2008/860/ES2008/860/ES: Rozhodnutí Komise ze dne 29. října 2008 o finančním příspěvku Společenství na programy kontroly a sledování rybolovu členských států pro rok 2008 a dohledu nad ním (oznámeno pod číslem K(2008) 6262)
Publikováno: | Úř. věst. L 303, 14.11.2008, s. 13-24 | Druh předpisu: | Rozhodnutí |
Přijato: | 29. října 2008 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 29. října 2008 | Nabývá účinnosti: | 29. října 2008 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
ROZHODNUTÍ KOMISE
ze dne 29. října 2008
o finančním příspěvku Společenství na programy kontroly a sledování rybolovu členských států pro rok 2008 a dohledu nad ním
(oznámeno pod číslem K(2008) 6262)
(2008/860/ES)
KOMISE EVROPSKÝCH SPOLEČENSTVÍ,
s ohledem na Smlouvu o založení Evropského společenství,
s ohledem na nařízení Rady (ES) č. 861/2006 ze dne 22. května 2006, kterým se stanoví finanční opatření Společenství pro provádění společné rybářské politiky a pro oblast mořského práva (1), a zejména na článek 21 uvedeného nařízení,
vzhledem k těmto důvodům:
(1) |
Členské státy předložily Komisi své programy kontroly rybolovu pro rok 2008 spolu se žádostmi o finanční příspěvek Společenství na výdaje na provádění projektů obsažených v daných programech. |
(2) |
Žádosti týkající se opatření uvedených v čl. 8 písm. a) nařízení (ES) č. 861/2006 mohou být financovány Společenstvím. |
(3) |
Žádosti o finanční příspěvky Společenství musí být v souladu s pravidly stanovenými v nařízení Komise (ES) č. 391/2007 (2). |
(4) |
Je vhodné určit maximální výši a míru finančního příspěvku Společenství v rámci limitů stanovených článkem 15 nařízení (ES) č. 861/2006 a stanovit podmínky pro jeho poskytování. |
(5) |
Aby měla automatická zařízení k určování polohy nárok na příspěvek, měla by splňovat požadavky stanovené nařízením Komise (ES) č. 2244/2003 ze dne 18. prosince 2003, kterým se stanoví pravidla pro systémy satelitního sledování plavidel (3). |
(6) |
Opatření tohoto nařízení jsou v souladu se stanoviskem Řídícího výboru pro rybolov a akvakulturu, |
PŘIJALA TOTO ROZHODNUTÍ:
Článek 1
Předmět
Tímto rozhodnutím se stanoví finanční příspěvek Společenství pro rok 2008 na výdaje vzniklé členským státům v roce 2008 při provádění monitorovacích a kontrolních systémů použitelných pro společnou rybářskou politiku v souladu s čl. 8 písm. a) nařízení (ES) č. 861/2006. Je v něm stanovena výše finančního příspěvku Společenství pro každý členský stát, míra, v jaké Společenství příspěvek poskytne, a podmínky pro jeho poskytnutí.
Článek 2
Lhůta pro neproplacené závazky
Členské státy zajistí, aby dotyčné členské státy provedly všechny platby, v jejichž případě se žádá úhrada, do 30. června 2012. Platby provedené členským státem po této lhůtě nejsou způsobilé k úhradě. Rozpočtové prostředky související s tímto rozhodnutím se zruší nejpozději do 31. prosince 2013.
Článek 3
Nové technologie a sítě výpočetní techniky
Výdaje na nákup a instalaci počítačových technologií a technickou podporu pro tyto technologie a na vytvoření sítí výpočetní techniky určených k účinné a bezpečné výměně dat v souvislosti s monitorováním a kontrolou rybolovných činností a dohledem nad nimi mají nárok na finanční příspěvek ve výši 50 % způsobilých výdajů v rámci maximálních částek stanovených v příloze I.
Článek 4
Automatická zařízení k určování polohy
1. Výdaje na nákup automatických zařízení k určování polohy, umožňujících střediskům pro sledování rybolovu dálkové sledování plavidel prostřednictvím systému sledování plavidel (VMS), a na jejich umístění na rybářská plavidla mají nárok na finanční příspěvek v maximální výši 4 500 EUR na plavidlo v rámci maximálních částek stanovených v příloze II.
2. V rámci maximální částky 4 500 EUR, uvedené v odstavci 1, činí míra finančního příspěvku na prvních 1 500 EUR způsobilých výdajů 100 % těchto výdajů.
3. Finanční příspěvek na způsobilé výdaje v rozmezí 1 500 EUR až 4 500 EUR na plavidlo činí maximálně 50 % těchto výdajů.
4. Mají-li být automatická zařízení k určování polohy způsobilá k poskytnutí příspěvku, musí splňovat požadavky stanovené nařízením (ES) č. 2244/2003.
Článek 5
Elektronické záznamové systémy a systémy podávání zpráv
Výdaje na nákup a instalaci elektronických záznamových systémů a systémů podávání zpráv (ERS) ve střediscích pro sledování rybolovu a technickou podporu pro tyto systémy, určené k účinné a bezpečné výměně dat v souvislosti s monitorováním a kontrolou rybolovných činností a dohledem nad nimi, mají nárok na finanční příspěvek ve výši 50 % způsobilých výdajů v rámci maximálních částek stanovených v příloze III.
Článek 6
Elektronická záznamová zařízení a zařízení pro podávání zpráv
1. Výdaje na nákup zařízení ERS, umožňujících plavidlům zaznamenávat data o rybolovných činnostech a podávat o nich elektronicky zprávy střediskům pro sledování rybolovu, a na umístění uvedených zařízení na rybářská plavidla mají nárok na finanční příspěvek v maximální výši 4 500 EUR na plavidlo v rámci maximálních částek stanovených v příloze IV.
2. Míra finančního příspěvku na výdaje na nákup a umístění zařízení ERS na rybářská plavidla činí 75 % v rámci maximální částky 4 500 EUR, stanovené v odstavci 1.
3. Mají-li mít zařízení ERS nárok na poskytnutí příspěvku, musí splňovat požadavky stanovené nařízením Rady (ES) č. 1966/2006 (4) a nařízením Komise (ES) č. 1566/2007 (5).
Článek 7
Pilotní projekty
Výdaje na pilotní projekty týkající se nových kontrolních technologií mají nárok na finanční příspěvek ve výši 50 % způsobilých výdajů v rámci maximálních částek stanovených v příloze V.
Článek 8
Odborná příprava
Výdaje na odbornou přípravu a výměnné programy pro státní úředníky pověřené monitorováním, kontrolou a dohledem v oblasti rybolovu mají nárok na finanční příspěvek ve výši 50 % způsobilých výdajů v rámci maximálních částek stanovených v příloze VI.
Článek 9
Hodnocení výdajů
Výdaje na provádění systému pro hodnocení výdajů na kontrolu společné rybářské politiky mají nárok na finanční příspěvek ve výši 50 % způsobilých výdajů v rámci maximálních částek stanovených v příloze VII.
Článek 10
Semináře a sdělovací prostředky
Výdaje na uplatňování iniciativ zahrnujících semináře a sdělovací prostředky zaměřené na zvýšení povědomí o potřebě boje proti neodpovědnému a neoprávněnému rybolovu a uplatňování pravidel společné politiky rybolovu mezi rybáři a jinými dotčenými osobami, jako jsou inspektoři, státní zástupci a soudci, jakož i mezi širokou veřejností, mají nárok na finanční příspěvek ve výši 75 % způsobilých výdajů v rámci maximálních částek stanovených v příloze VIII.
Článek 11
Hlídková plavidla a letadla
1. Výdaje na nákup a modernizaci plavidel a letadel používaných příslušnými orgány členských států k monitorování rybolovných činností a dohledu nad nimi mají nárok na finanční příspěvek ve výši 50 % způsobilých výdajů vynaložených členskými státy v rámci maximálních částek stanovených přílohou IX.
2. Finanční příspěvek uvedený pro každý členský stát v příloze IX se vypočítá na základě použití příslušných plavidel a letadel pro kontrolu a dohled jakožto procentní podíl jejich celkové roční činnosti, jak ji vykážou členské státy.
Článek 12
Toto rozhodnutí je určeno členským státům.
V Bruselu dne 29. října 2008.
Za Komisi
Joe BORG
člen Komise
(1) Úř. věst. L 160, 14.6.2006, s. 1.
(2) Úř. věst. L 97, 12.4.2007, s. 30.
(3) Úř. věst. L 333, 20.12.2003, s. 17.
(4) Úř. věst. L 409, 30.12.2006, s. 1. Opraveno v Úř. věst. L 36, 8.2.2007, s. 3.
(5) Úř. věst. L 340, 22.12.2007, s. 46.
PŘÍLOHA I
Nové technologie a sítě výpočetní techniky
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
50 000 |
50 000 |
25 000 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
0 |
0 |
0 |
Německo |
50 000 |
50 000 |
25 000 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
4 500 000 |
3 000 000 |
1 500 000 |
Španělsko |
415 936 |
340 336 |
170 168 |
Francie |
70 000 |
70 000 |
35 000 |
Irsko |
2 185 864 |
2 155 864 |
1 077 932 |
Itálie |
4 700 000 |
1 700 000 |
850 000 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
77 330 |
77 330 |
38 665 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
1 174 410 |
1 104 410 |
552 205 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
140 000 |
140 000 |
70 000 |
Slovinsko |
51 300 |
51 300 |
25 650 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
350 000 |
350 000 |
175 000 |
Švédsko |
135 000 |
135 000 |
67 500 |
Spojené království |
201 435 |
200 781 |
100 391 |
Celkem |
14 101 275 |
9 425 021 |
4 712 511 |
Za nezpůsobilé výdaje byla na základě přílohy V nařízení (ES) č. 391/2007 považována celková částka ve výši 4 676 254 EUR.
Na způsobilé výdaje byla podle článku 3 tohoto rozhodnutí použita míra příspěvku Komise ve výši 50 %.
PŘÍLOHA II
Automatická zařízení k určování polohy
(EUR) |
||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
Bulharsko |
0 |
0 |
Kypr |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
Dánsko |
0 |
0 |
Německo |
0 |
0 |
Estonsko |
0 |
0 |
Řecko |
0 |
0 |
Španělsko |
0 |
0 |
Francie |
0 |
0 |
Irsko |
1 500 000 |
750 000 |
Itálie |
0 |
0 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
Litva |
0 |
0 |
Lucembursko |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
Nizozemsko |
0 |
0 |
Rakousko |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
Rumunsko |
0 |
0 |
Slovinsko |
20 000 |
17 500 |
Slovensko |
0 |
0 |
Finsko |
0 |
0 |
Švédsko |
0 |
0 |
Spojené království |
0 |
0 |
Celkem |
1 520 000 |
767 500 |
Příspěvek Společenství byl vypočten podle pravidel vymezených v článku 4 tohoto rozhodnutí.
PŘÍLOHA III
Elektronické záznamové systémy a systémy podávání zpráv
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
210 000 |
210 000 |
105 000 |
Bulharsko |
0 |
0 |
0 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
604 026 |
604 026 |
302 013 |
Německo |
530 000 |
530 000 |
265 000 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
0 |
0 |
0 |
Španělsko |
115 500 |
115 500 |
57 750 |
Francie |
0 |
0 |
0 |
Irsko |
2 500 000 |
2 500 000 |
1 250 000 |
Itálie |
0 |
0 |
0 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
0 |
0 |
0 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
1 540 000 |
1 540 000 |
770 000 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
0 |
0 |
0 |
Slovinsko |
0 |
0 |
0 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
0 |
0 |
0 |
Švédsko |
0 |
0 |
0 |
Spojené království |
0 |
0 |
0 |
Celkem |
5 499 526 |
5 499 526 |
2 749 763 |
Příspěvek Společenství byl vypočten na základě míry ve výši 50 % podle článku 5 tohoto rozhodnutí.
PŘÍLOHA IV
Elektronická záznamová zařízení a zařízení pro podávání zpráv
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
0 |
0 |
0 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
0 |
0 |
0 |
Německo |
0 |
0 |
0 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
0 |
0 |
0 |
Španělsko |
0 |
0 |
0 |
Francie |
2 000 000 |
1 098 000 |
823 500 |
Irsko |
0 |
0 |
0 |
Itálie |
0 |
0 |
0 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
0 |
0 |
0 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
0 |
0 |
0 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
0 |
0 |
0 |
Slovinsko |
0 |
0 |
0 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
0 |
0 |
0 |
Švédsko |
0 |
0 |
0 |
Spojené království |
739 834 |
739 834 |
554 876 |
Celkem |
2 739 834 |
1 837 834 |
1 378 376 |
V případě Francie se tyto výdaje týkají 244 elektronických lodních deníků, z nichž každý má maximální hranici 4 500 EUR. V důsledku toho byla za nezpůsobilou považována částka ve výši 902 000 EUR.
V souladu s článkem 6 tohoto rozhodnutí byla na tyto výdaje použita míra ve výši 75 %.
PŘÍLOHA V
Pilotní projekty
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
0 |
0 |
0 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
0 |
0 |
0 |
Německo |
0 |
0 |
0 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
0 |
0 |
0 |
Španělsko |
0 |
0 |
0 |
Francie |
0 |
0 |
0 |
Irsko |
0 |
0 |
0 |
Itálie |
0 |
0 |
0 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
0 |
0 |
0 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
0 |
0 |
0 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
0 |
0 |
0 |
Slovinsko |
0 |
0 |
0 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
0 |
0 |
0 |
Švédsko |
234 000 |
234 000 |
117 000 |
Spojené království |
295 934 |
269 031 |
134 516 |
Celkem |
529 934 |
503 031 |
251 516 |
Za nezpůsobilé výdaje podle přílohy V nařízení (ES) č. 391/2007 byla považována částka ve výši 26 903 EUR. Na způsobilé výdaje byla podle článku 7 tohoto rozhodnutí použita míra příspěvku Komise ve výši 50 %.
PŘÍLOHA VI
Odborná příprava
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
40 000 |
40 000 |
20 000 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
123 753 |
83 485 |
41 743 |
Německo |
18 500 |
18 500 |
9 250 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
40 000 |
40 000 |
20 000 |
Španělsko |
173 910 |
157 110 |
78 555 |
Francie |
92 000 |
92 000 |
46 000 |
Irsko |
122 000 |
122 000 |
61 000 |
Itálie |
1 465 230 |
1 165 230 |
582 615 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
17 400 |
17 400 |
8 700 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
120 000 |
120 000 |
60 000 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
200 000 |
200 000 |
100 000 |
Slovinsko |
48 500 |
48 500 |
24 250 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
130 000 |
130 000 |
65 000 |
Švédsko |
0 |
0 |
0 |
Spojené království |
178 746 |
177 266 |
88 633 |
Celkem |
2 770 039 |
2 411 491 |
1 205 746 |
Za nezpůsobilé výdaje podle přílohy V nařízení (ES) č. 391/2007 byla považována částka ve výši 358 548 EUR. Na způsobilé výdaje byla podle článku 8 tohoto rozhodnutí použita míra příspěvku Komise ve výši 50 %.
PŘÍLOHA VII
Hodnocení výdajů
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
12 000 |
12 000 |
6 000 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
0 |
0 |
0 |
Německo |
0 |
0 |
0 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
0 |
0 |
0 |
Španělsko |
0 |
0 |
0 |
Francie |
0 |
0 |
0 |
Irsko |
0 |
0 |
0 |
Itálie |
0 |
0 |
0 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
0 |
0 |
0 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
0 |
0 |
0 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
0 |
0 |
0 |
Slovinsko |
0 |
0 |
0 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
0 |
0 |
0 |
Švédsko |
0 |
0 |
0 |
Spojené království |
0 |
0 |
0 |
Celkem |
12 000 |
12 000 |
6 000 |
Na způsobilé výdaje byla podle článku 9 tohoto rozhodnutí použita míra příspěvku Společenství ve výši 50 %.
PŘÍLOHA VIII
Semináře a sdělovací prostředky
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Způsobilé výdaje |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
58 000 |
58 000 |
43 500 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
33 557 |
33 557 |
25 168 |
Německo |
0 |
0 |
0 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
1 000 000 |
1 000 000 |
750 000 |
Španělsko |
394 800 |
394 800 |
296 100 |
Francie |
0 |
0 |
0 |
Irsko |
0 |
0 |
0 |
Itálie |
497 200 |
447 200 |
335 400 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
15 900 |
15 900 |
11 925 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
0 |
0 |
0 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
0 |
0 |
0 |
Slovinsko |
8 500 |
8 500 |
6 375 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
0 |
0 |
0 |
Švédsko |
0 |
0 |
0 |
Spojené království |
104 250 |
104 250 |
78 188 |
Celkem |
2 112 207 |
2 062 207 |
1 546 656 |
Za nezpůsobilé výdaje podle přílohy V nařízení (ES) č. 391/2007 byla považována částka ve výši 50 000 EUR.
Na způsobilé výdaje byla podle článku 10 tohoto rozhodnutí použita míra příspěvku Komise ve výši 75 %.
PŘÍLOHA IX
Hlídková plavidla a letadla
(EUR) |
|||
Členský stát |
Výdaje plánované ve vnitrostátním programu kontroly rybolovu |
Výdaje způsobilé podle tohoto rozhodnutí |
Příspěvek Společenství |
Belgie |
0 |
0 |
0 |
Bulharsko |
0 |
0 |
0 |
Kypr |
0 |
0 |
0 |
Česká republika |
0 |
0 |
0 |
Dánsko |
301 678 |
166 678 |
83 339 |
Německo |
3 826 458 |
68 000 |
34 000 |
Estonsko |
0 |
0 |
0 |
Řecko |
14 603 000 |
558 000 |
279 000 |
Španělsko |
44 225 546 |
1 657 546 |
828 773 |
Francie |
575 000 |
500 000 |
250 000 |
Irsko |
260 000 |
60 000 |
30 000 |
Itálie |
24 000 000 |
0 |
0 |
Lotyšsko |
0 |
0 |
0 |
Litva |
0 |
0 |
0 |
Lucembursko |
0 |
0 |
0 |
Maďarsko |
0 |
0 |
0 |
Malta |
0 |
0 |
0 |
Nizozemsko |
0 |
0 |
0 |
Rakousko |
0 |
0 |
0 |
Polsko |
0 |
0 |
0 |
Portugalsko |
0 |
0 |
0 |
Rumunsko |
130 000 |
130 000 |
65 000 |
Slovinsko |
0 |
0 |
0 |
Slovensko |
0 |
0 |
0 |
Finsko |
180 000 |
170 000 |
85 000 |
Švédsko |
0 |
0 |
0 |
Spojené království |
1 005 765 |
999 448 |
499 724 |
Celkem |
89 107 447 |
4 309 672 |
2 154 836 |
Z této celkové částky ve výši 89 107 447 EUR, plánované ve vnitrostátních programech kontroly rybolovu na hlídková plavidla a letadla, se bude celkovou částkou ve výši 80 361 000 EUR zabývat druhé finanční rozhodnutí. Toto finanční krytí bude nutné snížit, aby byly dodrženy rozpočtové závazky dostupné v roce 2008.
Z těchto plánovaných výdajů byla za nezpůsobilé výdaje podle článků 6 a 7 a podle přílohy V nařízení (ES) č. 391/2007 považována částka ve výši 4 436 775 EUR.
Na všechny způsobilé výdaje byla podle článku 11 tohoto rozhodnutí použita míra ve výši 50 %.