(EU) č. 215/2014Prováděcí nařízení Komise (EU) č. 215/2014 ze dne 7. března 2014 , kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském fondu, pokud jde o metodiky podpory opatření v souvislosti se změnou klimatu, určování milníků a cílů ve výkonnostním rámci a nomenklaturu kategorií zásahů pro evropské strukturální a investiční fondy

Publikováno: Úř. věst. L 69, 8.3.2014, s. 65-84 Druh předpisu: Prováděcí nařízení
Přijato: 7. března 2014 Autor předpisu: Evropská komise
Platnost od: 9. března 2014 Nabývá účinnosti:
Platnost předpisu: Ano Pozbývá platnosti:
Konsolidované znění předpisu s účinností od 13. března 2021

Text aktualizovaného znění s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.



Tento dokument slouží výhradně k informačním účelům a nemá žádný právní účinek. Orgány a instituce Evropské unie nenesou za jeho obsah žádnou odpovědnost. Závazná znění příslušných právních předpisů, včetně jejich právních východisek a odůvodnění, jsou zveřejněna v Úředním věstníku Evropské unie a jsou k dispozici v databázi EUR-Lex. Tato úřední znění jsou přímo dostupná přes odkazy uvedené v tomto dokumentu

►B

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) č. 215/2014

ze dne 7. března 2014,

kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském fondu, pokud jde o metodiky podpory opatření v souvislosti se změnou klimatu, určování milníků a cílů ve výkonnostním rámci a nomenklaturu kategorií zásahů pro evropské strukturální a investiční fondy

(Úř. věst. L 069 8.3.2014, s. 65)

Ve znění:

 

 

Úřední věstník

  Č.

Strana

Datum

►M1

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) č. 1232/2014 ze dne 18. listopadu 2014,

  L 332

5

19.11.2014

►M2

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2018/276 ze dne 23. února 2018,

  L 54

4

24.2.2018

►M3

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) 2021/439 ze dne 3. března 2021,

  L 85

149

12.3.2021




▼B

PROVÁDĚCÍ NAŘÍZENÍ KOMISE (EU) č. 215/2014

ze dne 7. března 2014,

kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském fondu, pokud jde o metodiky podpory opatření v souvislosti se změnou klimatu, určování milníků a cílů ve výkonnostním rámci a nomenklaturu kategorií zásahů pro evropské strukturální a investiční fondy



KAPITOLA I

METODIKA PRO URČENÍ PODPORY PLNĚNÍ CÍLŮ V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU PRO JEDNOTLIVÉ FONDY ESI

(Zmocnění podle čl. 8 třetího pododstavce nařízení (EU) č. 1303/2013)

Článek 1

Metodika pro výpočet podpory z ERFF, ESF a Fondu soudržnosti na plnění cílů v oblasti změny klimatu

1.  

Výpočet podpory, která má být použita na plnění cílů v oblasti změny klimatu z ERFF a Fondu soudržnosti, zahrnuje tyto dva kroky:

a) 

koeficienty stanovené v tabulce 1 přílohy I tohoto nařízení se použijí podle kódu pro oblast zásahu na finanční údaje oznámené pro tyto kódy;

b) 

pokud jde o finanční údaje oznámené pro kódy pro oblasti zásahu, které mají nulový koeficient, v případě, že finanční údaje jsou oznámeny v rámci dimenze tematického cíle pro kódy 04 a 05 stanovené v tabulce 5 přílohy I tohoto nařízení, váží se údaje pomocí 40% koeficientu podle toho, jak přispívají k plnění cílů v oblasti změny klimatu.

2.  
Koeficienty týkající se oblasti změny klimatu, které jsou uplatňovány na základě tabulky 1 přílohy I tohoto nařízení, se rovněž použijí pro příslušné kategorie v rámci cíle Evropské územní spolupráce na základě čl. 8 odst. 2 druhého pododstavce nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1299/2013 ( 1 ).
3.  
Výpočet podpory na plnění cílů v oblasti změny klimatu z ESF se provede na základě určení finančních údajů oznámených pro kód dimenze 01 „Podpora přechodu na nízkouhlíkové hospodářství, které účinně využívá zdroje“ v souladu s dimenzí 6 „Kódy pro dimenzi vedlejšího tématu v rámci ESF“, jak je uvedeno v tabulce 6 přílohy I tohoto nařízení.

Článek 2

Metodika pro výpočet podpory z EZFRV na plnění cílů v oblasti změny klimatu

1.  
Orientační výše podpory z EZFRV, která má být použita na plnění cílů v oblasti změny klimatu v každém programu, jak je uvedeno v čl. 27 odst. 6 nařízení (EU) č. 1303/2013, se vypočte za použití koeficientů stanovených v příloze II tohoto nařízení na plánované výdaje uvedené ve finančním plánu podle čl. 8 odst. 1 písm. h) nařízení (EU) č. 1305/2013, pokud jde o priority a jiné prioritní oblasti, na něž se odkazuje v čl. 5 odst. 3 písm. b), čl. 5 odst. 4 a 5 a odst. 6 písm. b) nařízení (EU) č. 1305/2013.
2.  
Za účelem informování o podpoře cílů v oblasti změny klimatu ve výroční zprávě o provádění v souladu s čl. 50 odst. 4 a 5 nařízení (EU) č. 1303/2013 se koeficienty uvedené v odstavci 1 použijí pro informace o výdajích, jak je uvedeno v čl. 75 odst. 2 nařízení (EU) č. 1305/2013.

Článek 3

Metodika pro výpočet podpory z ENRF na plnění cílů v oblasti změny klimatu

1.  
Příspěvek z ENRF na plnění cílů v oblasti změny klimatu se vypočte tak, že se každému hlavnímu opatření podporovanému z ENRF přidělí koeficient, který odráží význam těchto jednotlivých opatření pro oblast změny klimatu.

Podpora z ENRF na plnění cílů v oblasti změny klimatu se vypočte na základě těchto informací:

a) 

orientační částky podpory na plnění cílů v oblasti změny klimatu z ENRF v jednotlivých programech podle čl. 27 odst. 6 nařízení (EU) č. 1303/2013;

b) 

koeficientů stanovených pro hlavní opatření podporovaná z ENRF, jak je uvedeno v příloze III tohoto nařízení;

▼M1

c) 

informací poskytovaných členskými státy o finančních prostředcích a výdajích podle opatření ve výročních zprávách o provádění podle čl. 50 odst. 4 a 5 nařízení (EU) č. 1303/2013 a čl. 114 odst. 2 nařízení (EU) č. 508/2014;

d) 

informací a údajů poskytovaných členskými státy o operacích vybraných pro financování podle čl. 97 odst. 1 písm. a) a čl. 107 odst. 3 nařízení (EU) č. 508/2014.

▼B

2.  
Členský stát může ve svém operačním programu navrhnout, aby byl opatření váženému koeficientem 0 % v příloze III tohoto nařízení přidělen koeficient 40 %, za předpokladu, že může prokázat význam tohoto opatření pro zmírňování změny nebo přizpůsobení se změně klimatu.



KAPITOLA II

URČENÍ MILNÍKŮ A CÍLŮ VE VÝKONNOSTNÍM RÁMCI A HODNOCENÍ JEJICH DOSAŽENÍ

(Zmocnění podle čl. 22 odst. 7 pátého pododstavce nařízení (EU) č. 1303/2013)

Článek 4

Informace, které mají být zaznamenávány subjekty připravujícími programy

1.  
Subjekty připravující programy zaznamenávají informace, jež se týkají metodiky a kritérií použitých při výběru ukazatelů pro výkonnostní rámec, aby se zajistil soulad odpovídajících milníků a cílů s podmínkami stanovenými v bodě 3 přílohy II nařízení (EU) č. 1303/2013 pro všechny programy a priority podporované z fondů ESI a rovněž pro zvláštní příděl na Iniciativu na podporu zaměstnanosti mladých lidí (dále jen „YEI“) podle článku 16 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1304/2013 ( 2 ), s výhradou výjimek stanovených v bodě 1 přílohy II nařízení (EU) č. 1303/2013.
2.  

Informace zaznamenávané subjekty připravujícími programy umožňují ověření souladu s podmínkami stanovenými v bodě 3 přílohy II nařízení (EU) č. 1303/2013 pro milníky a cíle. Tyto informace zahrnují:

a) 

údaje nebo důkazy použité pro odhad hodnoty milníků a cílů a metodu výpočtu, např. okamžité údaje o jednotkových nákladech, referenční hodnoty, standardní nebo minulá míra realizace, odborné poradenství a závěry hodnocení ex-ante;

b) 

informace o podílu finančních prostředků tvořeném operacemi, kterým odpovídají ukazatele výsledků nebo klíčové prováděcí kroky stanovené ve výkonnostním rámci, s vysvětlením, jak byl tento podíl vypočten;

c) 

informace o tom, jak byla uplatněna metodika a mechanismy k zajištění jednotného fungování výkonnostního rámce, jak je stanoveno v dohodě o partnerství v souladu s čl. 15 odst. 1 písm. b) bodem iv) nařízení (EU) č. 1303/2013;

d) 

odůvodnění výběru ukazatelů výsledků nebo klíčových prováděcích kroků v případě, že byly zahrnuty do výkonnostního rámce.

3.  
Informace, jež se týkají metodiky a kritérií použitých při výběru ukazatelů pro výkonnostní rámec a při stanovení odpovídajících milníků a cílů zaznamenávaných subjekty připravujícími programy, se poskytují na žádost Komise.
4.  
Požadavky uvedené v odstavcích 1 až 3 tohoto článku se rovněž vztahují na přezkum milníků a cílů v souladu s článkem 30 nařízení (EU) č. 1303/2013.

Článek 5

Stanovení milníků a cílů

1.  
Milníky a cíle se stanoví na úrovni priority, kromě případů uvedených v článku 7. Ukazatelé výstupů a klíčové prováděcí kroky stanovené ve výkonnostním rámci odpovídají více než 50 % finančního přídělu na prioritu. Pro účely stanovení této částky se příděl na ukazatel nebo klíčový prováděcí krok započítává pouze jednou.

▼M1

2.  
V případě všech fondů ESI, s výjimkou EZFRV, odkazují milníky a cíle pro finanční ukazatele na celkovou částku způsobilých výdajů, které byly vloženy do účetního systému certifikačního orgánu a byly tímto orgánem certifikovány podle čl. 126 písm. a) nařízení (EU) č. 1303/2013.

V případě EZFRV odkazují na uskutečněné celkové veřejné výdaje vložené do společného systému monitorování a hodnocení.

▼M2

3.  
Milníky a cíle pro ukazatele výstupů odkazují na hodnoty dosažené operacemi, v jejichž rámci byla všechna opatření vedoucí k výstupům plně provedena, avšak ne všechny související platby byly nutně uskutečněny, nebo na hodnoty dosažené operacemi, které byly již zahájeny, avšak jejichž některá opatření vedoucí k výstupům stále ještě pokračují, nebo odkazují na oba případy.

▼B

4.  
Klíčový prováděcí krok je důležitou fází provádění operací v rámci priority, jejíž dokončení je ověřitelné a lze jej vyjádřit početně nebo procentuálním podílem. Pro účely článků 6 a 7 tohoto nařízení se na klíčové prováděcí kroky nahlíží jako na ukazatele.
5.  
Ukazatel výsledků se použije pouze ve vhodných případech a musí úzce souviset s podporovanými zásahy.
6.  
Bude-li shledáno, že informace uvedené v čl. 4 odst. 2 tohoto nařízení vycházejí z nesprávných předpokladů, jež vedou k podhodnocení nebo nadhodnocení cílů nebo milníků, lze tuto skutečnost považovat za odůvodněný případ ve smyslu bodu 5 přílohy II nařízení (EU) č. 1303/2013.

Článek 6

Dosažení milníků a cílů

1.  
Dosažení milníků a cílů se posuzuje s ohledem na všechny ukazatele a klíčové prováděcí kroky zahrnuté ve výkonnostním rámci stanoveném na úrovni priority ve smyslu čl. 2 odst. 8 nařízení (EU) č. 1303/2013, kromě případů uvedených v článku 7 tohoto nařízení.
2.  
Milníky nebo cíle priority se považují za dosažené, pokud všechny ukazatele zahrnuté v příslušném výkonnostním rámci dosáhly alespoň 85 % hodnoty milníku do konce roku 2018 nebo alespoň 85 % hodnoty cíle do konce roku 2023. Odchylně v případě, kdy výkonnostní rámec zahrnuje tři nebo více ukazatelů, lze milníky a cíle v rámci priority považovat za dosažené, jestliže všechny ukazatele kromě jednoho dosáhly 85 % hodnoty svých milníků do konce roku 2018 nebo 85 % hodnoty svého cíle do konce roku 2023. Ukazatel, který nedosáhne 85 % hodnoty svého milníku nebo cíle, nesmí dosáhnout méně než 75 % hodnoty svého milníku nebo cíle.
3.  
Pro prioritu, jejíž výkonnostní rámec nezahrnuje více než dva ukazatele, se nedosažení alespoň 65 % hodnoty milníku do konce roku 2018 u jakéhokoli z těchto ukazatelů považuje za vážné selhání při plnění milníků. Nedosažení alespoň 65 % hodnoty cíle do konce roku 2023 u jakéhokoli z těchto ukazatelů se považuje za vážné selhání při plnění cílů.
4.  
Pro prioritu, jejíž výkonnostní rámec zahrnuje více než dva ukazatele, se nedosažení alespoň 65 % hodnoty milníku do konce roku 2018 u nejméně dvou z těchto ukazatelů považuje za vážné selhání při plnění milníků. Nedosažení alespoň 65 % hodnoty cíle do konce roku 2023 u minimálně dvou z těchto ukazatelů se považuje za vážné selhání při plnění cílů.

Článek 7

Výkonnostní rámec pro prioritní osy uvedené v čl. 96 odst. 1 písm. a) a b) nařízení (EU) č. 1303/2013 a prioritní osy zahrnující YEI

1.  
Ukazatele a klíčové prováděcí kroky vybrané pro výkonnostní rámec, jejich milníky a cíle, jakož i hodnoty jejich dosažení se rozdělí podle fondu a v případě EFRR a ESF podle kategorie regionů.
2.  
Informace požadované podle čl. 4 odst. 2 tohoto nařízení se v příslušných případech stanoví podle fondu a kategorie regionů.
3.  
Dosažení milníků a cílů se posoudí odděleně pro každý fond a kategorii regionů v rámci dané priority, s ohledem na ukazatele, jejich milníky a cíle a hodnoty jejich dosažení rozdělené podle fondu a kategorie regionů. V příslušných případech odpovídají ukazatele výstupů a klíčové prováděcí kroky stanovené ve výkonnostním rámci více než 50 % finančního přídělu na fond a kategorii regionů. Pro účely stanovení této částky se příděl na ukazatel nebo klíčový prováděcí krok započítává pouze jednou.

▼M2

4.  
Jsou-li zdroje pro YEI plánovány jako část prioritní osy v souladu s čl. 18 písm. c) nařízení (EU) č. 1304/2013, stanoví se pro YEI samostatný výkonnostní rámec a dosažení milníků a cílů stanovených pro YEI se posuzuje odděleně od ostatní části prioritní osy.

▼B



KAPITOLA III

NOMENKLATURA KATEGORIÍ ZÁSAHŮ PRO ERFF, ESF A FOND SOUDRŽNOSTI V RÁMCI CÍLE INVESTICE PRO RŮST A ZAMĚSTNANOST

Článek 8

Kategorie zásahů pro ERFF, ESF a Fond soudržnosti

(Zmocnění podle čl. 96 odst. 2 druhého pododstavce nařízení (EU) č. 1303/2013)

1.  
Nomenklatura kategorií zásahů uvedených v čl. 96 odst. 2 druhém pododstavci nařízení (EU) č. 1303/2013 je stanovena v tabulkách 1 až 8 přílohy I tohoto nařízení. Kódy uvedené v těchto tabulkách se použijí pro ERFF s ohledem na cíl Investice pro růst a zaměstnanost, Fond soudržnosti, ESF a YEI, jak stanoví odstavce 2 a 3 tohoto článku.
2.  
Kódy 001 až 101 uvedené v tabulce 1 přílohy I tohoto nařízení se použijí pouze pro ERFF a Fond soudržnosti.

Kódy 102 až 120 uvedené v tabulce 1 přílohy I tohoto nařízení se použijí pouze pro ESF.

Jediný kód 103 uvedený v tabulce 1 přílohy I tohoto nařízení se použije pro YEI.

Kódy 121, 122 a 123 uvedené v tabulce 1 přílohy I tohoto nařízení se použijí pro ERFF, Fond soudržnosti a ESF.

3.  
Kódy uvedené v tabulkách 2 až 4, 7 a 8 přílohy I tohoto nařízení se použijí pro ERFF, ESF, YEI a Fond soudržnosti.

Kódy uvedené v tabulce 5 přílohy I tohoto nařízení se použijí pouze pro ERFF a Fond soudržnosti.

Kódy uvedené v tabulce 6 přílohy I tohoto nařízení se použijí pouze pro ESF a YEI.



KAPITOLA IV

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Článek 9

Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.

Článek 3 a příloha III tohoto nařízení se uplatní s účinkem ke dni, kdy vstoupí v platnost nařízení o ENRF.

Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.




PŘÍLOHA I

Dimenze a kódy pro kategorie zásahů fondů ( 3 )v rámci cíle Investice pro růst a zaměstnanost a Iniciativy na podporu zaměstnanosti mladých lidí pro období 2014–2020 podle článků 1 a 8



TABULKA 1:  KÓDY PRO DIMENZI OBLASTI ZÁSAHU

1.  OBLAST ZÁSAHU

Koeficient pro výpočet podpory na plnění cílů v oblasti změny klimatu

I.  Produktivní investice:

001  Obecné produktivní investice do malých a středních podniků (dále jen „MSP“)

0  %

002  Výzkumné a inovační procesy ve velkých podnicích

0  %

003  Produktivní investice do velkých podniků související s nízkouhlíkovým hospodářstvím

40  %

004  Produktivní investice související se spoluprací mezi velkými podniky a malými a středními podniky za účelem vývoje výrobků a služeb informačních a komunikačních technologií (dále jen „IKT“), elektronického obchodu a zvyšování poptávky po IKT

0  %

II.  Infrastruktury poskytující základní služby a související investice:

Energetická infrastruktura

 

005  Elektřina (skladování a přenos)

0  %

006  Elektřina (skladování a přenos v rámci TEN-E)

0  %

007  Zemní plyn

0  %

008  Zemní plyn (TEN-E)

0  %

009  Energie z obnovitelných zdrojů: větrná

100  %

010  Energie z obnovitelných zdrojů: solární

100  %

011  Energie z obnovitelných zdrojů: z biomasy

100  %

012  Jiné obnovitelné zdroje energie (včetně vodních, geotermálních a mořských elektráren) a integrace energie z obnovitelných zdrojů (včetně skladování, konverze elektřiny na plyn a infrastruktur vodíku z obnovitelných zdrojů)

100  %

013  Energeticky účinná renovace veřejné infrastruktury, demonstrační projekty a podpůrná opatření

100  %

014  Energeticky účinná renovace stávajícího bytového a domovního fondu, demonstrační projekty a podpůrná opatření

100  %

015  Distribuční systémy inteligentní energie středního a nízkého napětí (včetně inteligentních sítí a systémů IKT)

100  %

016  Vysoce účinná kombinovaná výroba tepla a elektřiny a dálkové vytápění

100  %

Environmentální infrastruktura

 

017  Nakládání s odpady v domácnostech (včetně opatření týkajících se minimalizace, třídění a recyklace)

0  %

018  Nakládání s odpady v domácnostech (včetně opatření týkajících se mechanicko-biologického zpracování, tepelného ošetření, spalování odpadu a skládkování)

0  %

019  Nakládání s živnostenskými, průmyslovými a nebezpečnými odpady

0  %

020  Poskytování vody pro lidskou spotřebu (čerpání, zpracování, skladování a distribuční infrastruktura)

0  %

021  Hospodaření s vodou a skladování pitné vody (včetně správy povodí, zásobování vodou, zvláštních opatření pro přizpůsobení se změně klimatu, oblastních systémů měření a systémů měření jednotlivých spotřebitelů, systémů poplatků a snižování úniků)

40  %

022  Čistění odpadních vod

0  %

023  Environmentální opatření mající za cíl snížení emisí skleníkových plynů nebo předcházení těmto emisím (včetně zpracování a skladování methanu a kompostování)

100  %

Dopravní infrastruktura

 

024  Železnice (hlavní síť TEN-T)

40  %

025  Železnice (globální síť TEN-T)

40  %

026  Ostatní železnice

40  %

027  Mobilní majetek železnic

40  %

028  Dálnice a silnice TEN-T – hlavní síť (nově postavené)

0  %

029  Dálnice a silnice TEN-T – globální síť (nově postavené)

0  %

030  Vedlejší silniční spojení a uzly silniční sítě TEN-T (nově postavené)

0  %

031  Jiné vnitrostátní a regionální silnice (nově postavené)

0  %

032  Místní přístupové silnice (nově postavené)

0  %

033  Rekonstruované nebo modernizované silnice TEN-T

0  %

034  Ostatní rekonstruované nebo modernizované silnice (dálnice, vnitrostátní, regionální či místní silnice)

0  %

035  Multimodální doprava (TEN-T)

40  %

036  Multimodální doprava

40  %

037  Letiště (TEN-T) (1)

0  %

038  Ostatní letiště (1)

0  %

039  Námořní přístavy (TEN-T)

40  %

040  Ostatní námořní přístavy

40  %

041  Vnitrozemské vodní cesty a přístavy (TEN-T)

40  %

042  Vnitrozemské vodní cesty (regionální a místní)

40  %

Udržitelná doprava

 

043  Infrastruktura čisté městské dopravy a její propagace (včetně zařízení a kolejových vozidel)

40  %

044  Inteligentní dopravní systémy (včetně zavedení správy poptávky, odbavovacích systémů, IT systémů pro sledování, kontrolu a poskytování informací)

40  %

Infrastruktura informačních a komunikačních technologií (IKT)

 

045  IKT: páteřní síť / síť páteřního propojení

0  %

046  IKT: širokopásmová síť s vysokou přenosovou rychlostí (přístupové/účastnické vedení; >/= 30 Mb/s)

0  %

047  IKT: širokopásmová síť s vysokou přenosovou rychlostí (přístupové/účastnické vedení; >/= 100 Mb/s)

0  %

048  IKT: jiné druhy infrastruktury IKT / rozsáhlých počítačových zdrojů / zařízení (včetně e-infrastruktury, datových center a čidel, a to i v případě, že jsou součástí jiných infrastruktur, jako jsou výzkumná zařízení, environmentální a sociální infrastruktura)

0  %

III.  Sociální, zdravotní a vzdělávací infrastruktury a související investice:

049  Vzdělávací infrastruktura pro terciární vzdělávání

0  %

050  Vzdělávací infrastruktura pro odborné vzdělávání a přípravu a vzdělávání dospělých

0  %

051  Vzdělávací infrastruktura v oblasti školního vzdělávání (základní a všeobecné středoškolské vzdělávání)

0  %

052  Infrastruktura pro vzdělávání dětí v raném věku a péči o ně

0  %

053  Zdravotní infrastruktura

0  %

054  Bytová infrastruktura

0  %

055  Jiná sociální infrastruktura přispívající k regionálnímu a místnímu rozvoji

0  %

IV.  Rozvoj vnitřního potenciálu:

Výzkum, vývoj a inovace

 

056  Investice do infrastruktury, kapacit a zařízení v malých a středních podnicích přímo související s činnostmi v oblasti výzkumu a inovací

0  %

057  Investice do infrastruktury, kapacit a zařízení ve velkých podnicích přímo související s činnostmi v oblasti výzkumu a inovací

0  %

058  Výzkumné a inovační infrastruktury (veřejný sektor)

0  %

059  Výzkumné a inovační infrastruktury (soukromý sektor, včetně vědeckých parků)

0  %

060  Činnosti v oblasti výzkumu a inovací ve veřejných výzkumných střediscích a střediscích kompetencí, včetně vytváření sítí

0  %

061  Činnosti v oblasti výzkumu a inovací v soukromých výzkumných střediscích, včetně vytváření sítí

0  %

062  Přenos technologií a spolupráce mezi univerzitami a podniky, která je prospěšná především pro malé a střední podniky

0  %

063  Podpora klastrů a podnikatelských sítí, které jsou prospěšné především pro malé a střední podniky

0  %

064  Výzkumné a inovační procesy v malých a středních podnicích (včetně systémů poukázek, inovací v oblasti procesů, designu a služeb a sociálních inovací)

0  %

065  Výzkumná a inovační infrastruktura, procesy, přenos technologií a spolupráce v podnicích se zaměřením na nízkouhlíkové hospodářství a na odolnost vůči změně klimatu

100  %

Rozvoj podnikání

 

066  Pokročilé podpůrné služby pro malé a střední podniky a skupiny malých a středních podniků (včetně služeb v oblasti řízení, marketingu a designu)

0  %

067  Rozvoj podnikání malých a středních podniků, podpora podnikání a zakládání firem (včetně podpory podniků typu „spin offs“ a „spin outs“)

0  %

068  Energetická účinnost a demonstrační projekty v malých a středních podnicích a podpůrná opatření

100  %

069  Podpora výrobních procesů šetrných k životnímu prostředí a účinné využívání zdrojů v malých a středních podnicích

40  %

070  Podpora energetické účinnosti ve velkých podnicích

100  %

071  Rozvoj a podpora podniků, které se specializují na poskytování služeb, jež přispívají k nízkouhlíkovému hospodářství a k odolnosti vůči změně klimatu (včetně podpory těchto služeb)

100  %

072  Podnikatelská infrastruktura pro malé a střední podniky (včetně průmyslových parků a objektů)

0  %

073  Podpora sociálních podniků (malé a střední podniky)

0  %

074  Rozvoj a podpora objektů cestovního ruchu v malých a středních podnicích

0  %

075  Rozvoj a podpora služeb cestovního ruchu v malých a středních podnicích nebo pro malé a střední podniky

0  %

076  Rozvoj a podpora kulturních a tvůrčích statků v malých a středních podnicích

0  %

077  Rozvoj a podpora kulturních a tvůrčích služeb v malých a středních podnicích nebo pro malé a střední podniky

0  %

Informační a komunikační technologie (IKT) – stimulace poptávky, aplikace a služby

 

078  Služby elektronické veřejné správy (e-government) a žádosti (včetně elektronického zadávání veřejných zakázek, IKT opatření na podporu reformy veřejné správy, počítačové bezpečnosti, opatření pro důvěru a ochranu soukromí, elektronického soudnictví (e-justice) a e-demokracie)

0  %

079  Přístup k informacím veřejného sektoru (včetně veřejně přístupných údajů elektronické kultury, digitálních knihoven, digitálně šířeného obsahu a elektronického cestovního ruchu

0  %

080  Začleňování občanů do informační společnosti, přístupnost elektronických technologií, e-learning, služby a aplikace elektronického vzdělávání, digitální gramotnost

0  %

081  IKT řešení problematiky zdravého aktivního stárnutí a služby a aplikace v oblasti elektronického zdravotnictví (včetně elektronické péče a asistovaného žití v domácím prostředí)

0  %

082  IKT služby a aplikace pro malé a střední podniky (včetně elektronického obchodu, elektronického podnikání a síťových obchodních procesů), živé laboratoře, internetoví podnikatelé a zakládání nových podniků v oblasti IKT)

0  %

Životní prostředí

 

083  Opatření v oblasti kvality ovzduší

40  %

084  Integrovaná prevence a omezování znečištění (IPPC)

40  %

085  Ochrana a obnova biologické rozmanitosti, ochrana přírody a ekologická infrastruktura

40  %

086  Ochrana, obnova a udržitelné využívání lokalit sítě Natura 2000

40  %

087  Opatření pro přizpůsobení se změně klimatu, předcházení rizikům a řízení rizik souvisejících s oblastí klimatu, jako jsou například eroze, požáry, záplavy, bouře a sucha, včetně zvyšování povědomí, civilní ochrany a systémů a infrastruktur řízení katastrof

100  %

088  Předcházení rizikům a řízení přírodních rizik nesouvisejících se změnou klimatu (zemětřesení) a rizik souvisejících s lidskou činností (například technologických nehod), včetně zvyšování povědomí, civilní ochrany a systémů a infrastruktur řízení katastrof

0  %

089  Sanace průmyslových objektů a kontaminované půdy

0  %

090  Cyklistické stezky a stezky pro pěší

100  %

091  Rozvoj a podpora turistického potenciálu přírodních oblastí

0  %

092  Ochrana, rozvoj a podpora veřejných objektů cestovního ruchu

0  %

093  Rozvoj a podpora veřejných služeb v oblasti cestovního ruchu

0  %

094  Ochrana, rozvoj a podpora veřejného kulturního dědictví

0  %

095  Rozvoj a podpora veřejných služeb v oblasti kulturního dědictví

0  %

Ostatní

 

096  Institucionální kapacita veřejné správy a veřejných služeb související s prováděním EFRR nebo činnosti na podporu iniciativ v oblasti institucionální kapacity v rámci ESF

0  %

097  Iniciativy v oblasti místního rozvoje se zapojením místních komunit ve městech a na venkově

0  %

098  Nejvzdálenější regiony: kompenzace dodatečných nákladů způsobených nedostatečnou dostupností a roztříštěností území

0  %

099  Nejvzdálenější regiony: zvláštní opatření ke kompenzaci dodatečných nákladů způsobených faktory velikosti trhu

0  %

100  Nejvzdálenější regiony: podpora na kompenzaci dodatečných nákladů způsobených klimatickými podmínkami a nepřístupným povrchem

40  %

101  Křížové financování v rámci EFRR (podpora opatření typu ESF nezbytných pro uspokojivé provádění části akce týkající se EFRR a přímo spojené s EFRR)

0  %

V.  Podpora udržitelné a kvalitní zaměstnanosti a podpora mobility pracovních sil:

102  Přístup k zaměstnání pro osoby hledající zaměstnání a neaktivní osoby, včetně dlouhodobě nezaměstnaných a osob vzdálených od trhu práce, rovněž prostřednictvím místních iniciativ v oblasti zaměstnanosti a podpory mobility pracovních sil

0  %

103  Udržitelné začlenění mladých lidí do trhu práce, zejména mladých lidí, kteří nepracují ani se neúčastní vzdělávání nebo odborné přípravy, včetně mladých lidí, jimž hrozí sociální vyloučení, a mladých lidí z marginalizovaných komunit, a to i prostřednictvím „Evropské záruky pro mladé lidi“

0  %

104  Samostatná výdělečná činnost, podnikání a zakládání podniků včetně inovativních mikropodniků, malých a středních podniků

0  %

105  Rovnost žen a mužů ve všech oblastech, včetně přístupu k zaměstnání, kariérního postupu, sladění pracovního a soukromého života a podpory stejné odměny za stejnou práci

0  %

106  Přizpůsobení pracovníků, podniků a podnikatelů změnám

0  %

107  Aktivní a zdravé stárnutí

0  %

108  Modernizace institucí trhu práce, jako jsou veřejné a soukromé služby zaměstnanosti, a zlepšení přizpůsobování se potřebám trhu práce, a to i prostřednictvím činností, které posilují nadnárodní mobilitu pracovních sil, programů mobility a lepší spolupráce mezi institucemi a příslušnými zúčastněnými stranami

0  %

VI.  Podpora sociálního začlenění, boj proti chudobě a jakékoliv diskriminaci:

109  Aktivní začleňování, včetně začleňování s ohledem na podporu rovných příležitostí a aktivní účast a zlepšení zaměstnatelnosti

0  %

110  Socioekonomická integrace marginalizovaných komunit, jako jsou Romové

0  %

111  Boj proti všem formám diskriminace a prosazování rovných příležitostí

0  %

112  Zlepšování přístupu k dostupným, udržitelným a vysoce kvalitním službám, včetně zdravotnictví a sociálních služeb obecného zájmu

0  %

113  Podpora sociálního podnikání a profesního začlenění v sociálních podnicích a sociální a solidární ekonomiky, s cílem usnadnit přístup k zaměstnání

0  %

114  Strategie místního rozvoje se zapojením místních komunit

0  %

VII.  Investice do vzdělávání, školení, odborné přípravy pro dovednosti a celoživotní učení:

115  Omezování a prevence předčasného ukončování školní docházky a podpora rovného přístupu ke kvalitním programům předškolního, základního a středoškolského vzdělávání, včetně možností formálního, neformálního a informálního učení, které umožňuje zpětné začlenění do procesu vzdělávání a odborné přípravy

0  %

116  Zlepšování kvality a účinnosti a přístupu k terciárnímu a rovnocennému vzdělávání, zejména v případě znevýhodněných skupin, aby se zvýšila účast a úrovně dosaženého vzdělání

0  %

117  Posílení rovného přístupu k celoživotnímu učení pro všechny věkové skupiny ve formální, neformální a informální podobě, zdokonalování znalostí, dovedností a schopností pracovníků a prosazování flexibilních metod učení, a to i prostřednictvím kariérního poradenství a validace nabytých dovedností

0  %

118  Zvyšování významu systémů vzdělávání a odborné přípravy pro trh práce, usnadňování přechodu ze vzdělávání do zaměstnání, upevňování systémů odborné přípravy a vzdělávání, zvyšování jejich kvality, a to i prostřednictvím mechanismů pro rozpoznávání schopností, uzpůsobení osnov a vytvoření a rozvíjení učebních systémů zaměřených na praxi, a to i v rámci duálního vzdělávání a učňovské přípravy

0  %

VIII.  Posilování institucionální kapacity veřejných orgánů a zúčastněných stran a účinná veřejná správa:

119  Investice do institucionální kapacity a účinnosti veřejné správy a veřejných služeb na celostátní, regionální a místní úrovni za účelem reforem, zlepšování právní úpravy a řádné správy

0  %

120  Vytváření kapacit všech zúčastněných stran, které provádějí politiky vzdělávání, celoživotního učení, odborné přípravy a zaměstnanosti a sociální politiky, a to i prostřednictvím odvětvových a územních paktů za účelem podnícení reforem na celostátní, regionální a místní úrovni

0  %

IX.  Technická pomoc:

121  Příprava, provádění, monitorování a kontrola

0  %

122  Hodnocení a studie

0  %

123  Informace a komunikace

0  %

(1)   

Omezeno na investice související s ochranou životního prostředí nebo doprovázené nezbytnými investicemi zmírňujícími nebo snižujícími negativní dopady letišť na životní prostředí.



TABULKA 2:  KÓDY PRO DIMENZI FORMY FINANCOVÁNÍ

2.  FORMA FINANCOVÁNÍ

01  Nevratný grant

02  Vratný grant

03  Podpora prostřednictvím finančních nástrojů: rizikový a kmenový kapitál nebo ekvivalentní

04  Podpora prostřednictvím finančních nástrojů: úvěr nebo ekvivalentní

05  Podpora prostřednictvím finančních nástrojů: záruka nebo ekvivalentní

06  Podpora prostřednictvím finančních nástrojů: subvence úrokových sazeb, subvence poplatků za záruky, technická podpora nebo ekvivalentní

07  Cena



TABULKA 3:  KÓDY PRO DIMENZI ÚZEMÍ

3.  TYP ÚZEMÍ

01  Velké městské oblasti (hustě obydlené > 50 000 obyvatel)

02  Malé městské oblasti (střední hustota > 5 000 obyvatel)

03  Venkovské oblasti (řídce osídlené)

04  Makroregionální oblasti spolupráce

05  Vnitrostátní nebo regionální spolupráce v celé programové oblasti v kontextu daného státu

06  Nadnárodní spolupráce v rámci ESF

07  Nepoužije se



TABULKA 4:  KÓDY PRO DIMENZI MECHANISMŮ ÚZEMNÍHO PLNĚNÍ

4.  MECHANISMY ÚZEMNÍHO PLNĚNÍ

01  Integrované územní investice – ve městech

02  Ostatní integrované přístupy k udržitelnému rozvoji měst

03  Integrované územní investice – ostatní

04  Ostatní integrované přístupy k udržitelnému rozvoji venkova

05  Ostatní integrované přístupy k udržitelnému rozvoji měst / rozvoji venkova

06  Iniciativy pro místní rozvoj se zapojením místních komunit

07  Nepoužije se



TABULKA 5:  KÓDY PRO DIMENZI TEMATICKÉHO CÍLE

5.  TEMATICKÝ CÍL (EFRR a Fond soudržnosti)

01  Posílení výzkumu, technologického rozvoje a inovací

02  Zlepšení dostupnosti, využití a kvality informačních a komunikačních technologií

03  Zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních podniků

04  Podpora přechodu na nízkouhlíkové hospodářství ve všech odvětvích

05  Podpora přizpůsobení se změně klimatu, předcházení rizikům a řízení rizik

06  Zachování a ochrana životního prostředí a podpora účinného využívání zdrojů

07  Podpora udržitelné dopravy a odstraňování úzkých míst v klíčových síťových infrastrukturách

08  Podpora udržitelné a kvalitní zaměstnanosti a podpora mobility pracovních sil

09  Podpora sociálního začleňování a boj proti chudobě a jakékoliv diskriminaci

010  Investice do vzdělávání, školení, odborné přípravy pro dovednosti a celoživotní učení

011  Posílení institucionální kapacity veřejných orgánů a zúčastněných stran a účinné veřejné správy

012  Nepoužije se (pouze technická pomoc)

▼M3

013  Podpora zotavení z krize v souvislosti s pandemií COVID-19 a jejími sociálními dopady a příprava zeleného, digitálního a odolného oživení hospodářství

▼B



TABULKA 6:  KÓDY PRO DIMENZI VEDLEJŠÍHO TÉMATU V RÁMCI ESF

6.  VEDLEJŠÍ TÉMA ESF

Koeficient pro výpočet podpory na plnění cílů v oblasti změny klimatu

01  Podpora přechodu na nízkouhlíkové hospodářství, které účinně využívá zdroje

100  %

02  Sociální inovace

0  %

03  Zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků

0  %

04  Posílení výzkumu, technologického rozvoje a inovací

0  %

05  Zlepšení dostupnosti, využití a kvality informačních a komunikačních technologií

0  %

06  Nediskriminace

0  %

07  Rovnost žen a mužů

0  %

08  Nepoužije se

0  %



TABULKA 7:  KÓDY PRO DIMENZI HOSPODÁŘSKÉ ČINNOSTI

7.  HOSPODÁŘSKÁ ČINNOST

01  Zemědělství a lesnictví

02  Rybolov a akvakultura

03  Výroba potravinářských výrobků a nápojů

04  Výroba textilií, textilních výrobků

05  Výroba dopravních prostředků a zařízení

06  Výroba počítačů, elektronických a optických přístrojů a zařízení

07  Ostatní nespecifikovaná výrobní odvětví

08  Stavebnictví

09  Těžba a dobývání nerostných surovin (včetně těžby energetických surovin)

10  Elektřina, plyn, pára, horká voda a klimatizace

11  Zásobování vodou, kanalizace, činnosti související s nakládáním s odpady a sanacemi

12  Doprava a skladování

13  Informační a komunikační činnosti, včetně telekomunikací, informační činnosti, programování, poradenství a souvisejících činností

14  Velkoobchod a maloobchod

15  Cestovní ruch, ubytování, stravování a pohostinství

16  Peněžnictví a pojišťovnictví

17  Činnosti v oblasti nemovitostí, pronájmu a podnikatelské činnosti

18  Veřejná správa

19  Vzdělávání

20  Zdravotní péče

21  Činnosti v oblasti sociální práce, veřejné, sociální a osobní služby

22  Činnosti týkající se životního prostředí a změny klimatu

23  Umělecké, zábavní, tvůrčí odvětví a rekreační činnosti

24  Jiné nespecifikované služby



TABULKA 8:  KÓDY PRO DIMENZI POLOHY

8.  POLOHA (2)

Kód

Poloha

 

Kód regionu nebo oblasti, kde je operace umístěna / kde se provádí, podle klasifikace územních statistických jednotek (NUTS) v příloze nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1059/2003 (1)

(1)   

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1059/2003 ze dne 26. května 2003 o zavedení společné klasifikace územních statistických jednotek (NUTS) (Úř. věst. L 154, 21.6.2003, s. 1).




PŘÍLOHA II

Koeficienty pro výpočet výše podpory na plnění cílů v oblasti změny klimatu v případě Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova podle článku 2



Článek nařízení (ES) č. 1305/2013 (1)

Priorita / prioritní oblast

Koeficient

Čl. 5 odst. 3 písm. b)

Podpora předcházení rizikům v zemědělských podnicích a řízení těchto rizik

40  %

Čl. 5 odst. 4

Obnova, zachování a zlepšení ekosystémů souvisejících se zemědělstvím a lesnictvím (všechny prioritní oblasti)

100  %

Čl. 5 odst. 5

Podpora účinného využívání zdrojů a přechodu na nízkouhlíkové hospodářství, které je odolné vůči změně klimatu, v odvětvích zemědělství, potravinářství a lesnictví (všechny prioritní oblasti)

100  %

Čl. 5 odst. 6 písm. b)

Posílení místního rozvoje ve venkovských oblastech

40  %

(1)   

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1305/2013 ze dne 17. prosince 2013 o podpoře pro rozvoj venkova z Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova (EZFRV) (Úř. věst. L 347, 20.12.2013, s. 487).

▼M1




PŘÍLOHA III

Koeficienty pro výše podpory na plnění cílů v oblasti změny klimatu v případě Evropského námořního a rybářského fondu podle článku 3



Článek nařízení (EU) č. 508/2014

Název opatření

Koeficient

KAPITOLA I

Udržitelný rozvoj rybolovu

Článek 26

Inovace (+ čl. 44 odst. 3 Vnitrozemský rybolov)

0 %* (1)

Článek 27

Poradenské služby (+ čl. 44 odst. 3 Vnitrozemský rybolov)

0 %

Článek 28

Partnerství mezi vědci a rybáři (+ čl. 44 odst. 3 Vnitrozemský rybolov)

0 %*

Čl. 29 odst. 1 a 2

Podpora lidského kapitálu, tvorby pracovních míst a sociálního dialogu – odborná příprava, vytváření sítí, sociální dialog; podpora poskytovaná manželkám nebo manželům a životním partnerům (+ čl. 44 odst. 1 písm. a) Vnitrozemský rybolov)

0 %*

Čl. 29 odst. 3

Podpora lidského kapitálu, tvorby pracovních míst a sociálního dialogu – stážisté na palubě rybářské lodi provozující drobný pobřežní rybolov/sociální dialog

0 %*

Článek 30

Diverzifikace a nové formy příjmů (+ čl. 44 odst. 4 Vnitrozemský rybolov)

0 %*

Článek 31

Podpora zahájení podnikání mladých rybářů (+ čl. 44 odst. 2 Vnitrozemský rybolov)

0 %

Článek 32

Zdraví a bezpečnost (+ čl. 44 odst. 1 písm. b) Vnitrozemský rybolov)

0 %

Článek 33

Dočasné zastavení rybolovných činností

40 %

Článek 34

Trvalé zastavení rybolovných činností

100 %

Článek 35

Vzájemné fondy pro případy nepříznivých klimatických jevů a ekologických katastrof

40 %

Článek 36

Podpora systémů pro přidělování rybolovných práv

40 %

Článek 37

Podpora přípravy a provádění opatření pro zachování zdrojů a regionální spolupráce

0 %

Článek 38

Omezení dopadu rybolovu na mořské prostředí a přizpůsobení rybolovu ochraně druhů (+ čl. 44 odst. 1 písm. c) Vnitrozemský rybolov)

40 %

Článek 39

Inovace související se zachováním mořských biologických zdrojů (+ čl. 44 odst. 1 písm. c) Vnitrozemský rybolov)

40 %

Čl. 40 odst. 1 písm. a)

Ochrana a obnova mořské biologické rozmanitosti – sběr ztracených rybolovných zařízení a znečišťujících předmětů

0 %

Čl. 40 odst. 1 písm. b) až g) a i)

Ochrana a obnova mořské biologické rozmanitosti – přispívání k lepšímu řízení nebo zachování mořských biologických zdrojů, výstavba, instalace nebo modernizace statických nebo mobilních zařízení, příprava plánů pro ochranu a řízení týkajících se lokalit soustavy NATURA 2000 a územně chráněných oblastí, řízení, obnova a monitorování chráněných mořských oblastí, včetně lokalit soustavy NATURA 2000, zvýšení environmentálního povědomí, účast na dalších opatřeních zaměřených na zachování a posílení biologické rozmanitosti a ekosystémových služeb (+ čl. 44 odst. 6 Vnitrozemští vodní živočichové a rostliny)

40 %

Čl. 40 odst. 1 písm. h)

Ochrana a obnova mořské biologické rozmanitosti – systémy pro náhradu škod na úlovcích způsobených savci a ptáky

0 %

Čl. 41 odst. 1 písm. a), b) a c)

Energetická účinnost a zmírňování změny klimatu – investice do plavidel; audity a programy energetické účinnosti; studie, jejichž cílem je posoudit přispění alternativních pohonných systémů a konstrukcí trupu (+ čl. 44 odst. 1 písm. d) Vnitrozemský rybolov)

100 %

Čl. 41 odst. 2

Energetická účinnost a zmírňování změny klimatu – výměna nebo modernizace hlavních nebo pomocných motorů

100 %

Článek 42

Přidaná hodnota, kvalita produktů a využívání nežádoucích úlovků (+ čl. 44 odst. 1 písm. e) Vnitrozemský rybolov)

0 %

Čl. 43 odst. 1 a 3

Rybářské přístavy, místa vykládky, aukční síně a přístřešky – investice vylepšující infrastrukturu rybářských přístavů, aukčních sítí nebo míst vykládky a přístřešků; výstavba přístřešků za účelem zlepšení bezpečnosti rybářů (+ čl. 44 odst. 1 písm. f) Vnitrozemský rybolov)

40 %

Čl. 43 odst. 2

Rybářské přístavy, místa vykládky, aukční síně a přístřešky – investice za účelem usnadnění plnění povinnosti vykládky všech úlovků

0 %

KAPITOLA II

Udržitelný rozvoj akvakultury

Článek 47

Inovace

0 %*

Čl. 48 odst. 1 písm. a) až d), f), g) a h)

Produktivní investice do akvakultury

0 %*

Čl. 48 odst. 1 písm. e), i) a j)

Produktivní investice do akvakultury – účinné využívání zdrojů, snížení množství použité vody nebo chemikálií, systémy s recirkulací minimalizující použití vody

0 %*

Čl. 48 odst. 1 písm. k)

Produktivní investice do akvakultury – zvýšení energetické účinnosti, energie z obnovitelných zdrojů

40 %

Článek 49

Řídicí, pomocné a poradenské služby pro akvakulturní hospodářství

0 %*

Článek 50

Podpora lidského kapitálu a vytváření sítí

0 %*

Článek 51

Zvyšování potenciálu zařízení pro akvakulturu

40 %

Článek 52

Podpora nových chovatelů uskutečňujících udržitelnou akvakulturu

0 %

Článek 53

Přechod na systémy řízení podniků a auditu z hlediska ochrany životního prostředí a na ekologickou akvakulturu

0 %*

Článek 54

Akvakultura poskytující environmentální služby

0 %*

Článek 55

Opatření na ochranu veřejného zdraví

0 %

Článek 56

Opatření pro zajištění zdraví a dobrých životních podmínek zvířat

0 %

Článek 57

Pojištění populace akvakultury

40 %

KAPITOLA III

Trvale udržitelný rozvoj rybolovných oblastí

Čl. 62 odst. 1 písm. a)

Předběžná podpora

0 %

Článek 63

Provádění strategií místního rozvoje (včetně provozních nákladů a propagace)

40 %

Článek 64

Spolupráce

0 %*

KAPITOLA IV

Opatření související s uváděním na trh a zpracováním

Článek 66

Plány produkce a uvádění produktů na trh

0 %*

Článek 67

Podpora skladování

0 %

Článek 68

Opatření týkající se uvádění na trh

0 %*

Článek 69

Zpracování produktů rybolovu a akvakultury

0 %*

KAPITOLA V

Vyrovnání dodatečných nákladů v nejvzdálenějších regionech pro produkty rybolovu a akvakultury

Článek 70

Režim vyrovnání

0 %

KAPITOLA VI

Doprovodná opatření pro společnou rybářskou politiku v rámci sdíleného řízení

Článek 76

Kontrola a vynucování

0 %

Článek 77

Shromažďování údajů

0 %*

KAPITOLA VII

Technická pomoc z podnětu členských států

Článek 78

Technická pomoc z podnětu členských států

0 %

KAPITOLA VIII

Opatření týkající se integrované námořní politiky financovaná v rámci sdíleného řízení

Čl. 80 odst. 1 písm. a)

Integrovaný námořní dohled

0 %*

Čl. 80 odst. 1 písm. b)

Podpora ochrany mořského prostředí a udržitelné využívání mořských a pobřežních zdrojů

40 %

Čl. 80 odst. 1 písm. c)

Zlepšení znalostí o stavu mořského prostředí

40 %

(1)   

Opatření, které je v tabulce označeno *, může být přidělen koeficient 40 % v souladu s čl. 3 odst. 2.



( 1 ) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1299/2013 ze dne 17. prosince 2013 o zvláštních ustanoveních týkajících se podpory z Evropského fondu pro regionální rozvoj pro cíl Evropská územní spolupráce (Úř. věst. L 347, 20.12.2013, s. 259).

( 2 ) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1304/2013 ze dne 17. prosince 2013 o Evropském sociálním fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 181/2006 (Úř. věst. L 347, 20.12.2013, s. 470).

( 3 ) Evropský fond pro regionální rozvoj, Fond soudržnosti a Evropský sociální fond.

© Evropská unie, https://eur-lex.europa.eu/ , 1998-2022
Zavřít
MENU