122/2013 Sb.Vyhláška o některých charakteristikách zvukové složky reklam, teleshoppingu a označení sponzora v televizním vysílání a o způsobu měření hlasitosti zvukové složky reklam, teleshoppingu a označení sponzora v televizním vysílání

Částka: 055 Druh předpisu: Vyhláška
Rozeslána dne: 21. května 2013 Autor předpisu: Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Přijato: 14. května 2013 Nabývá účinnosti: 1. června 2013
Platnost předpisu: Ano Pozbývá platnosti:
Původní znění předpisu

Text předpisu s celou hlavičkou je dostupný pouze pro registrované uživatele.


Ukázka textu předpisu:
122

VYHLÁŠKA
ze dne 14. května 2013
o některých charakteristikách zvukové složky reklam, teleshoppingu a označení sponzora
v televizním vysílání a o způsobu měření hlasitosti zvukové složky reklam, teleshoppingu
a označení sponzora v televizním vysílání



        Rada pro rozhlasové a televizní vysílání stanoví podle § 49 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění zákona č. 406/2012 Sb.:


§ 1

Předmět úpravy

        Tato vyhláška upravuje některé charakteristiky zvukové složky reklam, teleshoppingu a označení sponzora v televizním vysílání.


§ 2

Některé charakteristiky zvukové složky reklamy, teleshoppingu a označení sponzora
v televizním vysílání

        (1)  Provozovatel televizního vysílání zajistí, aby zvuková složka jím vysílaných reklam, teleshoppingu a označení sponzora vyhovovala požadavkům Doporučení Evropské vysílací unie EBU-R 128 „Normalizace hlasitosti a maximální povolená úroveň zvukových signálů“, Ženeva, srpen 2011 a požadavkům Technického dokumentu Evropské vysílací unie EBU Tech Doc 3343 „Praktické pokyny pro výrobu a implementaci podle EBU R 128“, Verze 1.1, Ženeva, říjen 2011.

. . .

Obsah předpisu:
§ 1 - Předmět úpravy
§ 2 - Některé charakteristiky zvukové složky reklamy, teleshoppingu a označení sponzora v televizním vysílání
§ 3 - Účinnost
Zavřít
MENU