429/2004 Sb.Vyhláška, kterou se stanoví pravidla jednání investičního zprostředkovatele se zákazníky, administrativní postupy a mechanizmus vnitřní kontroly nezbytné pro řádný výkon činnosti investičního zprostředkovatele
Částka: | 140 | Druh předpisu: | Vyhláška |
Rozeslána dne: | 21. července 2004 | Autor předpisu: | Komise pro cenné papíry |
Přijato: | 23. června 2004 | Nabývá účinnosti: | 26. července 2004 s výjimkou |
Platnost předpisu: | Zrušen předpisem 237/2008 Sb. | Pozbývá platnosti: | 1. července 2008 |
Původní znění předpisu
Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.
Ukázka textu předpisu:
VYHLÁŠKA
ze dne 23. června 2004,
kterou se stanoví pravidla jednání investičního zprostředkovatele se zákazníky, administrativní postupy
a mechanizmus vnitřní kontroly nezbytné pro řádný výkon činnosti investičního zprostředkovatele
§ 1
investiční služby
Investiční zprostředkovatel poskytuje své služby kvalifikovaně, čestně a spravedlivě, v nejlepším zájmu zákazníků, a to zejména tím, že
a) je poskytuje prostřednictvím důvěryhodných a odborně způsobilých zaměstnanců, společníků či členů,b) investiční zprostředkovatel 1. úrovně zajistí výkon činností podle § 29 odst. 1 zákona prostřednictvím důvěryhodných a odborně způsobilých investičních zprostředkovatelů 2. úrovně,
c) postupuje podle vnitřních předpisů a podkladů podle § 9 odst. 5 a zajišťuje kontrolu tohoto postupu,
d) informuje zákazníka o postupu uplatňování reklamací a stížností a jejich vyřizování,
e) jasným a srozumitelným způsobem informuje zákazníka o způsobu odměňování investičního zprostředkovatele,
f) v jednání se zákazníkem v nejvyšší možné míře přihlíží k jeho individuálním podmínkám,
g) činí potřebná opatření, aby zabránil střetu zájmů mezi ním a jeho zákazníky, a
h) poskytuje zákazníkům rovné a spravedlivé zacházení.
Obsah předpisu:
ČÁST PRVNÍ - | PRAVIDLA JEDNÁNÍ INVESTIČNÍHO ZPROSTŘEDKOVATELE SE ZÁKAZNÍKY |
§ 1 - | Kvalifikované, čestné a spravedlivé poskytování investiční služby |
§ 2 - | Pravidla navázání kontaktu se zákazníkem |
§ 3 - | Pravidla vyžadování informací od zákazníka |
§ 4 - | Pravidla informování o podstatných skutečnostech souvisejících s poskytnutím investiční služby |
§ 5 - | Pravidla propagace služeb |
ČÁST DRUHÁ - | ADMINISTRATIVNÍ POSTUPY |
§ 6 - | Administrativní postupy |
§ 7 - | Kontrolní a bezpečnostní opatření pro zpracování a evidenci dat |
ČÁST TŘETÍ - | MECHANIZMUS VNITŘNÍ KONTROLY |
§ 8 - | Mechanizmus vnitřní kontroly |
ČÁST ČTVRTÁ - | SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ |
§ 9 - | Společná ustanovení |
§ 10 - | Účinnost |
Zavřít