(EU) 2019/1859Prováděcí nařízení Komise (EU) 2019/1859 ze dne 6. listopadu 2019, kterým se stanoví prováděcí pravidla k článku 10 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1242, pokud jde o sběr některých údajů (Text s významem pro EHP)

Publikováno: Úř. věst. L 286, 7.11.2019, s. 10-12 Druh předpisu: Prováděcí nařízení
Přijato: 6. listopadu 2019 Autor předpisu: Evropská komise
Platnost od: 10. listopadu 2019 Nabývá účinnosti: 10. listopadu 2019
Platnost předpisu: Ano Pozbývá platnosti:
Konsolidované znění předpisu s účinností od 29. ledna 2022

Text aktualizovaného znění s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.



Tento dokument slouží výhradně k informačním účelům a nemá žádný právní účinek. Orgány a instituce Evropské unie nenesou za jeho obsah žádnou odpovědnost. Závazná znění příslušných právních předpisů, včetně jejich právních východisek a odůvodnění, jsou zveřejněna v Úředním věstníku Evropské unie a jsou k dispozici v databázi EUR-Lex. Tato úřední znění jsou přímo dostupná přes odkazy uvedené v tomto dokumentu

►B

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2019/1859

ze dne 6. listopadu 2019,

kterým se stanoví prováděcí pravidla k článku 10 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1242, pokud jde o sběr některých údajů

(Text s významem pro EHP)

(Úř. věst. L 286 7.11.2019, s. 10)

Ve znění:

 

 

Úřední věstník

  Č.

Strana

Datum

►M1

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2022/96 ze dne 25. ledna 2022,

  L 17

1

26.1.2022




▼B

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2019/1859

ze dne 6. listopadu 2019,

kterým se stanoví prováděcí pravidla k článku 10 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1242, pokud jde o sběr některých údajů

(Text s významem pro EHP)



Článek 1

Sledování a vykazování výrobci

1.  
U nových těžkých vozidel s datem simulace před 1. červencem 2021 musí výrobci podle tohoto nařízení sledovat a Komisi vykázat soubor ve formátu CSV („comma separated values“); tento soubor s příponou “.vsum“ nese stejný název jako příslušný pracovní soubor a obsahuje souhrnné výsledky jednotlivých simulovaných profilů určení a stavů užitečného zatížení generovaných simulačním nástrojem, jenž je uveden v čl. 5 odst. 1 písm. a) nařízení (EU) 2017/2400, a to v jeho grafickém uživatelském rozhraní (GUI) (datový soubor „sum exec data file“).
2.  

Výrobci sledují datový soubor „sum exec data file“ za každé nové těžké vozidlo,

a) 

jehož datum simulace spadá do období od 1. října 2019 do 30. června 2020, a tyto údaje vykazují nejpozději do 30. září 2020;

▼M1 —————

▼B

c) 

jehož datum simulace spadá do období od 1. července 2020 do 30. června 2021, a tyto údaje vykazují nejpozději do 30. září 2021.

3.  
Datové soubory „sum exec data file“ předává kontaktní místo výrobce prostřednictvím elektronického přenosu úložišti obchodních údajů, jež spravuje Evropská agentura pro životní prostřední (dále jen „agentura“). Kontaktní místo uvědomí Komisi a agenturu o předání údajů e-mailem zaslaným na adresy uvedené níže v odstavci 5.
4.  
Kontaktním místem, které odpovídá za nahrání údajů jednotlivých výrobců, je kontaktní místo, které dotyčný výrobce určil podle nařízení (EU) 2018/956, neuvědomí-li výrobce Komisi jinak do 1. září 2020.
5.  

a

[email protected].

Článek 2

Ověřování

1.  
Výrobci odpovídají za správnost a kvalitu údajů, které vykazují v souladu s čl. 1 odst. 2. O veškerých chybách zjištěných ve vykázaných údajích neprodleně informují Komisi.
2.  
Komise může ověřit kvalitu údajů vykazovaných podle čl. 1 odst. 2.
3.  
Je-li Komise informována o chybách v údajích nebo zjistí-li podle svého vlastního ověření nesrovnalosti v údajích, přijme podle potřeby po projednání s výrobcem opatření nezbytná k jejich opravě.

Článek 3

Vstup v platnost

Toto nařízení vstupuje v platnost třetím dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.

Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.

© Evropská unie, https://eur-lex.europa.eu/ , 1998-2022
Zavřít
MENU