(EU) 2015/103Prováděcí rozhodnutí Komise (EU) 2015/103 ze dne 16. ledna 2015 , kterým se z financování Evropskou unií vylučují některé výdaje vynaložené členskými státy v rámci Evropského zemědělského záručního fondu (EZZF) a v rámci Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova (EZFRV) (oznámeno pod číslem C(2015) 53)
Publikováno: | Úř. věst. L 16, 23.1.2015, s. 33-65 | Druh předpisu: | Prováděcí rozhodnutí |
Přijato: | 16. ledna 2015 | Autor předpisu: | Evropská komise |
Platnost od: | 19. ledna 2015 | Nabývá účinnosti: | 19. ledna 2015 |
Platnost předpisu: | Ano | Pozbývá platnosti: | |
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
PROVÁDĚCÍ ROZHODNUTÍ KOMISE (EU) 2015/103
ze dne 16. ledna 2015,
kterým se z financování Evropskou unií vylučují některé výdaje vynaložené členskými státy v rámci Evropského zemědělského záručního fondu (EZZF) a v rámci Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova (EZFRV)
(oznámeno pod číslem C(2015) 53)
(Pouze anglické, bulharské, české, estonské, francouzské, italské, litevské, maďarské, německé, nizozemské, rumunské a španělské znění je závazné)
EVROPSKÁ KOMISE,
s ohledem na Smlouvu o fungování Evropské unie,
s ohledem na nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1306/2013 ze dne 17. prosince 2013 o financování, řízení a sledování společné zemědělské politiky a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 352/78, (ES) č. 165/94, (ES) č. 2799/98, (ES) č. 814/2000, (ES) č. 1290/2005 a (ES) č. 485/2008 (1), a zejména na článek 52 uvedeného nařízení,
po konzultaci s Výborem zemědělských fondů,
vzhledem k těmto důvodům:
(1) |
Podle ustanovení článku 31 nařízení Rady (ES) č. 1290/2005 (2) a od 1. ledna 2015 podle ustanovení článku 52 nařízení (EU) č. 1306/2013 má Komise provést nezbytná ověřování, sdělit členským státům výsledky těchto ověřování, seznámit se s připomínkami členských států, svolat dvoustranná jednání s cílem dosáhnout dohody s dotyčnými členskými státy a formálně jim sdělit své závěry. |
(2) |
Členské státy měly možnost požádat o zahájení dohodovacího řízení. Tato možnost byla v některých případech využita a zprávy vydané po ukončení dohodovacího řízení Komise posoudila. |
(3) |
Podle nařízení (EU) č. 1306/2013 lze financovat pouze zemědělské výdaje vynaložené způsobem, který neporušuje právo Unie. |
(4) |
Na základě provedených ověřování, výsledků dvoustranných jednání a dohodovacích řízení bylo zjištěno, že část výdajů vykázaných členskými státy tento požadavek nesplňuje, a nelze ji tudíž financovat v rámci EZZF a v rámci EZFRV. |
(5) |
Je třeba uvést částky, které nebyly uznány k financování v rámci EZZF a v rámci EZFRV. Tyto částky se nevztahují na výdaje vynaložené více než 24 měsíců před písemným sdělením, ve kterém Komise oznámila členským státům výsledky ověřování. |
(6) |
U případů, na které se vztahuje toto rozhodnutí, sdělila Komise členským státům v rámci souhrnné zprávy vyhodnocení částek, jež je třeba vyloučit, neboť nejsou v souladu s právem Unie. |
(7) |
Tímto rozhodnutím nejsou dotčeny finanční dopady, které by mohla Komise vyvodit z rozsudků Soudního dvora Evropské unie ve věcech projednávaných ke dni 1. září 2014, |
PŘIJALA TOTO ROZHODNUTÍ:
Článek 1
Částky uvedené v příloze a vztahující se na výdaje vynaložené schválenými platebními agenturami členských států, které byly vykázány v rámci EZZF a v rámci EZFRV, jsou vyloučeny z financování Unie.
Článek 2
Toto rozhodnutí je určeno Belgickému království, Bulharské republice, České republice, Spolkové republice Německo, Estonské republice, Španělskému království, Francouzské republice, Italské republice, Litevské republice, Maďarsku, Nizozemskému království, Rakouské republice, Rumunsku a Spojenému království Velké Británie a Severního Irska.
V Bruselu dne 16. ledna 2015.
Za Komisi
Phil HOGAN
člen Komise
(1) Úř. věst. L 347, 20.12.2013, s. 549.
(2) Nařízení Rady (ES) č. 1290/2005 ze dne 21. června 2005 o financování společné zemědělské politiky (Úř. věst. L 209, 11.8.2005, s. 1).
PŘÍLOHA
Rozpočtový bod:
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
GB |
Finanční audit – překročení |
2012 |
překročení finančního stropu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 63 830,47 |
– 63 830,47 |
0,00 |
|
Finanční audit – zpožděné platby a platební lhůty |
2012 |
zpožděné platby |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 273 941,77 |
– 514 631,58 |
240 689,81 |
|
|
|
|
|
Celkem GB: |
EUR |
– 337 772,24 |
– 578 462,05 |
240 689,81 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
NL |
Škrob |
2003 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
5 295 327,28 |
0,00 |
5 295 327,28 |
|
Škrob |
2004 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
5 424 788,14 |
0,00 |
5 424 788,14 |
|
Škrob |
2005 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
5 871 686,22 |
0,00 |
5 871 686,22 |
|
Škrob |
2006 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
5 973 168,71 |
0,00 |
5 973 168,71 |
|
Ostatní přímé podpory – bramborový škrob |
2007 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
2 103 632,94 |
0,00 |
2 103 632,94 |
|
Škrob (2007+) |
2007 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
955 503,06 |
0,00 |
955 503,06 |
|
Ostatní přímé podpory – bramborový škrob |
2008 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
2 431 551,73 |
0,00 |
2 431 551,73 |
|
Škrob (2007+) |
2008 |
náhrada na základě rozhodnutí Soudního dvora ve věci T–16/11 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
891 491,23 |
0,00 |
891 491,23 |
|
|
|
|
|
Celkem NL: |
EUR |
28 947 149,31 |
0,00 |
28 947 149,31 |
Celkem za rozpočtový bod:
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
EUR |
28 609 377,07 |
-578 462,05 |
29 187 839,12 |
Rozpočtový bod:
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
AT |
Nároky |
2011 |
konsolidace splátek za alpské pastviny a několika ročních splátek |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 276 374,35 |
0,00 |
– 276 374,35 |
|
Nároky |
2012 |
konsolidace splátek za alpské pastviny a několika ročních splátek |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 293 850,15 |
0,00 |
– 293 850,15 |
|
Nároky |
2013 |
konsolidace splátek za alpské pastviny a několika ročních splátek |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 301 013,79 |
0,00 |
– 301 013,79 |
AT |
Podmíněnost |
2012 |
nedostatky u sankcí za porušování povinného požadavku na hospodaření 7 a shovívavost při udělování sankcí za porušování požadavků na dobrý zemědělský a environmentální stav, rok žádosti 2011 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 76 849,71 |
0,00 |
– 76 849,71 |
|
Podmíněnost |
2010 |
neúčinná kontrola požadavků na dobrý zemědělský a environmentální stav krajinných prvků, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 13 484,40 |
0,00 |
– 13 484,40 |
|
Podmíněnost |
2011 |
neúčinná kontrola požadavků na dobrý zemědělský a environmentální stav krajinných prvků, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 14 441,58 |
0,00 |
– 14 441,58 |
|
Podmíněnost |
2012 |
neúčinná kontrola požadavků na dobrý zemědělský a environmentální stav krajinných prvků, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 14 393,70 |
0,00 |
– 14 393,70 |
|
Podmíněnost |
2010 |
chybějící systematické sledování méně závažných nedodržení požadavků, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 5,14 |
0,00 |
– 5,14 |
|
Podmíněnost |
2011 |
chybějící systematické sledování méně závažných nedodržení požadavků, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 246,74 |
0,00 |
– 246,74 |
|
Podmíněnost |
2012 |
chybějící systematické sledování méně závažných nedodržení požadavků, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 755,78 |
0,00 |
– 755,78 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky při křížovém podávání zpráv, nedostatky u sankcí za porušování povinného požadavku na hospodaření 7 a shovívavost při udělování sankcí za porušování požadavků na dobrý zemědělský a environmentální stav, rok žádosti 2009 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 47 399,01 |
0,00 |
– 47 399,01 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky při křížovém podávání zpráv, nedostatky u sankcí za porušování povinného požadavku na hospodaření 7 a shovívavost při udělování sankcí za porušování požadavků na dobrý zemědělský a environmentální stav, rok žádosti 2010 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 91 372,17 |
0,00 |
– 91 372,17 |
|
|
|
|
|
Celkem AT: |
EUR |
– 1 130 186,52 |
0,00 |
– 1 130 186,52 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
BE |
Podmíněnost |
2008 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance a použití odběru vzorků při kontrole pozemků, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 3 389,17 |
0,00 |
– 3 389,17 |
|
Podmíněnost |
2009 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance a použití odběru vzorků při kontrole pozemků, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 856,51 |
0,00 |
– 1 856,51 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance a použití odběru vzorků při kontrole pozemků, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 89,72 |
0,00 |
– 89,72 |
|
Podmíněnost |
2009 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 527 302,79 |
0,00 |
– 527 302,79 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 568,84 |
0,00 |
– 568,84 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 20,77 |
0,00 |
– 20,77 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 538 273,49 |
0,00 |
– 538 273,49 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 94,12 |
0,00 |
– 94,12 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 535 293,19 |
– 794,71 |
– 534 498,48 |
|
|
|
|
|
Celkem BE: |
EUR |
– 1 606 888,60 |
– 794,71 |
– 1 606 093,89 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
BG |
Víno – restrukturalizace |
2010 |
nezpůsobilé restrukturalizační opatření |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 16 046,31 |
0,00 |
– 16 046,31 |
|
Víno – restrukturalizace |
2011 |
nezpůsobilé restrukturalizační opatření |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 27 397,90 |
0,00 |
– 27 397,90 |
|
Víno – restrukturalizace |
2012 |
nezpůsobilé restrukturalizační opatření |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 97 089,53 |
0,00 |
– 97 089,53 |
|
Víno – restrukturalizace |
2013 |
nezpůsobilé restrukturalizační opatření |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 33 338,19 |
0,00 |
– 33 338,19 |
BG |
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2011 |
neuplatněna regulační vyloučení |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 370 455,39 |
– 18 522,77 |
– 351 932,62 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2012 |
neuplatněna regulační vyloučení |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 381 206,05 |
– 19 060,30 |
– 362 145,75 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2013 |
neuplatněna regulační vyloučení |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 248 886,64 |
– 12 444,33 |
– 236 442,31 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2011 |
neoprávněné platby, nedostatky v kontrolách na místě, nedostatečný vzor zprávy o kontrole |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 521 954,26 |
0,00 |
– 521 954,26 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2012 |
neoprávněné platby, nedostatky v kontrolách na místě, nedostatečný vzor zprávy o kontrole |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 808 560,83 |
0,00 |
– 808 560,83 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2013 |
neoprávněné platby, nedostatky v kontrolách na místě, nedostatečný vzor zprávy o kontrole |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 995 079,95 |
0,00 |
– 995 079,95 |
BG |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2010 |
nedostatky v LPIS a správních křížových kontrolách, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 13 598 952,95 |
0,00 |
– 13 598 952,95 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2011 |
nedostatky v LPIS a správních křížových kontrolách, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 77 724,05 |
0,00 |
– 77 724,05 |
BG |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2011 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 14 660 582,12 |
0,00 |
– 14 660 582,12 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 7 964,58 |
0,00 |
– 7 964,58 |
|
|
|
|
|
Celkem BG: |
EUR |
– 31 845 238,75 |
– 50 027,40 |
– 31 795 211,35 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
CZ |
Víno – restrukturalizace |
2010 |
nezpůsobilé druhy ochrany vinic před volně žijícími ptáky |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 690 350,42 |
0,00 |
– 690 350,42 |
|
Víno – restrukturalizace |
2011 |
nezpůsobilé druhy ochrany vinic před volně žijícími ptáky |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 865 307,63 |
0,00 |
– 865 307,63 |
|
Víno – restrukturalizace |
2012 |
nezpůsobilé druhy ochrany vinic před volně žijícími ptáky |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 567 540,99 |
0,00 |
– 567 540,99 |
|
|
|
|
|
Celkem CZ: |
EUR |
– 2 123 199,04 |
0,00 |
– 2 123 199,04 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
DE |
Ovoce a zelenina – operační programy |
2010 |
nezpůsobilé výdaje za stavbu skladu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 430 654,77 |
0,00 |
– 430 654,77 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2009 |
nedostatek týkající se kontroly kritéria uznání pro organizace producentů |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 77 966,78 |
0,00 |
– 77 966,78 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2010 |
nedostatek týkající se kontroly kritéria uznání pro organizace producentů |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 153 735,28 |
0,00 |
– 153 735,28 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2011 |
nedostatek týkající se kontroly kritéria uznání pro organizace producentů |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 70 057,05 |
0,00 |
– 70 057,05 |
DE |
Podmíněnost |
2009 |
shovívavost při sankcích za porušování povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2008 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 190 178,10 |
– 379,60 |
– 189 798,50 |
|
Podmíněnost |
2010 |
shovívavost při sankcích za porušování povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2009 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 150 339,66 |
– 300,08 |
– 150 039,58 |
|
Podmíněnost |
2011 |
shovívavost při sankcích za porušování povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2010 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 158 485,49 |
– 316,34 |
– 158 169,15 |
|
Podmíněnost |
2009 |
nedostatky při kontrole povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 3 929 816,78 |
– 126,22 |
– 3 929 690,56 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky při kontrole povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 3 573 164,56 |
0,00 |
– 3 573 164,56 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky při kontrole povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 3 463 572,31 |
0,00 |
– 3 463 572,31 |
|
|
|
|
|
Celkem DE: |
EUR |
– 12 197 970,78 |
– 1 122,24 |
– 12 196 848,54 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
EE |
Podmíněnost |
2010 |
1 požadavek na dobrý zemědělský a environmentální stav nedefinován, omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 123 269,50 |
0,00 |
– 123 269,50 |
|
Podmíněnost |
2011 |
1 požadavek na dobrý zemědělský a environmentální stav nedefinován, omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1,71 |
0,00 |
– 1,71 |
|
Podmíněnost |
2012 |
omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola jednoho požadavku povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 163 434,31 |
0,00 |
– 163 434,31 |
|
Podmíněnost |
2011 |
omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, nerespektování sedmidenní lhůty pro oznámení, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 143 245,25 |
0,00 |
– 143 245,25 |
|
Podmíněnost |
2012 |
omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, nerespektování sedmidenní lhůty pro oznámení, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 3,33 |
0,00 |
– 3,33 |
|
Podmíněnost |
2010 |
absence kontroly povinného požadavku na hospodaření 6, neuplatnění sankcí pro pozdní oznámení a úprava sankcí, rok žádosti 2009 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 22 887,71 |
– 45,78 |
– 22 841,93 |
|
|
|
|
|
Celkem EE: |
EUR |
– 452 841,81 |
– 45,78 |
– 452 796,03 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
ES |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
neúčinnost analýzy rizik |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 3 586 250,48 |
0,00 |
– 3 586 250,48 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2010 |
neúčinnost analýzy rizik |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 1 866 977,31 |
0,00 |
– 1 866 977,31 |
ES |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2008 |
nedodržení pravidel způsobilosti týkajících se stálých pastvin, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 389 865,14 |
– 1 949,33 |
– 387 915,81 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2008 |
nedodržení pravidel způsobilosti týkajících se stálých pastvin, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 201 023,75 |
– 1 005,12 |
– 200 018,63 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2008 |
nedodržení pravidel způsobilosti týkajících se stálých pastvin, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
25,00 % |
EUR |
– 9 290 513,97 |
– 46 452,57 |
– 9 244 061,40 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedodržení pravidel způsobilosti týkajících se stálých pastvin, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 445 642,75 |
– 2 228,22 |
– 443 414,53 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedodržení pravidel způsobilosti týkajících se stálých pastvin, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 283 917,17 |
– 1 419,59 |
– 282 497,58 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedodržení pravidel způsobilosti týkajících se stálých pastvin, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
25,00 % |
EUR |
– 10 345 263,99 |
– 51 726,32 |
– 10 293 537,67 |
ES |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2007 |
nedostatky v LPIS a stálých pastvinách, rok žádosti 2006 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 20 976,39 |
0,00 |
– 20 976,39 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2008 |
nedostatky v LPIS a stálých pastvinách, rok žádosti 2007 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 1 994,65 |
0,00 |
– 1 994,65 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedostatky v LPIS a stálých pastvinách, rok žádosti 2008 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 294 932,52 |
0,00 |
– 294 932,52 |
ES |
Podmíněnost |
2009 |
shovívavost systému sankcí, rok žádosti 2008 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 580 604,92 |
– 479,70 |
– 580 125,22 |
ES |
Schválení účetní závěrky – schválení souladu |
2011 |
věcná chyba |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 18 603,55 |
0,00 |
– 18 603,55 |
|
|
|
|
|
Celkem ES: |
EUR |
– 27 326 566,59 |
– 105 260,85 |
– 27 221 305,74 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
FR |
Fond pro restrukturalizaci cukrovarnického průmyslu |
2009 |
oprava v důsledku náhrady plné restrukturalizace částečnou restrukturalizací |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 69 980 526,56 |
0,00 |
– 69 980 526,56 |
|
Fond pro restrukturalizaci cukrovarnického průmyslu |
2009 |
oprava v důsledku náhrady plné restrukturalizace snížením kvót |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 8 734 375,00 |
0,00 |
– 8 734 375,00 |
|
Vývozní náhrady – živá zvířata |
2010 |
postupy nejsou v souladu s předpisy o vývozních náhradách |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 94 156,69 |
0,00 |
– 94 156,69 |
|
Vývozní náhrady – živá zvířata |
2011 |
postupy nejsou v souladu s předpisy o vývozních náhradách |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 120 146,09 |
0,00 |
– 120 146,09 |
|
Vývozní náhrady – živá zvířata |
2012 |
postupy nejsou v souladu s předpisy o vývozních náhradách |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 33 062,27 |
0,00 |
– 33 062,27 |
FR |
Ostatní přímé podpory – skot |
2008 |
pozdní oznámení o pohybu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 39 685 694,63 |
– 198 428,46 |
– 39 487 266,17 |
|
Ostatní přímé podpory – skot |
2009 |
pozdní oznámení o pohybu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 41 704 273,69 |
– 208 521,38 |
– 41 495 752,31 |
|
Ostatní přímé podpory – skot |
2010 |
pozdní oznámení o pohybu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 41 590 433,76 |
– 83 423,53 |
– 41 507 010,23 |
|
Ostatní přímé podpory – skot |
2011 |
pozdní oznámení o pohybu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 300 981,50 |
– 618,22 |
– 300 363,28 |
|
Ostatní přímé podpory – skot |
2012 |
pozdní oznámení o pohybu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 41 102,74 |
0,00 |
– 41 102,74 |
FR |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedostatky ve fungování systému GIS, první pilíř, rok žádosti 2008 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 93 510 754,83 |
0,00 |
– 93 510 754,83 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2010 |
nedostatky ve fungování systému GIS, první pilíř, rok žádosti 2009 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 100 407 258,08 |
0,00 |
– 100 407 258,08 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2011 |
nedostatky ve fungování systému GIS, první pilíř, rok žádosti 2010 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 136 794 783,91 |
0,00 |
– 136 794 783,91 |
FR |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 137 445 484,49 |
– 51 680,63 |
– 137 393 803,86 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 4 203 961,06 |
0,00 |
– 4 203 961,06 |
|
Ostatní přímé podpory |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1 115 587,10 |
0,00 |
– 1 115 587,10 |
|
Ostatní přímé podpory – osivo |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 39 946,65 |
– 608,31 |
– 39 338,34 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 9 630 390,11 |
0,00 |
– 9 630 390,11 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 1 576 620,23 |
0,00 |
– 1 576 620,23 |
|
Ostatní přímé podpory |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 968 446,88 |
0,01 |
– 968 446,89 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 37 597,17 |
0,00 |
– 37 597,17 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 5 914,26 |
0,00 |
– 5 914,26 |
|
Ostatní přímé podpory |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
321,53 |
0,00 |
321,53 |
|
Ostatní přímé podpory – osivo |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1 004,56 |
0,00 |
– 1 004,56 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 7 377,43 |
0,00 |
– 7 377,43 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 2 858,36 |
0,00 |
– 2 858,36 |
|
Ostatní přímé podpory |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
105,15 |
0,00 |
105,15 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 137 992 099,19 |
0,00 |
– 137 992 099,19 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 4 605 692,86 |
0,00 |
– 4 605 692,86 |
|
Ostatní přímé podpory |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 581 825,97 |
0,00 |
– 581 825,97 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 9 587 507,15 |
0,00 |
– 9 587 507,15 |
|
Ostatní přímé podpory – články 68 až 72 nař. 73/2009 |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 1 648 707,28 |
0,00 |
– 1 648 707,28 |
|
Ostatní přímé podpory |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, první pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
100,00 % |
EUR |
– 930 705,93 |
0,00 |
– 930 705,93 |
FR |
Nároky |
2011 |
překročení stropu a nesprávné uplatňování lineárního snižování |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 51 088 369,44 |
0,00 |
– 51 088 369,44 |
|
Nároky |
2012 |
překročení stropu a nesprávné uplatňování lineárního snižování |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 89 806 974,13 |
0,00 |
– 89 806 974,13 |
|
|
|
|
|
Celkem FR: |
EUR |
– 984 274 193,32 |
– 543 280,52 |
– 983 730 912,80 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
HU |
Fond pro restrukturalizaci cukrovarnického průmyslu |
2009 |
sila v prostorách závodu |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 11 709 400,00 |
0,00 |
– 11 709 400,00 |
HU |
Ovoce a zelenina – operační programy |
2009 |
nedostatečná kontrola způsobilosti výdajů vykázaných v žádostech o podporu |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 152 928,36 |
0,00 |
– 152 928,36 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2010 |
nedostatečná kontrola způsobilosti výdajů vykázaných v žádostech o podporu |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 182 798,14 |
0,00 |
– 182 798,14 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2011 |
nedostatečná kontrola způsobilosti výdajů vykázaných v žádostech o podporu |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 121 313,14 |
0,00 |
– 121 313,14 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2012 |
nedostatečná kontrola způsobilosti výdajů vykázaných v žádostech o podporu |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 136 159,80 |
0,00 |
– 136 159,80 |
|
Ovoce a zelenina – operační programy |
2013 |
nedostatečná kontrola způsobilosti výdajů vykázaných v žádostech o podporu |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 114 906,70 |
0,00 |
– 114 906,70 |
|
|
|
|
|
Celkem HU: |
EUR |
– 12 417 506,14 |
0,00 |
– 12 417 506,14 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
IT |
Fond pro restrukturalizaci cukrovarnického průmyslu |
2007 |
nesprávný výklad výroby cukru |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 68 011 872,95 |
0,00 |
– 68 011 872,95 |
|
Fond pro restrukturalizaci cukrovarnického průmyslu |
2008 |
nesprávný výklad výroby cukru |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 4 083 338,77 |
0,00 |
– 4 083 338,77 |
|
Fond pro restrukturalizaci cukrovarnického průmyslu |
2009 |
nesprávný výklad výroby cukru |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 18 403 523,44 |
0,00 |
– 18 403 523,44 |
IT |
Ovoce a zelenina – předběžně uznaná seskupení producentů |
2007 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 5 442,56 |
0,00 |
– 5 442,56 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2008 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 25 041,16 |
0,00 |
– 25 041,16 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2008 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 1 790 270,50 |
0,00 |
– 1 790 270,50 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2008 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 20 819,74 |
0,00 |
– 20 819,74 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2009 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 13 461,76 |
0,00 |
– 13 461,76 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2009 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 1 177 488,95 |
0,00 |
– 1 177 488,95 |
|
Ovoce a zelenina – předběžně uznaná seskupení producentů |
2010 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 9 409,76 |
0,00 |
– 9 409,76 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2010 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
12 880,77 |
0,00 |
12 880,77 |
|
Ovoce a zelenina – předběžně uznaná seskupení producentů |
2011 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 3 366,26 |
0,00 |
– 3 366,26 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2012 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 261,24 |
0,00 |
– 1 261,24 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2012 |
nedostatky v kontrolním systému v oblasti režimu zpracování citrusů a u předběžného uznání |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
427,98 |
0,00 |
427,98 |
IT |
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2008 |
nedostatky v klíčových kontrolách a zanedbání sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 1 767 966,48 |
0,00 |
– 1 767 966,48 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2008 |
nedostatky v klíčových kontrolách a zanedbání sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 7 653,03 |
0,00 |
– 7 653,03 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2009 |
nedostatky v klíčových kontrolách a zanedbání sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
– 275 541,07 |
0,00 |
– 275 541,07 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2010 |
nedostatky v klíčových kontrolách a zanedbání sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
3 549,05 |
0,00 |
3 549,05 |
|
Ovoce a zelenina – zpracování citrusových plodů |
2011 |
nedostatky v klíčových kontrolách a zanedbání sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
15,00 % |
EUR |
2 290,13 |
0,00 |
2 290,13 |
IT |
Opatření v oblasti propagace |
2009 |
nedostatečná kontrola |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 173 822,13 |
0,00 |
– 173 822,13 |
|
Opatření v oblasti propagace |
2009 |
zpožděné platby |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 701 700,28 |
0,00 |
– 701 700,28 |
|
Opatření v oblasti propagace |
2010 |
zpožděné platby |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 497 130,75 |
0,00 |
– 497 130,75 |
|
Opatření v oblasti propagace |
2008 |
neoprávněné prodloužení programu týkajícího se podpory mléčných výrobků na školách |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 103 274,84 |
– 16 388,37 |
– 86 886,47 |
|
Opatření v oblasti propagace |
2009 |
neoprávněné prodloužení programu týkajícího se podpory mléčných výrobků na školách |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 258 332,75 |
0,00 |
– 258 332,75 |
IT |
Finanční audit – překročení |
2010 |
překročení stropů |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 9 590,84 |
– 9 590,84 |
0,00 |
|
Finanční audit – zpožděné platby a platební lhůty |
2010 |
zpožděné platby |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 4 006 192,72 |
– 4 006 192,72 |
0,00 |
|
Cukr – účelově vázané příjmy_ |
2010 |
dočasná restrukturalizace v odvětví cukru – hospodářský rok 08/09 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 3 821 654,32 |
– 3 821 654,32 |
0,00 |
|
Mléčné kvóty |
2010 |
dávky z mléka |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
193 832,77 |
193 832,77 |
0,00 |
|
|
|
|
|
Celkem IT: |
EUR |
– 104 955 175,60 |
– 7 659 993,48 |
– 97 295 182,12 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
LT |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2008 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 4 381 809,55 |
– 16 050,66 |
– 4 365 758,89 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 2 406,42 |
– 4,81 |
– 2 401,61 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2010 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 336,27 |
– 0,67 |
– 335,60 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2009 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 5 503 048,25 |
– 19 432,96 |
– 5 483 615,29 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2010 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 2 777,28 |
– 5,55 |
– 2 771,73 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2011 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 84,89 |
0,00 |
– 84,89 |
|
|
|
|
|
Celkem LT: |
EUR |
– 9 890 462,66 |
– 35 494,65 |
– 9 854 968,01 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
RO |
Přímé podpory oddělené od produkce |
2010 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 60 723 392,19 |
– 2 629 950,76 |
– 58 093 441,43 |
|
Ostatní přímé podpory – energetické plodiny |
2010 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 185 062,92 |
– 370,13 |
– 184 692,79 |
|
Ostatní přímé podpory |
2010 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 83 561,22 |
– 7 140,83 |
– 76 420,39 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 34 885 948,11 |
– 765 982,00 |
– 34 119 966,11 |
|
Ostatní přímé podpory |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 40 279,67 |
0,00 |
– 40 279,67 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 14 498,34 |
– 29,00 |
– 14 469,34 |
|
Ostatní přímé podpory – energetické plodiny |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 23,62 |
– 0,05 |
– 23,57 |
|
Ostatní přímé podpory |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
6,62 |
0,01 |
6,61 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2012 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 40 874,57 |
0,00 |
– 40 874,57 |
|
Přímé podpory oddělené od produkce |
2012 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
98 628,64 |
0,00 |
98 628,64 |
|
Ostatní přímé podpory – energetické plodiny |
2012 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
6,51 |
0,00 |
6,51 |
|
|
|
|
|
Celkem RO: |
EUR |
– 95 874 998,87 |
– 3 403 472,76 |
– 92 471 526,11 |
Celkem za rozpočtový bod:
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
EUR |
-1 284 095 228,68 |
-11 799 492,39 |
-1 272 295 736,29 |
Rozpočtový bod:
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
AT |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatečné ověřování všech pozemků během kontrol na místě v případě agroenvironmentálního opatření |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 172 799,00 |
0,00 |
– 172 799,00 |
|
|
|
|
|
Celkem AT: |
EUR |
– 172 799,00 |
0,00 |
– 172 799,00 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
BE |
Podmíněnost |
2008 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance a použití odběru vzorků při kontrole pozemků, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 132,46 |
0,00 |
– 132,46 |
|
Podmíněnost |
2009 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance a použití odběru vzorků při kontrole pozemků, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 653,95 |
0,00 |
– 1 653,95 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance a použití odběru vzorků při kontrole pozemků, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1,14 |
0,00 |
– 1,14 |
|
Podmíněnost |
2009 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1 295,08 |
0,00 |
– 1 295,08 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 113,50 |
0,00 |
– 113,50 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 24,08 |
0,00 |
– 24,08 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 3 618,32 |
0,00 |
– 3 618,32 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 319,78 |
0,00 |
– 319,78 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky u povinných požadavků na hospodaření 7, 11, 16–18, tolerance u povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 6 628,40 |
0,00 |
– 6 628,40 |
|
|
|
|
|
Celkem BE: |
EUR |
– 13 786,71 |
0,00 |
– 13 786,71 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
BG |
EZFRV pro rozvoj venkova, příplatky k přímým platbám (2007–2013) |
2010 |
nedostatky v LPIS a správních křížových kontrolách, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 578 205,77 |
0,00 |
– 578 205,77 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky v LPIS a správních křížových kontrolách, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 056 462,98 |
0,00 |
– 1 056 462,98 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, příplatky k přímým platbám (2007–2013) |
2011 |
nedostatky v LPIS a správních křížových kontrolách, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 2 261,71 |
0,00 |
– 2 261,71 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky v LPIS a správních křížových kontrolách, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 26 659,78 |
0,00 |
– 26 659,78 |
BG |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky v LPIS-GIS, rozvoj venkova – opatření specifická pro určitou oblast, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 053 616,25 |
0,00 |
– 1 053 616,25 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, rozvoj venkova – opatření specifická pro určitou oblast, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
27 637,25 |
0,00 |
27 637,25 |
BG |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2009 |
nedostatky při ověřování souladu s podnikatelským plánem a při zjišťování umělého dělení podniku, absence sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 1 130 931,01 |
0,00 |
– 1 130 931,01 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2010 |
nedostatky při ověřování souladu s podnikatelským plánem a při zjišťování umělého dělení podniku, absence sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 2 900 737,58 |
0,00 |
– 2 900 737,58 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2011 |
nedostatky při ověřování souladu s podnikatelským plánem a při zjišťování umělého dělení podniku, absence sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 39 805,58 |
0,00 |
– 39 805,58 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2012 |
nedostatky při ověřování souladu s podnikatelským plánem a při zjišťování umělého dělení podniku, absence sankcí |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 497 441,06 |
0,00 |
– 497 441,06 |
BG |
EZOZF pro rozvoj venkova (2000–2006) – technická pomoc |
2011 |
nedodržení předpisů týkající se opatření 511 |
JEDNORÁZOVÁ |
100,00 % |
EUR |
– 151 668,00 |
0,00 |
– 151 668,00 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2010 |
několikanásobné nedodržení předpisů týkající se opatření M312 a M322 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 10 606 528,94 |
0,00 |
– 10 606 528,94 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2011 |
několikanásobné nedodržení předpisů týkající se opatření M312 a M322 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 4 401 144,55 |
0,00 |
– 4 401 144,55 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2012 |
několikanásobné nedodržení předpisů týkající se opatření M312 a M322 |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 4 378 829,25 |
0,00 |
– 4 378 829,25 |
BG |
EZFRV pro rozvoj venkova, technická pomoc (2007–2013) |
2011 |
dvojí výběr poplatků na pokrytí nákladů na zasedání |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 924,76 |
0,00 |
– 924,76 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2010 |
nedostatek kontrol způsobilosti příjemců |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 85 150,30 |
0,00 |
– 85 150,30 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2011 |
nedostatek kontrol způsobilosti příjemců |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 284 234,10 |
0,00 |
– 284 234,10 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2012 |
nedostatek kontrol způsobilosti příjemců |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 639 466,76 |
0,00 |
– 639 466,76 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 1 – opatření paušální podpory (2007–2013) |
2013 |
nedostatek kontrol způsobilosti příjemců |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 580 221,14 |
0,00 |
– 580 221,14 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, technická pomoc (2007–2013) |
2010 |
nedostatečné ověřování přiměřenosti nákladů |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 648,51 |
0,00 |
– 648,51 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, technická pomoc (2007–2013) |
2011 |
nedostatečné ověřování přiměřenosti nákladů |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 4 495,26 |
0,00 |
– 4 495,26 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, technická pomoc (2007–2013) |
2012 |
nedostatečné ověřování přiměřenosti nákladů |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 5 406,06 |
0,00 |
– 5 406,06 |
|
|
|
|
|
Celkem BG: |
EUR |
– 28 397 202,10 |
0,00 |
– 28 397 202,10 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
DE |
Podmíněnost |
2009 |
nedostatky při kontrole povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 330 782,29 |
0,00 |
– 330 782,29 |
|
Podmíněnost |
2010 |
nedostatky při kontrole povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 322 006,97 |
0,00 |
– 322 006,97 |
|
Podmíněnost |
2011 |
nedostatky při kontrole povinného požadavku na hospodaření 7, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 351 121,54 |
0,00 |
– 351 121,54 |
|
|
|
|
|
Celkem DE: |
EUR |
– 1 003 910,80 |
0,00 |
– 1 003 910,80 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
EE |
Podmíněnost |
2010 |
1 požadavek na dobrý zemědělský a environmentální stav nedefinován, omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 86 527,00 |
0,00 |
– 86 527,00 |
|
Podmíněnost |
2011 |
1 požadavek na dobrý zemědělský a environmentální stav nedefinován, omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
456,86 |
0,00 |
456,86 |
|
Podmíněnost |
2012 |
1 požadavek na dobrý zemědělský a environmentální stav nedefinován, omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2009 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
603,29 |
0,00 |
603,29 |
|
Podmíněnost |
2012 |
omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola jednoho požadavku povinného požadavku na hospodaření 4, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 90 866,75 |
0,00 |
– 90 866,75 |
|
Podmíněnost |
2011 |
omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, nerespektování sedmidenní lhůty pro oznámení, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 89 214,59 |
0,00 |
– 89 214,59 |
|
Podmíněnost |
2012 |
omezená kontrola povinných požadavků na hospodaření 1 a 5, nedostatečná kontrola dvou požadavků povinného požadavku na hospodaření 4, nerespektování sedmidenní lhůty pro oznámení, rok žádosti 2010 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
455,76 |
0,00 |
455,76 |
|
|
|
|
|
Celkem EE: |
EUR |
– 265 092,43 |
0,00 |
– 265 092,43 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
ES |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1 479,90 |
0,00 |
– 1 479,90 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 978 849,95 |
0,00 |
– 978 849,95 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky při kontrolách na místě |
JEDNORÁZOVÁ |
100,00 % |
EUR |
– 12 597,37 |
0,00 |
– 12 597,37 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1 720,85 |
0,00 |
– 1 720,85 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 096 710,18 |
0,00 |
– 1 096 710,18 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky při kontrolách na místě |
JEDNORÁZOVÁ |
100,00 % |
EUR |
– 32 261,41 |
0,00 |
– 32 261,41 |
ES |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 22 983,32 |
0,00 |
– 22 983,32 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 451 758,84 |
0,00 |
– 451 758,84 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
3,22 |
0,00 |
3,22 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
268,60 |
0,00 |
268,60 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2013 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 21 372,70 |
0,00 |
– 21 372,70 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2013 |
nedostatky při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 601 583,12 |
0,00 |
– 601 583,12 |
|
|
|
|
|
Celkem ES: |
EUR |
– 3 221 045,82 |
0,00 |
– 3 221 045,82 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
FR |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2009 |
nedostatky ve fungování systému GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2008 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 14 456 604,50 |
0,00 |
– 14 456 604,50 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky ve fungování systému GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2009 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 16 193 248,79 |
– 14 486 350,16 |
– 1 706 898,63 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky ve fungování systému GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2010 |
JEDNORÁZOVÁ |
0,00 % |
EUR |
– 19 491 684,44 |
0,00 |
– 19 491 684,44 |
FR |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky v LPIS-GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 7 299 553,84 |
– 6 146 925,42 |
– 1 152 628,42 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 6 946 695,98 |
– 62 851,32 |
– 6 883 844,66 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2011 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 20 046,89 |
0,00 |
– 20 046,89 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky v LPIS-GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 4 455 428,10 |
– 11 315,10 |
– 4 444 113,00 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2013 |
nedostatky v LPIS-GIS, druhý pilíř, rok žádosti 2012 |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 6 185 646,07 |
0,00 |
– 6 185 646,07 |
FR |
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2012 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (zničené soubory) |
EXTRAPOLOVANÁ |
2,50 % |
EUR |
– 450 688,26 |
0,00 |
– 450 688,26 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2013 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (zničené soubory) |
EXTRAPOLOVANÁ |
2,50 % |
EUR |
– 450 688,26 |
0,00 |
– 450 688,26 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2010 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (opožděné audity v bankách) |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 200 489,14 |
0,00 |
– 200 489,14 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2011 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (opožděné audity v bankách) |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 67 364,26 |
0,00 |
– 67 364,26 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2012 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (opožděné audity v bankách) |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 283 029,20 |
0,00 |
– 283 029,20 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2013 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (opožděné audity v bankách) |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 97 146,22 |
0,00 |
– 97 146,22 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2010 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (nesprávná databáze) |
EXTRAPOLOVANÁ |
3,50 % |
EUR |
– 941 086,34 |
0,00 |
– 941 086,34 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2011 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (nesprávná databáze) |
EXTRAPOLOVANÁ |
3,50 % |
EUR |
– 496 893,06 |
0,00 |
– 496 893,06 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2012 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (nesprávná databáze) |
EXTRAPOLOVANÁ |
3,50 % |
EUR |
– 463 037,93 |
0,00 |
– 463 037,93 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osy 1+3 – opatření zaměřená na investice (2007–2013) |
2013 |
kontroly dotovaných úvěrů nejsou dostatečně účinné (nesprávná databáze) |
EXTRAPOLOVANÁ |
3,50 % |
EUR |
– 711 789,53 |
0,00 |
– 711 789,53 |
FR |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
absence postupu zvyšujícího počet kontrol na místě v případě vážných nesrovnalostí |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 1 593 202,58 |
– 338,82 |
– 1 592 863,76 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
absence postupu zvyšujícího počet kontrol na místě v případě vážných nesrovnalostí |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 22 599 169,32 |
– 14 045,11 |
– 22 585 124,21 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
absence postupu zvyšujícího počet kontrol na místě v případě vážných nesrovnalostí |
PAUŠÁLNÍ |
2,00 % |
EUR |
– 2 086 278,69 |
– 66,59 |
– 2 086 212,10 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
absence postupu zvyšujícího počet kontrol na místě v případě vážných nesrovnalostí |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 8 979 022,05 |
– 3,78 |
– 8 979 018,27 |
FR |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
absence ověření výpočtu intenzity chovu při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 208 364,56 |
0,00 |
– 208 364,56 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
absence ověření výpočtu intenzity chovu při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 140 966,63 |
0,00 |
– 140 966,63 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
absence ověření výpočtu intenzity chovu při kontrolách na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 395 152,92 |
0,00 |
– 395 152,92 |
|
|
|
|
|
Celkem FR: |
EUR |
– 115 213 277,56 |
– 20 721 896,30 |
– 94 491 381,26 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
LT |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2008 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 1 478 818,01 |
– 200 608,66 |
– 1 278 209,35 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2009 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 347,40 |
0,00 |
– 347,40 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2007 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
4 533,21 |
0,00 |
4 533,21 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2009 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 2 290 292,11 |
– 1 030 733,22 |
– 1 259 558,89 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
– 1 145 968,82 |
– 1 143 299,68 |
– 2 669,14 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky v LPIS-GIS, rok žádosti 2008 |
PAUŠÁLNÍ |
3,00 % |
EUR |
1 519,76 |
0,00 |
1 519,76 |
|
|
|
|
|
Celkem LT: |
EUR |
– 4 909 373,37 |
– 2 374 641,56 |
– 2 534 731,81 |
Členský stát |
Opatření |
Rozpočtový rok |
Odůvodnění |
Druh platby |
Oprava (%) |
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
RO |
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2010 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 22 850 154,78 |
– 6 418 693,16 |
– 16 431 461,62 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, příplatky k přímým platbám (2007–2013) |
2010 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 8 507 107,30 |
– 1 459 929,21 |
– 7 047 178,09 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 13 471 514,97 |
– 2 311 644,65 |
– 11 159 870,32 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
– 129 773,68 |
481,74 |
– 130 255,42 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, příplatky k přímým platbám (2007–2013) |
2011 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
10 435,76 |
0,00 |
10 435,76 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
5,00 % |
EUR |
– 1 924 121,26 |
– 330 203,99 |
– 1 593 917,27 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova Osa 2 (2007–2013, opatření vztahující se na plochu) |
2012 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
394 552,63 |
0,00 |
394 552,63 |
|
EZFRV pro rozvoj venkova, příplatky k přímým platbám (2007–2013) |
2012 |
nedostatky týkající se správních křížových kontrol a kontrol na místě |
PAUŠÁLNÍ |
10,00 % |
EUR |
60 445,30 |
0,00 |
60 445,30 |
|
|
|
|
|
Celkem RO: |
EUR |
– 46 417 238,30 |
– 10 519 989,27 |
– 35 897 249,03 |
Celkem za rozpočtový bod:
Měna |
Částka |
Srážky |
Finanční dopad |
EUR |
-199 613 726,09 |
-33 616 527,13 |
– 165 997 198,96 |