydání – červenec 2005) nebo „VFR“ u letadla, které letí podle pravidel pro let za viditelnosti podle ustanovení stejné přílohy;“,

má být:

„ „typem letu“ se rozumí typ letu podle definice v dodatku 2 k dokumentu 4444 předpisů ICAO (15. vydání – červen 2007);“.

13.

Strana 20, příloha IV, bod 3.1 písm. r):

místo:

„kód vzletové a přistávací dráhy ICAO používaný pro vzlet“,

má být:

„kód ICAO dráhy používaný pro vzlet a přistání“.


© Evropská unie, https://eur-lex.europa.eu/ , 1998-2022
Zavřít
MENU